Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
magis tv oficial,
nvo,
moviepire4k,
????????,
9convert,
office activator cmd,
ird2 tax code,
9converter,
9convert.com,
xxx video,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Kauko al., Kauno m., Kauno m. sav.,
Kaulenių takas, Kauno m., Kauno m. sav.,
Kaunakiemio g., Kauno m., Kauno m. sav.,
Kavalerijos g., Kauno m., Kauno m. sav.,
Kazliškių g., Kauno m., Kauno m. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2016.02.04 14:39 |
|
|
Daina3
Naujokas
|
Ką manote apie Mitsubishi i-miev automobilį?
|
|
| | 2016.02.08 14:40 |
|
|
gabe3
Naujokas
|
Geras automobilis, turiu ir neplanuoju jo keisti
|
|
| | 2016.02.09 10:24 |
|
|
Sidabrinis
Didmeistris
|
Čia klausta ar kam nors patinka / domina elektromobiliai? Jei tokių yra, tuomet tikėtina, vėliau rinkodaros šnekos bus apie 2004+ japonų hibridą, kuris pas mus išpopuliarėjo ir dėl laiko, ir dėl baterijų, ir dėl važiavimo laisvesnėje pirmoje juostoje (bent jau Vilniuje).
Naujas ar net
apynaujis "i-Miev" tau atstotų 2 naujus Priusus arba eilę naudotų.
Mažas tas "I-Miev" už tokią kainą. Aišku, Tata Nano dar mažesnis, bet abiejų pasyvioji sauga niekam tikusi. Jau pirmos kartos (europietiškas) Priusas ženkliai saugesnis.
O vat įdomu pasidarė. Priusas su
neįkrautom baterijomis varomas 1.5 varikliu, kiek žinau, pakenčiamai, ir palyginus taupiai. Tai va, laikui bėgant tas baterijas reikia keisti (kaštai), o kas jeigu jas išimti iš apyvartos ir perprogramuoti valdymo bloką? Būtų jau ne hibridas, o klasika, su 1.5 varikliu, ir keliais šimtais kg
mažesniu svoriu, kas be abejo turėtų įtakos ir degalų sąnaudoms...? Pakankamai realus scenarijus, turint omeny, kad pasitaiko įvairių meistrų ir garažų, galinčių pakoreguoti jūsų transporto priemonę - tik nešk grynuosius. Komercinių paslapčių jie, beje, nelinkę atskleisti, tuo tarpu nepaslaptis, kad Priusų baterijoms taikoma 10 metų garantija (nedviprasmė retorika: formaliai tiek tarnauja ir kai kurios dabartinių kompų dalys, tarnautų ir ilgiau, bet ir genda, ir skleidžia toksines medžiagas).
P.S. Vote Nissan Leaf (net varžovai žino dėl ko).
|
|
| | 2016.02.09 10:34 |
|
|
Sidabrinis
Didmeistris
|
O jei traukia Mitsai, tuomet patunuok prie Vakarinės seimo pusės, arba prie 'Viktorijos' verslo centro. Ten kartais statomas naujas Space Star'as, žalsvos spalvos. Deklaruojamos sąnaudos vos 4.3 l/100 km, berods, mieste.
|
|
| | 2016.02.10 17:52 |
|
|
fxx3
Didmeistris
|
kokia prasme hibridini atomobili daryti nehibridiniu? tai juos ir perki vien del to kad hibridas. dabar ir bmw isleido nebloga hibrida, ir mercedes turi ir t.t. uz pilnai elektrini nera geriau. tik tiek kad be normalaus garso vaziuoja, bene vienintelis trukumas. bet iskart galit pamirst visus
servisus. uztat niekas ir nebeprognozuoja naftos kainu augimo, nes arteja elektromobiliu era, tiksliau mes jau esame joje.
|
|
| | 2016.02.11 20:42 |
|
|
Sidabrinis
Didmeistris
|
carmageddon,
viską parašiau dėl prasmės, bet šįvakar netingiu, tai, kaip sakoma "po šaukštelį"... ;-)
1. Baterijos garantija 10 metų, net ir be jos aišku, kad laikui bėgant jų talpa mažėja... Tiesos delei, berods, prancūzai naudoja tokias baterijas, kurias galima laisvai keisti
įkrovimo punkte: palieki ten savo - mainais gauni kitą, įkrautą, vėliau ciklas kartojasi.
2. Mažėjančios talpos baterijos svoris nemažėja. Keitimas į naują prilygtų antrojo hibrido įsigijimui vietinėje rinkoje, dėvėtos gabenimas - didelis klaustukas. Tarp kitko, mobiliakai su neveikiančiomis
baterijomis neįsijungia. Hibridas užsivestų, tikėtina, bet neapsieitų be įkyrių pranešimų. Plius pora šimtų kg visiškai nereikalingų baterijų svorio. 1.5 variklis veiktų ženkliai taupiau be jo. Pažymėtina, jog keitimas į naudotą - avantiūra.
3. Ideologinis aspektas. Hibridas - nėra ekologiška
transporto priemonė. Gerai, ekologiška, bet ne 100 proc., ir net ne 99,9. :-) Kita vertus 1.5 variklio emisijos nėra įtin aukštos, su ar be elektra varomų priemonių.
Taigi, yra kaip yra.
|
|
| | 2016.02.11 21:51 |
|
|
Batmobile
Meistras
|
Elektromobilis ar hibiridas turbūt labai taupi mašina, juk kraunama elektrinės sąskaita, kuri savo ruoštu gamtos resursu išnaudoja.
|
|
| | 2016.02.11 23:10 |
|
|
Sidabrinis
Didmeistris
|
Vis tik iš hibridų man turbūt labiau patiktų Honda Insight (tiesioginis Prius'o varžovas - yra skirtingų tos japonų poros vertinimų: įtikinamos persvaros kieno nors pusėje nėra). Paperka jo kokpitas ir kiek diferencijuotas salonas, o efektingas užpakaliukas ko gero inspiravo permainas naujajame
Civic'e. Gamtoje, tiksliau rinkoje, priskaičiuojamas tuzinas hibridų, ir jie kol kas yra universalesnis ir prieinamesnis pasirinkimas negu elektromobiliai. Abi kryptys bus tobulinamos: kol yra skirtumų ir paklausos, kaip, pavyzdžiui, tarp sedanų ir hečbekų.
|
|
|
|
|