Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
iron,
admin,
kas,
porn,
blokavimas,
mano,
porno,
snezana,
bestilija,
kristinkaa93,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
M. Dagilėlio g., Pandėlio m., Rokiškio r. sav.,
Naujoji g., Pandėlio m., Rokiškio r. sav.,
P. Cvirkos g., Pandėlio m., Rokiškio r. sav.,
P. Širvio g., Pandėlio m., Rokiškio r. sav.,
Panemunio g., Pandėlio m., Rokiškio r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.02.27 19:29 |
|
|
StreetRacer
Didmeistris
|
RatStyle rašė:
StreetRacer rašė:
Nu tu čia pavarei tikrai konkrečiai... :D Nieko negirdėjau apie tai, nesidomiu dyzeliais :) Geras šiaip...
Tundra
pz ;D
O tu žinojai tipo? :D
|
|
| | 2012.02.27 22:23 |
|
|
konkretus
Pažengęs
|
tokia systema kaip pvz "4-1" yra ezektoriaus principo, kai kiekvienas vamzdis kaskokiu tai kampu yra pridetas vienas salia kito. besiverziancios dujos dideliu greiciu, pvz is "pirmojo" cilindro sudaro kaskoki tai vaakuma "treciojo" cilindro ismetimo vamzdije, kuriame ivyko taip pat 4 taktas , tai
iseina kad pirmo dujos, padeda "istraukt" treciojo cilindro dujas, it tt.
|
|
| | 2012.02.28 00:30 |
|
|
Žiurkė
Didmeistris
|
StreetRacer rašė:
O tu žinojai tipo? :D
Šiuolaikinėse mašinose visur yra ši sistema.Tiek dyzely,tiek benze.Aišku,kalba neina apie vienas vienas kokius variklius :)
|
|
| | 2012.02.28 13:40 |
|
|
StreetRacer
Didmeistris
|
konkretus rašė:
tokia systema kaip pvz "4-1" yra ezektoriaus principo, kai kiekvienas vamzdis kaskokiu tai kampu yra pridetas vienas salia kito. besiverziancios dujos dideliu greiciu, pvz is "pirmojo" cilindro sudaro kaskoki tai vaakuma
"treciojo" cilindro ismetimo vamzdije, kuriame ivyko taip pat 4 taktas , tai iseina kad pirmo dujos, padeda "istraukt" treciojo cilindro dujas, it tt.
Ant aukštesnių apsukų šitas padeda, ant žemesnių 4-2-1.
RatStyle rašė:
StreetRacer rašė:
O tu žinojai tipo? :D
Šiuolaikinėse mašinose visur yra ši sistema.Tiek dyzely,tiek benze.Aišku,kalba neina apie vienas vienas kokius variklius
:)
Klausimas kokios tos šiuolaikinės... :) Iki 5 metų senumo?
|
|
| | 2012.02.28 13:52 |
|
|
Žiurkė
Didmeistris
|
Ir šiek tiek senesnėse
|
|
| | 2012.02.28 19:25 |
|
|
konkretus
Pažengęs
|
RatStyle rašė:
Ir šiek tiek senesnėse
dyzeliams 10 metu tai jau tikria, o benzininiams , tai tiems varykliams kur jau :kamie: yra keli "liamdazondai" , ta prasme (liamda, deginiu temperaturos daviklis, ir
deginiu analizatoriu pries ir uz katalizatoriaus,) cia labiau manau taikoma aukstesnes klases auto
|
|
| | 2012.02.28 20:59 |
|
|
Žiurkė
Didmeistris
|
Nu a3 3.2 litro tikrai turi
|
|
| | 2012.03.06 23:14 |
|
|
peliausdraugas
Pradedantysis
|
didesnis, ta prasme pralaidesnis ismetimas stipriau neperdarytai isirbimo sistemai stipriai itakot negali. yra labai nedidedidelis skirtumas bet dazniausia del mineto slegio sensoriaus kuris yra ismetimo kolektoriui ne lambda zondas,su karbu tai daug lenviau. daug kuro ir dar daugiau oro. svarbu
kad zvakes tai uzdegtu, va tada ir reikia geresnio ismetimo, ipurskimas kontruoliojamas kruvos sensoriu ir reikalauja gero elektoniko invazijos. be to, bet kurios atskiros sistemos tobulinimas naudos neduos
|
|
| | 2012.03.07 09:52 |
|
|
StreetRacer
Didmeistris
|
peliausdraugas rašė:
didesnis, ta prasme pralaidesnis ismetimas stipriau neperdarytai isirbimo sistemai stipriai itakot negali. yra labai nedidedidelis skirtumas bet dazniausia del mineto slegio sensoriaus kuris yra ismetimo kolektoriui ne
lambda zondas,su karbu tai daug lenviau. daug kuro ir dar daugiau oro. svarbu kad zvakes tai uzdegtu, va tada ir reikia geresnio ismetimo, ipurskimas kontruoliojamas kruvos sensoriu ir reikalauja gero elektoniko invazijos. be to, bet kurios atskiros sistemos tobulinimas naudos neduos
Savaime suprantama, kad negali. Bet aš ir nesakiau stipriai, sakiau, kad jaučiasi kažkiek, ypač toks "nutrūkimas" ties tam tikrom apsukom :) Dabar pasimečiau, visad galvojau, kad pas mane išmetimo kolike lambda įkalta. Pagal manual'ą rašo, kad ten ale o2 sensor, o kaip
suprantu lambda ir yra o2 sensorius. Ar ne taip?
