Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
chess online,
?? ?? ? ? ?? ??,
???? ????,
911???,
the substance online free,
?????,
full training,
synecdoche examples,
rare toons,
acknowledged,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Slyvų g., Kelmės m., Kelmės r. sav.,
Smėlio g., Kelmės m., Kelmės r. sav.,
Sodininkų g., Kelmės m., Kelmės r. sav.,
Sodų g., Kelmės m., Kelmės r. sav.,
Sporto g., Kelmės m., Kelmės r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2016.02.03 15:53 |
|
|
Karolina3
Naujokas
|
Ką manote apie elektromobilį Nissan Leaf?
|
|
| | 2016.02.08 15:58 |
|
|
nata3
Naujokas
|
Šis automobilis yra laimėjęs prestižinį Europos metų automobilio apdovanojima. Pirmasis elektromobilis, kuris laimėjo šį konkursą
|
|
| | 2016.02.11 22:52 |
|
|
Sidabrinis
Didmeistris
|
Dažniausiai sutinkamas, gražus, jau ir su naujausiomis technologijomis po dangčiu ir baterijų skyriuje.
Antroje vietoje - nuomos punktų nebavariškos išorės bavaras, trečiąją vietą dalinasi Tesla, Ampera ir i-Miev (pasirodė porą kartų per 2015 metus).
|
|
| | 2016.02.12 14:35 |
|
|
karma321
Naujokas
|
Aš nelabai suprantu vieno dalyko. Kodėl elektromobilių dizainai dažniausiai būna... idiotiški? Nekalbu apie tesla, bet paėmus kad ir tą patį nissan leaf, bmw ar dar kokį kitą modelį - juos visus vienija vienas dalykas - nesąmoningos formos ir prastos proporcijos. Nesistebiu, kodėl mūsų dyzelių ir
pasatų krašte žmonės nesirenka elektromobilio, - nes su juo važiuodamas tu tikrai išsiskirsi iš minios. Toks jausmas, kad automobilių pramonė specialiai gamina tuos idiotiškus dizainus tam, kad visi važinėtų dyzeliais ir pastoviai juos remontuotų, o automobilių pramonei to ir reikia - detalių
pardavimų. Nesakau, kad man gražūs tipiniai tautos automobiliai, tačiau tikrai nesuprantu, kodėl negalima paimti kokio nors išvaizdaus automobilio kėbulo ir į jį įdėti elektrinį variklį.
|
|
| | 2016.02.12 17:06 |
|
|
Titanasxx
Didmeistris
|
kalbi kaip dainuoji, o dainuoji kaip minedas.
pasidomek elektromobiliais, tada zinosi, kodel ju toks dizainas.
o lietuvoj elektromobili gali pirkt tik psixinis ligonis.
|
|
| | 2016.02.12 18:53 |
|
|
karma321
Naujokas
|
Titanasxx rašė:
kalbi kaip dainuoji, o dainuoji kaip minedas.
pasidomek elektromobiliais, tada zinosi, kodel ju toks dizainas.
o lietuvoj elektromobili gali pirkt tik psixinis ligonis.
Vau. Įspūdingi argumentai.
|
|
| | 2016.02.12 20:39 |
|
|
fxx3
Didmeistris
|
tokios formos, kad tie automobiliai iskart issiskirtu ir iskart matosi, kad tai elektromobilis. tam kad tu galvotumei, kad elektromobiliai yra sh. niekas tais pilnais elektromobiliais nesuinteresuotas. patys
gamintojai juos leidzia tik todel, nes nenori likti paskutiniai. visa masinu gamybos pramone ant to laikosi, o kai ten nera kam gest apart po keliu simtu tukstanciu km sepeteliu keitimo, tai stengsis islaikyti rinkoje kuo ilgiau vidaus degimo variklius. o siaip iprastu modeliu yra ir mercedes ir
lexus ir kitu hibridu, bet is ju ten dideles naudos nera. vienintelis pilnai elektromobiliu minusas tai akumuliatoriai, kuriuos dabar bando kaip nors atpiginti. ir musu salygomis - ziema. tai gali buti, kad ziema tuos akumuliatorius tenka dazniau krauti.
|
|
| | 2016.02.12 22:39 |
|
|
Sidabrinis
Didmeistris
|
karma321 rašė:
Aš nelabai suprantu vieno dalyko. Kodėl elektromobilių dizainai dažniausiai būna... idiotiški? Nekalbu apie tesla, bet paėmus kad ir tą patį nissan leaf, bmw ar dar kokį kitą modelį - juos visus vienija vienas dalykas -
nesąmoningos formos ir prastos proporcijos. Nesistebiu, kodėl mūsų dyzelių ir pasatų krašte žmonės nesirenka elektromobilio, - nes su juo važiuodamas tu tikrai išsiskirsi iš minios. Toks jausmas, kad automobilių pramonė specialiai gamina tuos idiotiškus dizainus tam, kad visi važinėtų dyzeliais ir
pastoviai juos remontuotų, o automobilių pramonei to ir reikia - detalių pardavimų. Nesakau, kad man gražūs tipiniai tautos automobiliai, tačiau tikrai nesuprantu, kodėl negalima paimti kokio nors išvaizdaus automobilio kėbulo ir į jį įdėti elektrinį variklį.
