Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
nepavyksta prisijungt,
kolekcijos,
keliautojo kolekcija,
fuck off,
gyvenk ir leisk,
nanoferma telefone,
šiaurės pašvaistė,
marius ivaškevčius,
išvarymas,
kamuoliai,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Zemelapio linija, jungianti vietas, kuriose yra vienoda vidutine metine oro temperatura,
Dirvozemis, turintis stora puvenu sluoksni, susidares po daugiametemis zolemis ir paplites mistastepese bei stepese,
Nedidele Arkties tautu valtis,
Labai gilus ir siauras upes slenis staciais arba laiptuotais slaitais,
Vieta, kurioje atviruoju budu kasamos naudingosios iskasenos,
Gurių Sodų 29-oji g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Gurių Sodų 3-oji g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Gurių Sodų 30-oji g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Gurių Sodų 31-oji g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Gurių Sodų 32-oji g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.10.02 15:24 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Rinkodara - tai kokios nors konkrečios rinkos poreikių valdymo procesas, t. y. realių vartotojų poreikių nustatymas ir pelningas tų poreikių patenkinimas per susijusias gamybos, paskirstymo, kainų nustatymo ir skatinimo funkcijas. Kitaip tariant tai yra rinkos tyrimo priemonių sistema ir įmonės
bei jos tarpininkų gamybinės ir komercinės veiklos strategija bei taktika, skirta atskirų vartotojų grupių poreikiams tenkinti, sistemingas duomenų, susijusių su rinkodaros problemomis, rinkimas, kaupimas ir apdorojimas. Rinkodara dara kartais vadinama marketingu, kas reiškia tą patį, tačiau
rinkodara yra lietuviškesnis atitikmuo. Pagrindinės rinkodaros priemonės – konkurencijos kryptys, kuriomis firmos reklamuoja savo produktus klientams ir galimiems vartotojams:
prekių ir paslaugų apipavidalinimas, kokybė, kainos, reklama, įpakavimas, paskirstymas, pardavimas ir priežiūra.
Kiekviena kryptis turi būti plėtojama kaip atskira bendrojo marketingo sistemos dalis ir negali būti viešai atskirta, pvz., kainos negali būti nustatomos nepaisant požiūrio į prekes ir skatinimo politikos.
|
|
|
|
|