Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
sift,
@@9wvow,
1????%2527%2522\'\",
1'",
-1 or 3*2>(0+5+795-795),
-1 or 3*2<(0+5+795-795),
-1 or 3+795-795-1=0+0+0+1,
-1 or 2+795-795-1=0+0+0+1,
@@gfzzm,
@@jje0c,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Filmo? Sokeja tamsoje" pagrindinio vaidmens atlikeja,
Menas diskutuoti, mokejimas kitus itikinti savo paziuru teisingumu ar palenkti priesininko samprotavimus norima linkme,
Rasytojas, romanu? Sartoriai",? Triuksmas ir inirsis",? Kai as gulejau mirties patale",? Rugpjucio sviesa",? Absalomai, Absalomai" autorius (liet.) ,
Laidininku sistema, kurioje indukuojama elektrovaros jega ir kuria tekanti srove sukuria magnetini lauka,
..... Civic,
Liepų g., Nemėžio k., Vilniaus r. sav.,
Mėnulio g., Nemėžio k., Vilniaus r. sav.,
Minsko pl., Nemėžio k., Vilniaus r. sav.,
Miško g., Nemėžio k., Vilniaus r. sav.,
Mokyklos g., Nemėžio k., Vilniaus r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.10.02 15:24 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Genčiai priklauso kelios dešimtys krūmų bei mažų medelių, savaime augančių Pietų Europoje, Azijoje, Šiaurės Amerikoje. Daugumos žilakrūmių lapai sidabro atspalvio, žiedai smulkūs, kvapūs, vaisiai nedideli, valgomi. Auga greitai, atsparūs sausroms, aplinkos užterštumui, vėjams. Retai puolami
ligų ir kenkėjų. Dauginami sėklomis, auginiais, atlankomis, šaknų atžalomis. Amerikinis (sidabrinis) žilakrūmis (E. commutata Bernh.). 2–4 m aukščio krūmas, plintantis atžalomis ir galintis sudaryti tankius sąžalynus. Lapai elipsiški, 3–6 cm ilgio, sidabro spalvos. Žiedai geltoni,
vaisiai sidabriniai.Siauralapis žilakrūmis (E. angustifolia L.). Mažas netaisyklingas medelis arba aukštas krūmas. Lapai siaurai elipsiški arba lancetiški, viršutinė jų pusė pilkai žalia, apatinė – sidabrinė. Žiedai geltoni, vaisiai gelsvai rusvi, padengti sidabriniais žvyneliais. Daugiau
apie spalvinguosius lapuočius galite rasti žurnale „Augalų pasaulis“ Nr. 52 – „Spalvingieji lapuočiai“.
|
|
|
|
|