|
|
| | 2012.03.07 19:29 |
|
|
konkretus
Pažengęs
|
taip, "liamda" zondas yra kitaip tariant "o2 sensor" . nes jis istikruju matuoja deguonies likuti deginiuose.
|
|
| | 2012.03.07 20:44 |
|
|
peliausdraugas
Pradedantysis
|
StreetRacer rašė:
peliausdraugas rašė:
didesnis, ta prasme pralaidesnis ismetimas stipriau neperdarytai isirbimo sistemai stipriai itakot negali. yra labai
nedidedidelis skirtumas bet dazniausia del mineto slegio sensoriaus kuris yra ismetimo kolektoriui ne lambda zondas,su karbu tai daug lenviau. daug kuro ir dar daugiau oro. svarbu kad zvakes tai uzdegtu, va tada ir reikia geresnio ismetimo, ipurskimas kontruoliojamas kruvos sensoriu ir reikalauja
gero elektoniko invazijos. be to, bet kurios atskiros sistemos tobulinimas naudos neduos
Savaime suprantama, kad negali. Bet aš ir nesakiau stipriai, sakiau, kad jaučiasi kažkiek, ypač toks "nutrūkimas" ties tam tikrom apsukom :) Dabar pasimečiau, visad
galvojau, kad pas mane išmetimo kolike lambda įkalta. Pagal manual'ą rašo, kad ten ale o2 sensor, o kaip suprantu lambda ir yra o2 sensorius. Ar ne taip?
pasakyk tiksliai kas per bolidas pas tave ir tiksliai pasakysiu kas kur yra ir gal but rasim kokiu paprastu triuku apeit
kai kurius sensorius.
|
|
| | 2012.03.07 21:09 |
|
|
peliausdraugas
Pradedantysis
|
kiek zinau honda turi. tai vadinasi manifold absoliute presure snsor. sutrumpintai map. keiciant ismetima jis tau ir trumpina gyvenima. tai neturi nieko bendra su lambda ar kitaip vadinamu o2 sensorium. paprasciausia kompas nejaucia slegio dudoi ir pagal kitus duomenis pradeda duot daugiau kuro.
gaunasi per riebus misinys ir ant mazesniu apsuku dingsta trauka. ant dideliu sukiu pramusa tik del to kad vatiklis kaista ir kuras lengviau uzsidega. reikia oro daugiau didinant ismetima. kaip sakiau oro srauto matuokle vel trukdys stipriai daugiau oro paduot. uzburtas ratas vistiek kuris nors
sensorius trukdys. finalas arba vazinet su gamykline masina arba farsiruot pinigus iki nesveikos galios kol netiks vazineti keliais del nesveiku kuro sanaudu
|
|
| | 2012.03.07 21:51 |
|
|
konkretus
Pažengęs
|
peliausdraugas rašė:
kiek zinau honda turi. tai vadinasi manifold absoliute presure snsor. sutrumpintai map. keiciant ismetima jis tau ir trumpina gyvenima. tai neturi nieko bendra su lambda ar kitaip vadinamu o2 sensorium. paprasciausia
kompas nejaucia slegio dudoi ir pagal kitus duomenis pradeda duot daugiau kuro. gaunasi per riebus misinys ir ant mazesniu apsuku dingsta trauka. ant dideliu sukiu pramusa tik del to kad vatiklis kaista ir kuras lengviau uzsidega. reikia oro daugiau didinant ismetima. kaip sakiau oro srauto matuokle
vel trukdys stipriai daugiau oro paduot. uzburtas ratas vistiek kuris nors sensorius trukdys. finalas arba vazinet su gamykline masina arba farsiruot pinigus iki nesveikos galios kol netiks vazineti keliais del nesveiku kuro sanaudu
o tas "manifold absoliute presure
sensor" kurioje vietoje jis dedasi, tikslia vieta kamine, nes jei jis matuoja sjlegi, manau jis gali greit uzsinesti pelenais ir uzsikoksuoti, ir taip rodyti netikslius domenis. noreciau pamatyt ta systema
|
|
| | 2012.03.08 08:57 |
|
|
StreetRacer
Didmeistris
|
peliausdraugas rašė:
