Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
ištrinti anketa,
honda crv,
minikraft,
vip,
vip atsisakymas,
nematomas dramblys,
roblox,
vulkaniniai,
okeanija,
car tar,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Lingvistines geografijos zemelapio linija, rodanti morfologinio kalbos reiskinio paplitimo ribas,
Zemelapio linija, jungianti vietas, kuriose buvo vienodo stiprumo zemes drebejimas,
Sporto, turizmo, pramogu burlaivis arba motorlaivis,
Daugiametis svoguninis dekoratyvinis augalas,
Vedu personazas - pirmasis pasaulyje numirelis, tapes mirusiuju pasaulio valdovu ir teiseju,
Kaštonų g., Gedinčių k., Šiaulių r. sav.,
Lauko g., Gedinčių k., Šiaulių r. sav.,
Liepų g., Gedinčių k., Šiaulių r. sav.,
Ąžuolų g., Gegužių k., Šiaulių r. sav.,
Gegužraibių g., Gegužių k., Šiaulių r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.10.02 15:24 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Rinkos struktūra, kurią sudaro daug pardavėjų ir laisvas įėjimas į rinką, bet kiekviena įmonė gamina šiek tiek skirtingas prekes ir gali kontroliuoti (veikti) kainas. Monopolinė konkurencija yra konkurencijos ir monopolijos derinys, kadangi ji turi daug konkurencijos elementų ir palyginti nežymią
monopolinę galią. Pagrindiniai šios konkurencijos bruožai: 1. Santykinai didelis įmonių, tiekiančių rinkai panašią, bet nevienodą tam tikros rūšies produkciją, skaičiaus šakoje. Todėl kiekvienai įmonei tenka nedidelė rinkos dalis ir ji turi ribotas galimybes kontroliuoti rinkos kainas. 2. Produkto
diferenciacija, įgyjanti įvairias skirtingas formas. 3. Naujų įmonių įėjimas į monopolinės konkurencijos šaką palyginti lengvas, nors yra tam tikrų kliūčių patekti į monopolinės konkurencijos šaką. Esant monopolinei konkurencijai įmonės gamina mažiau produkcijos lyginant su efektyviausios gamybos
apimtimis, nes įmonių gamybiniai pajėgumai nevisiškai panaudojami. Taip susidaro vadinamieji monopolinės konkurencijos kaštai arba nuostoliai dėl jos buvimo. Tačiau šiai konkurencijai būdinga produkto diferenciacija rodo, kad pirkėjai turi didelį pasirinkimą įvairių to paties produkto atmainų, o tai
leidžia geriau tenkinti įvairius vartotojų poreikius. Didžiulė prekių įvairovė išsivysčiusiose rinkos ekonomikos šalyse liudija, kad monopolinė konkurencija yra perspektyvi ir tenkina įvairius poreikius.
|
|
|
|
|