Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
aratiku,
nemexia,
dvykunu,
ištrinti anketa,
honda crv,
minikraft,
vip,
vip atsisakymas,
nematomas dramblys,
roblox,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Trumpa kalba, pasakyta nepasirengus,
Lyjant lietui ir svieciant saulei galima isvysti .....,
Smarkus saltas, sausas boro tipo vejas, puciantis nuo kalnu visais metu laikais,
Vandens bakterinio uzterstumo rodiklis, rodantis, koks tiriamojo vandens kiekis (kubinis centimetras) tenka vienai zarnyno lazdelei,
Nepadoraus turinio rasiniai, piesiniai, fotografijos, filmai, vaizduojantys erotines scenas ir zadinantys seksualini smalsuma,
Šiltnamių g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Šilutės g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Širšių g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Širvintų g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Šiukštulių g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.10.02 15:24 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Prekių kiekio, kurį pardavėjai nori ir gali parduoti, ir kainos, už kurią ta prekė gali būti nupirkta, ryšys. Kiti veiksniai, tarp jų ir laikotarpio trukmė, laikomi nekintamais. Šis ryšys išreiškiamas matematine lygtimi, lentele arba grafiku (pasiūlos kreive). Pasiūlos kitimas, kitaip nei pasiūlos
apimties kitimas, kurį sukelia prekės kainos kitimas, vyksta neatsižvelgiant į tai, ar kaina kinta. Grafiškai tai vaizduojama taip: pasiūlos kreivė pasislenka (perkeliama) į dešinę arba į kairę. Tą pasislinkimą sąlygoja veiksnių, kurie brėžiant pačią pasiūlos kreivę buvo laikomi pastoviais,
pokyčiai. Pagrindiniai veiksniai yra šie: technologija, išteklių kainos arba gamybos veiksnių kaštai, kitų prekių kainos, pardavėjų rinkoje skaičius, pardavėjų prognozės apie galimus kainų pasikeitimus rinkoje. Pasiūlos elastingumas kainoms yra santykinis pasiūlos ir kainos pasikeitimas vienu
procentu. Pasiūlos infliacija rodo kainų augimą dėl pasiūlos mažėjimo, kurį sukelia nederlius, katastrofos, krizės ir pan. Pasiūla riboja ekonominį augimą tada, kai nepakankama kaupimo norma riboja pasiūlos kreivės kilimą, kartu ribodama vartojimo augimą gamybos perspektyvoje. Pasiūlos dėsnis:
prekių pasiūlos kiekis kinta paprastai kainai kintant. Prekės kainai didėjant pasiūlos kiekis didėja, o kainai mažėjant – mažėja.
|
|
|
|
|