kiek zinau honda turi. tai vadinasi manifold absoliute presure snsor. sutrumpintai map. keiciant ismetima jis tau ir trumpina gyvenima. tai neturi nieko bendra su lambda ar kitaip vadinamu o2 sensorium. paprasciausia
kompas nejaucia slegio dudoi ir pagal kitus duomenis pradeda duot daugiau kuro. gaunasi per riebus misinys ir ant mazesniu apsuku dingsta trauka. ant dideliu sukiu pramusa tik del to kad vatiklis kaista ir kuras lengviau uzsidega. reikia oro daugiau didinant ismetima. kaip sakiau oro srauto matuokle
vel trukdys stipriai daugiau oro paduot. uzburtas ratas vistiek kuris nors sensorius trukdys. finalas arba vazinet su gamykline masina arba farsiruot pinigus iki nesveikos galios kol netiks vazineti keliais del nesveiku kuro sanaudu
Civic'as pas mane, 1990 m., D16Z2
varikliu. Apie slėgio daviklį nežinau, pas mane rašo oxygen sensor, kas yra lambda. Kartais meta jo klaidą, bet tada, kai sušlampa. Seniau buvo kitoj vietoj kolektoriuj įstatytas, tai nemesdavo. Šiaip ar taip, jis nekeistas jau nežinia kiek laiko, tai manau pievas kompui rodo, bet trauka kažkaip tuo
metu nepasikeičia. Oro pas mane pakankamai paduodama, cobra intake stovi.
Bet kokiu atveju, pasimokiau, kad į atmosferiką nei per kur neapsimoka kišt pinigus.
|
|
| | 2012.03.17 23:02 |
|
|
StreetRacer
Didmeistris
|
Update:
Padariau šiandien eksperimentą. Iš galinio duslintuvo bakelio išėmiau silencer'į. Bakelis Apexi N1 tipo. Ir kaip prieš tai minėjau, kad ties tam tikrom apsukom būna galios šuolis, tai išėmus silencer'į jo nebuvo, nuo pradžių kabina iškart.
|
|
| | 2012.03.18 09:32 |
|
|
konkretus
Pažengęs
|
StreetRacer rašė:
Update:
Padariau šiandien eksperimentą. Iš galinio duslintuvo bakelio išėmiau silencer'į. Bakelis Apexi N1 tipo. Ir kaip prieš tai minėjau, kad ties tam tikrom apsukom būna galios šuolis, tai
išėmus silencer'į jo nebuvo, nuo pradžių kabina iškart.
taip, buvo varijantas kai vienai masinai su "ale sportiniu" duslintuvu kuris "bliove" kaip skerdziamas vershis, pakeiteme i visiskai nauja standartine ismetimo sistema ir konfortas del nesamo garso buvo geresnis
ir realiai jauciama galia zemose sukiuose buvo didesne :)
|
|
| | 2012.03.18 17:35 |
|
|
StreetRacer
Didmeistris
|
Na, pas mane juntamai geriau važiuoja su nestandartinio diametro išmetimu, bet kaip ką dar reikėtų koreguot išmetimo sistemoj :) Daug kas daro įtaką traukai, bet dauguma daro savaip, tai dažnai taip ir būna, kad baubia, o netraukia nifiga.
|
|
| | 2022.05.27 13:52 |
|
|
gerdunka222
Pažengęs
|
|
|
| | 2022.06.01 01:15 |
|
|
Blussa
Didmeistris
|
gerdunka222 rašė:o kur tvarkot išmetimo sistemas? patikimas servisas ? www.kemi.lt/paslaugos/ismetimo...
Šūdas tas tavo kemi, o ir nuoroda negyva, bent jau tuo metu, kai tikrinau :(
|
|
| | 2022.06.06 14:25 |
|
|
LaisvasPilietis
Didmeistris
|
Visa laimė, kad gerdunkos jokia nuoroda čia neveikia ))
konkretus (2012 m.) rašė:
kai atidirbtos dujos grysta i issiurbimo trakta, tai recirkuliacnis mechanizmas kuri yra kaikuruosie dyzeliniuose varikliuose, dalis deginiu grysta
atgal , todel sumazejus deguonies kiekis cilindre, ir delto mazeje degimo temperatura , o esant mazesnei temperaturai, susidaro maziau azoto oksidu .
Liaudis duoda!
Tuo metu, kai
parašyta žinutė, visos mašinos jau seniai turėjo EGR (exhaust gas recirculation). Tiek, kad tai dirba tik esant tuščiai eigai.
|
|
|
|
|