Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
nematomas dramblys,
roblox,
vulkaniniai,
okeanija,
car tar,
dziedas,
pexion,
makita,
vimeo,
kolosas,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Visuomenes ekonominiu santykiu atspindys, ju socialiniu principu pagrindimo teorija, skleidziama ivairiomis visuomenes samones formomis,
Skaidrus vandeniniai dazai, tapybos technika,
Prancuzu rasytojas 1964 m. atsisakes priimti Nbelio literaturos premija (liet.) ,
Kokie laivai skraido,
Iskastine, menkai humifikuota ir apanglejusi, bet nesuakmenejusi mediena,
Šermukšnėlis, lopšelis-darželis,
Šermukšnėlė, Vilniaus Lopšelis - Darželis,
Šermukšnėlė, lopšelis-darželis,
Šermukšnėlė, Kavinė, Liukona,
ŠERMUKŠNĖLĖ, kavinė,
Jučionių g., Kulautuvos mstl., Kauno r. sav.,
Kalno g., Kulautuvos mstl., Kauno r. sav.,
Kernavės g., Kulautuvos mstl., Kauno r. sav.,
Klevų g., Kulautuvos mstl., Kauno r. sav.,
Kranto g., Kulautuvos mstl., Kauno r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2011.03.15 16:08 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Seat Leon Sport FR 1.8 20VT 180 CV
Kėbulas Kėbulo tipas: 4/5S HBK Durų skaičius: 5
Išmatavimai ir svoris Ratų bazė: 2511 mm Priekinė tarpvežė: 1513 mm Galinė tarpvežė: 1494 mm Ilgis: 4184 mm Plotis: 1742
mm Aukštis: 1439 mm Svoris: 1289 kg
Aerodinamika Pasipriešinimko koeficientas: 0.32
Variklis Variklio tipas: Vienaeilis Cilindrų skaičius: 4 Paskirstymo tipas: DOHC Vožtuvų skaičius: 20 Tūris: 1.8 l (1781
cm3) Stumoklio skersmuo: 81 mm Stumoklio eiga: 86.4 mm Suspaudimo laipsnis: 9.5:1 Maksimali galia: 132 kW (177 AG) (5500 rpm) Maksimalus sukimo momentas: 235 Nm (4500 rpm) Katalizatorius: Yra
Važiuoklė Variklis: Priekyje Variklio pozicija:
Skersai Varomieji ratai: Priekiniai (FWD) Priekiniai ratai: 7J x 17 Galiniai ratai: 7J x 17 Priekinės padangos: 225/45 17 Pavarų dėžė: 6M Aukščiausios pavaros perdavimo skaičius: 0.98 Galutinis perdavimo skaičius: 3.09
Dinamika 0-100 km/h:
7.7 s 1 km: 28.2 s Maksimalus greitis: 229 km/h
|
|
|
|
|