Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
orgazmas,
sapnuose,
ar ismokai,
aratiku,
nemexia,
dvykunu,
ištrinti anketa,
honda crv,
minikraft,
vip,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Rugstus nederlingas dirvozemis, budingas vesaus ir dregno klimato krastams,
Mirusio fizinio asmens turtiniu teisiu, pareigu ir kai kuriu asmeniniu neturtiniu teisiu perejimas jo ipediniams,
JAV karo aviacijos baze Naujosios Meksikos valstijoje; ten pirma karta 1945 06 16 buvo susprogdinta atomine bomba,
Dieviskumo ir sventumo simbolis, aukso spalvos ratilas arba spinduliuojantis vainikas aplink dievisku asmenu, apastalu, angelu, sventuju kankiniu galvas,
Nustatytas apeiginiu veiksmu tvarka tam tikram religiniam aktui atlikti,
Raudonupio g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Raugyklos g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Ražienų g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Retkonių g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Riaubonių g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.10.02 15:24 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Rinkodara - tai kokios nors konkrečios rinkos poreikių valdymo procesas, t. y. realių vartotojų poreikių nustatymas ir pelningas tų poreikių patenkinimas per susijusias gamybos, paskirstymo, kainų nustatymo ir skatinimo funkcijas. Kitaip tariant tai yra rinkos tyrimo priemonių sistema ir įmonės
bei jos tarpininkų gamybinės ir komercinės veiklos strategija bei taktika, skirta atskirų vartotojų grupių poreikiams tenkinti, sistemingas duomenų, susijusių su rinkodaros problemomis, rinkimas, kaupimas ir apdorojimas. Rinkodara dara kartais vadinama marketingu, kas reiškia tą patį, tačiau
rinkodara yra lietuviškesnis atitikmuo. Pagrindinės rinkodaros priemonės – konkurencijos kryptys, kuriomis firmos reklamuoja savo produktus klientams ir galimiems vartotojams:
prekių ir paslaugų apipavidalinimas, kokybė, kainos, reklama, įpakavimas, paskirstymas, pardavimas ir priežiūra.
Kiekviena kryptis turi būti plėtojama kaip atskira bendrojo marketingo sistemos dalis ir negali būti viešai atskirta, pvz., kainos negali būti nustatomos nepaisant požiūrio į prekes ir skatinimo politikos.
|
|
|
|
|