Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
watchseries,
pornpicsteens,
myflixerz dot to,
„? la carte“,
??????? ?? ????,
animee.kai,
guy fuck cow,
forest image,
???? ??????,
sflix,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Austru tapytojas,? Trys amziai" autorius,
Stambus atrajotojas ilgais juosvais plaukais,
Telekomunikaciju kompanija, pagaminusi mobiliu telefonu modelius: one touch 526, one touch 320, one touch 525, one touch 715,
Salis, kurioje atidarytas pirmasis pasaulyje kaimo architekturos ir buities muziejus po atviru dangumi,
Beisbolo atmaina; zaidzia du zaidejai 10x6 m dydzio aiksteje, prie sienos,
M. Daukšos g., Kražių mstl., Kelmės r. sav.,
M. K. Sarbievijaus g., Kražių mstl., Kelmės r. sav.,
M. Valančiaus g., Kražių mstl., Kelmės r. sav.,
Medainės g., Kražių mstl., Kelmės r. sav.,
Mokyklos g., Kražių mstl., Kelmės r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2011.03.15 16:11 |
 |
|
Enciklopedija
Patyręs
|
BMW X3 3.0si {E83}
Kėbulas Kėbulo tipas: 4/5S ORV Durų skaičius: 5
Išmatavimai ir svoris Ratų bazė: 2795 mm Priekinė tarpvežė: 1524 mm Galinė tarpvežė: 1542 mm Ilgis: 4569 mm Plotis: 1853 mm Aukštis: 1674
mm Svoris: 1815 kg
Aerodinamika Pasipriešinimko koeficientas: 0.35 Priekinės dalies plotas: 2.5
Variklis Variklio tipas: Vienaeilis Cilindrų skaičius: 6 Paskirstymo tipas: DOHC Vožtuvų skaičius: 24 Tūris: 3 l (2996
cm3) Stumoklio skersmuo: 85 mm Stumoklio eiga: 88 mm Suspaudimo laipsnis: 10.7:1 Maksimali galia: 200 kW (268 AG) (6650 rpm) Maksimalus sukimo momentas: 315 Nm (2750 rpm) Katalizatorius: Yra
Važiuoklė Variklis: Priekyje Variklio pozicija:
Išilgai Varomieji ratai: Visi (4WD) Priekiniai ratai: 8J x 17 Galiniai ratai: 8J x 17 Priekinės padangos: 235/55 R 17 99H Priekiniai stabdžiai: 325 mm Galiniai stabdžiai: 320 mm Pavarų dėžė: 6M Aukščiausios pavaros perdavimo skaičius: 0.85 Galutinis perdavimo
skaičius: 3.73
Dinamika 0-100 km/h: 7.2 s 1 km: 27.6 s Maksimalus greitis: 210 km/h CO2: 243 g/km
|
|
|
|
|