Matai,
situacija tokia, kad hibridai ir elektromobiliai yra, kaip čia parašius, kad nebūtų klaidingai suprasta, - antraeilis gaminys. Gamintojai stato ant konvencinių transporto priemonių, tuo tarpu el. transporto rinka tik įgauna apsūkų. Vien gamintojų pastangų neužtenka: talkina medija, net valstybinės
institucijos (kaip vieni iš interesantų: ekologija, ekonomija, darbo vietos, ir t.t.). Tai mandrumas dizaine laikytinas ne prakticizmu ir estetika, bet savotišku prekės rėmimu. O ir klientų tarpe yra ne tik ekologijai, ekonomijai, darbo vietų didinimo politikai pritariančių asmenų, bet ir pinigais
išlepintų "pokazūcherių" bei norinčių išsiskirti iš minios. Taigi, pakankamai prielaidų tam tikriems dizaino išskirtinumams, kad šios iš brėžinio būtų perkeltos į konvejerį. Juolab, kad minios balsų ir skonių niekas neskaičiuotų - miniai gaminami įprasti automobiliai, atitinkantys poreikius,
reikalvimus, ir t.t., bei pačio įvairiausio dizaino.
P.S. Kolegos, Jūs čia temas renkatės pagal "šviežumą" (pamačiau, kad šnekama ir įdėjau trigrašį) ar pagal aktualumą (norisi įsigyti, bet pradžiai paskaitysiu kitų rašliavą)?? :-)))
|
|
| | 2016.02.13 11:21 |
|
|
Titanasxx
Didmeistris
|
carmageddon rašė:
tokios formos, kad tie automobiliai iskart issiskirtu ir iskart matosi, kad tai elektromobilis. tam kad tu galvotumei, kad elektromobiliai yra sh. niekas tais pilnais elektromobiliais nesuinteresuotas. patys gamintojai juos leidzia tik todel, nes nenori likti paskutiniai. visa masinu gamybos pramone ant to laikosi, o kai ten nera kam gest apart po keliu simtu
tukstanciu km sepeteliu keitimo, tai stengsis islaikyti rinkoje kuo ilgiau vidaus degimo variklius. o siaip iprastu modeliu yra ir mercedes ir lexus ir kitu hibridu, bet is ju ten dideles naudos nera. vienintelis pilnai elektromobiliu minusas tai akumuliatoriai, kuriuos dabar bando kaip nors
atpiginti. ir musu salygomis - ziema. tai gali buti, kad ziema tuos akumuliatorius tenka dazniau krauti.
Nusipezi - ne sepeteliai, o akumuliatoriai yra brangiausia ir problemiskiausia dalis.
|
|
| | 2016.02.13 13:27 |
|
|
Batmobile
Meistras
|
Važinėsime dar ir kaip.
|
|
| | 2016.02.13 20:51 |
|
|
fxx3
Didmeistris
|
o tai kur as minejau kad sepeteliai problema? ir tie akumuliatoriai jokia problema, tik tiek kad labai brangus. aisku jei seni, arba ziemos metu jie gali trumpiau laikyti, bet jie nera kazkokia problema.
|
|
| | 2016.02.20 14:33 |
|
|
Titanasxx
Didmeistris
|
Dfyhbivvjcnn rašė:
o tai kur as minejau kad sepeteliai problema? ir tie akumuliatoriai jokia problema, tik tiek kad labai brangus. aisku jei seni, arba ziemos metu jie gali trumpiau laikyti, bet jie nera kazkokia problema.
sakai, ne problema? o gal pasidomek, kiek kartu juos galima ikraut, veju nerases.
|
|
| | 2016.05.27 03:03 |
|
|
Sidabrinis
Didmeistris
|
Suformuluokime temos klausimą kitaip. Ką apie jūsų vairavimą mano jūsų Nissan Leaf? :-) Gi kuo normalesnis vairavimas, tuo daugiau Leaf'o vairuotojas pelna 'žaliųjų taškų'. ;-)
|
|
| | 2016.05.27 18:45 |
|
|
Titanasxx
Didmeistris
|
Parasei nesamone. elektromobiliai jokiu zaliu tasku nepelno, nes kazkur, kad isgaut retus reikalingus metalus, lieka tik uzterstos dykvietes.
|
|
| | 2016.05.27 23:22 |
|
|
arnie
Meistras
|
Titanasxx rašė:
Parasei nesamone. elektromobiliai jokiu zaliu tasku nepelno, nes kazkur, kad isgaut retus reikalingus metalus, lieka tik uzterstos dykvietes.
Juo geriausiai tai arklys jis neuztersia , bet tik
tresia laukus .
|
|
|
|
|