Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
kotas,
kirtiklio kotas,
kirtiklis,
amerikos nusikaltimai,
ligo taurė,
gubernatoriaus zaidimas,
220 volt,
jurgita zakaikaite,
jurgita jackiene,
vandens anga,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Lietuviu rasytojas, eilerasciu rinkiniu "Eilerasciai", "100 pavasariu", dramu "Atzalynas", "Generaline repeticija" autorius,
Lietuviu rasytojas, eilerasciu rinkiniu "Saule ir smiltys", "Dievu takais", "Giesmes viesnelei zydriajai", atsiminimu knygos "Dievu miskas" autorius,
Lietuviu rasytojas, knygu vaikams "Giles nuotykiai ydu salyje", "Didysis medziotojas Mikas Pupkus", "Molio Motiejus zmoniu karalius" autorius,
Lietuviu rasytojas, kuriniu "Palangos Juze", "Vaiku knygele", "Paaugusiu zmoniu knygele", "Pasakojimas Antano Tretininko" autorius,
Lietuviu rasytojas, kurio slapyvardis buvo "Rygiskiu Jonas",
Medekšinės g., Kauno m., Kauno m. sav.,
Medelyno g., Kauno m., Kauno m. sav.,
Medetkų takas, Kauno m., Kauno m. sav.,
Medynėlių g., Kauno m., Kauno m. sav.,
Medšarkių takas, Kauno m., Kauno m. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.10.02 15:24 |
![Nauja žinutė Nauja žinutė](//img.draugas.lt/forumas/themes/draugas/images/document_new.gif) |
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Rinkodara - tai kokios nors konkrečios rinkos poreikių valdymo procesas, t. y. realių vartotojų poreikių nustatymas ir pelningas tų poreikių patenkinimas per susijusias gamybos, paskirstymo, kainų nustatymo ir skatinimo funkcijas. Kitaip tariant tai yra rinkos tyrimo priemonių sistema ir įmonės
bei jos tarpininkų gamybinės ir komercinės veiklos strategija bei taktika, skirta atskirų vartotojų grupių poreikiams tenkinti, sistemingas duomenų, susijusių su rinkodaros problemomis, rinkimas, kaupimas ir apdorojimas. Rinkodara dara kartais vadinama marketingu, kas reiškia tą patį, tačiau
rinkodara yra lietuviškesnis atitikmuo. Pagrindinės rinkodaros priemonės – konkurencijos kryptys, kuriomis firmos reklamuoja savo produktus klientams ir galimiems vartotojams:
prekių ir paslaugų apipavidalinimas, kokybė, kainos, reklama, įpakavimas, paskirstymas, pardavimas ir priežiūra.
Kiekviena kryptis turi būti plėtojama kaip atskira bendrojo marketingo sistemos dalis ir negali būti viešai atskirta, pvz., kainos negali būti nustatomos nepaisant požiūrio į prekes ir skatinimo politikos.
|
|
|
|
|