Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
keliautojo kolekcija,
fuck off,
gyvenk ir leisk,
nanoferma telefone,
šiaurės pašvaistė,
marius ivaškevčius,
išvarymas,
kamuoliai,
valio,
pamiršau,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Kalbos dalis, kuri pasako daikto varda ir atsako i klausima "kas tai? ",
Kalbos dalis, kuri reiskia daikto veiksma ar busena ir atsako i klausimus "ka veikia? " arba "kas vyksta, darosi, atsitinka? ",
Kalbos dalis, kuri zymi ypatybe ir atsako i klausimus "koks? kokia? kuris? kuri? ",
Kalbos dalis, kuri zymi skaiciu ar skaiciuojamaja vieta eileje ir atsako i klausimus "kiek? kelintas? kelinta? ",
Kalbos dalis, nusakanti daikta ar ypatybe,
Pievų g., Griškabūdžio mstl., Šakių r. sav.,
Rasos g., Griškabūdžio mstl., Šakių r. sav.,
Rygiškių g., Griškabūdžio mstl., Šakių r. sav.,
Ryto g., Griškabūdžio mstl., Šakių r. sav.,
Skrynupių g., Griškabūdžio mstl., Šakių r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2011.03.15 16:09 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Mercedes-Benz ML 320 {W 163}
Kėbulas Kėbulo tipas: 4/5S ORV Durų skaičius: 5
Išmatavimai ir svoris Ratų bazė: 2820 mm Priekinė tarpvežė: 1565 mm Galinė tarpvežė: 1565 mm Ilgis: 4587 mm Plotis: 1833
mm Aukštis: 1807 mm Svoris: 1990 kg
Aerodinamika
Variklis Variklio tipas: V formos Cilindrų skaičius: 6 Paskirstymo tipas: SOHC Vožtuvų skaičius: 18 Tūris: 3.2 l (3199 cm3) Stumoklio skersmuo: 89.9 mm Stumoklio
eiga: 84 mm Suspaudimo laipsnis: 10:1 Maksimali galia: 160 kW (215 AG) (5700 rpm) Maksimalus sukimo momentas: 310 Nm (3000-5000 rpm) Katalizatorius: Yra
Važiuoklė Variklis: Priekyje Variklio pozicija: Išilgai Varomieji ratai: Visi
(4WD) Priekiniai ratai: 6½J x 16 H2 T 52 Galiniai ratai: 6½J x 16 H2 T 52 Priekinės padangos: 225/75 R 16 104T Priekiniai stabdžiai: 301 mm Galiniai stabdžiai: 285 mm Pavarų dėžė: 5A Aukščiausios pavaros perdavimo skaičius: 0.83 Galutinis perdavimo skaičius:
3.69
Dinamika 0-100 km/h: 9.5 s Maksimalus greitis: 180 km/h
|
|
|
|
|