Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
nanoferma,
kalaupe,
džiungl,
džiunglės,
swf,
domino,
pavaros,
profas 58,
antra puse,
akropolis,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Čiobiškio g., Musninkų mstl., Širvintų r. sav.,
Gaisrinės g., Musninkų mstl., Širvintų r. sav.,
Gelvonų g., Musninkų mstl., Širvintų r. sav.,
Kernavės g., Musninkų mstl., Širvintų r. sav.,
Krunų g., Musninkų mstl., Širvintų r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2015.07.29 17:11 |
|
|
Erlija
Naujokas
|
Laba diena,
Pries daugiau nei metus nusipirkau laptopa. Po metu naudojimo pradejo metyti blue screen of death. Nunesiau taisyti i garantini.
Kompiuteri taise 3 men. Atgavus kompiuteri jis vel pradejo streikuoti po poros dienu naudojimo.
Nebenoriu daugiau kompiuterio
nesti i garantini, nes abejoju, jog ji gali sutaisyti. Ir taip keite kruva detaliu, o tai nepadejo. Kompiuteris sugadintas ne del mano kaltes, o del gamintojo broko (tai paaiskejo remonto metu).
Kiek zinau pagal ES vartotoju teisiu istatymus jei preke sugenda per du metus nuo isigijimo
galiu nutraukti pirkimo-pardavimo sutarti ir reikalauti naujos tokios pat prekes arba atgauti pinigus.
Taciau internete nerandu informacijos ar vis dar galiu nutraukti sia sutarti po garantinio remonto?
Noreciau pasiteirauti ne tik ar dar vis galiu nutraukti sia sutarti,
taciau ir kaip tureciau tai padaryti? Jei suprantu gerai turiu preke atnesti i parduotuve su pateiktu rasytiniu prasymu nutraukti pardavimo sutarti. Kaip ji turetu atrodyti?
Noreciau gauti atsakymu kaip sitokia procedura vyksta.
|
|
| | 2015.07.29 17:23 |
|
|
Philosopher
Didmeistris
|
Sutartyje būna tai nurodyta dažniausiai.
|
|
| | 2015.07.29 17:30 |
|
|
Erlija
Naujokas
|
Ji yra vadinam pirkimo-pardavimo sutartis. Bet realiai juk perkant laptopa jokios sutarties negauni. Gauni tik saskaita faktura, kuri ir skaitos kaip sutartis. Saskaitoje yra tik irasyta ka pirkai, kur, uz kiek ir kada.
|
|
| | 2015.07.29 18:23 |
|
|
Pončikas
Didmeistris
|
garantinio laikotarpio metu, tau prekę turi taisyti, keisti, o jei nepataisoma ir nepakeičiama - grąžinti pinigus. taigi tu turi tisę per tuos 2 metus reikalauti iš jų pinigų dėl netinkamos prekės kokybės
o čia būtų pavyzdys
http://www.vartotojai.lt/index.php?id=1059
|
|
| | 2015.07.29 20:40 |
|
|
Erlija
Naujokas
|
Dekoju
|
|
| | 2015.09.22 12:54 |
|
|
papajus1
Naujokas
|
ieskau chakerio
|
|
| | 2015.09.22 12:56 |
|
|
papajus1
Naujokas
|
Hakeriai ČIA????????????
|
|
| | 2015.11.23 19:28 |
|
|
1Lukas
Pradedantysis
|
Idomumo delei paklausiu. Jus perkant daiktus gaunat garantinius talonus ar dat kokius dokumentus?
Nes danar daug kur ceki tik duoda ir liepia saugoti garantini laikotarpi.
Ar su tuo cekiu jau suteiktu ta garantija?
|
|
| | 2015.11.23 19:37 |
|
|
Pončikas
Didmeistris
|
visada gaunu, jei ne kasoje, tai informacijoj apštampuoja ir paleidžia
|
|
| | 2015.11.23 19:39 |
|
|
1Lukas
Pradedantysis
|
Euronicse ir elektromarkt nebeduoda kazkodel.
|
|
| | 2015.11.23 22:27 |
|
|
Batmobile
Meistras
|
1Lukas rašė:
Euronicse ir elektromarkt nebeduoda kazkodel.
Privalo
|
|
| | 2015.11.23 23:14 |
|
|
1Lukas
Pradedantysis
|
Elektromarkte aiskino kad ne, euronicso tinklalapyje raso kad nebera garantiniu talonu, paskambinus i informacija klausiau, sake ta pati.
|
|
| | 2015.11.23 23:22 |
|
|
Blussa
Didmeistris
|
Turi pirkimo čekį su data ir daugiau nieko nebūtina turėti. Kol galioja gamintojo garantija eini ir remontuoji arba keiti, o pardavėjų pliurpalai niekam neįdomūs. Jeigu atsikalbinėja, tam yra Vartotojų Teisių Agentūra (ar kažkaip panašiai vadinasi), oficialiai kreipiesi ten ir po kurio laiko
pardavėjas pats ims tavęs ieškoti ir siūlyti variantus, kaip išspręsti ginčą.
|
|
| | 2015.11.23 23:26 |
|
|
1Lukas
Pradedantysis
|
Bet visgi idomu, kodel vienur duoda talonus o kitur tik cekius. Kas cia per dvigubi standartai?
|
|
|
|
|