Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
kalaupe,
džiungl,
džiunglės,
swf,
domino,
pavaros,
profas 58,
antra puse,
akropolis,
stradivarius,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Sodininkų g., Biruliškių k., Kauno r. sav.,
Šermukšnių g., Biruliškių k., Kauno r. sav.,
Terminalo g., Biruliškių k., Kauno r. sav.,
Veterinarų g., Biruliškių k., Kauno r. sav.,
Žalioji g., Biruliškių k., Kauno r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2020.08.04 11:22 |
|
|
LaisvasPilietis
Didmeistris
|
Važinėjimo savikaina susideda iš energijos nešėjo (elektra, soliarka, benzas) ir automobilio amortizacijos. Šiuo metu elektromobilio amortizacijai reikia priskaičiuoti tiek, kad soliarka vis dar pigiau važiuoti.
Apie aplinkos tausojimą pasauliniu mastu - nėra taip jau gerai,
akumuliatorių gamyba ir utilizavimas teršia baisiai, tik kad svetimame kieme - man nematyti, reiškia to nėra? Dėl žaliavų akumuliatoriams vyksta negrų genocidas Afrikoje, dėl to vartotojui irgi galvos neskauda? Bent šiuo momentu tai yra didelis šūdo malimas, kol kas elektromobiliai yra blogis
pasauliniu mastu.
|
|
| | 2020.08.05 04:59 |
|
|
Sidabrinis
Didmeistris
|
Kam tau ekonomobilis? Gali pasidomėti VW Lupo 3L (prierašas "3L" ne darbinė apimtis, o sąnaudos, faktinės nedaug didesnės). Vietinio "Ekoralio" laimėtojas savo kategorijoje. Likusį biudžetą, manau, rasi kur įdėti. ;] Dar buvo Seat Arosa, versijos rekordams, berods, nebuvo.
Naujesnis ir
erdvesnis? 100 proc. ekologiškas salonas - pas Mondeo 2007, įskaitant, hibridą.
|
|
| | 2020.08.05 10:50 |
|
|
LaisvasPilietis
Didmeistris
|
Gal pabandyk mobilkai akumą pagal garantiją pasikeist po 2 metų? Nes garantija tai yra, bet dykai keis tik tuomet, jei įrodysi, kad nenaudotas nudvėsė - ir nudvėsė visiškai, jei veiks kokius 5% pradinio, laikys veikiančiu.
Užsieniuose pilna skelbimų, kur parduodami 2-3 metų elektromobiliai su
nudvėsusiais akumais "už kapeikas", keitimą ir senų utilizavimą priskaičiavus kaina tampa nesąmoningai aukšta (gal pas mus nėra utilizavimo mokesčio, atsiras vėliau, kokie 2000).
Kodėl juos perka ten? Viena, valdiškos subsidijos sugrąžina 1/3 kainos, antra, nemokamas įvažiavimas į didmiesčių
centrą ir parkavimas, kas tarkim Londone kiek pamenu 11 svarų/diena vien už įvažiavimą - taigi, jei kasdien važiuoti ir dar parkuoti, per metus susitaupo nuo 3000 svarų, gal net 10000, tuomet lyg ir px, kiek tas elektromobilis brangesnis, ar ne?
|
|
| | 2020.08.12 17:54 |
|
|
LaisvasPilietis
Didmeistris
|
Nemokat skaičiuoti sąnaudų. Tai yra energijos nešėjas plius amortizacija, plius besidėvinčios dalys ir remontai. Taigi, elektromobilių daug didesnė amortizacija, tad net jei elektra nekainuotų nieko (fotoelementai ant stogo tiek brangūs, kad verčiau krauti iš tinklo, be to, naktį jie elektros
negamina), vis tiek dyzelis šiuo metu yra pigiau ar bent jau kone lygu, priklausys nuo mašinos. O kur dar patogumas, kur kartą ar du į mėnesį per kelias minutes užsipili kuro, gi elektromobilis iš tavęs netiesiogiai kas mėnesį greičiausiai pavagia ne vieną dieną, kai norėtum važiuoti, bet akumas
tuščias, tai ai, nuvažiuosiu rytoj - į namą 100 kW vargu ar vesiesi, tai kainuoja nežmoniškus pinigus, tiesiog gal antrą elektromobilį.
|
|
| | 2020.08.13 13:53 |
|
|
LaisvasPilietis
Didmeistris
|
Per naktį iš fotoelementų? Nebent pas jus naktimis šviečia saulė ))
Tik prieš savaitę vėl buvo specialistų straipsnis, kad šiuo metu elektromobiliai yra taršiausias transportas, jei sudėti visus teršalus, kaip jo paties gamyboje, taip ir elektros gamyboje, jie gerokai viršija benzininių
auto taršą. Be to, dar ir brangiausias. Tad kame tikslas pirkti? minėta Norvegija, jie didžią dalį elektros gamina ne degindami dujas, todėl padėtis kitokia. Dar galima būtų paminėti Prancūziją, kur ar ne 80% elektros pagaminama AE, taigi jokio CO2 išmetimo, bet tie ypatingai neskatina
elektromobilių.
|
|
| | 2020.08.20 03:54 |
|
|
Sidabrinis
Didmeistris
|
fxx8 rašė:
Sidabrini, motoroleris naudoja 1 litra 100 km kelio ! tai gal vaziuok motoroleriu ?
Kainos skirtumas = priemoka už ketverias vietas, bagažinę, nors kiek brandesnį turėtojo imidžą, bent jau
teorinę galimybę gabenti ilgesnių gabaritų krovinį. Ko negali pasiūlyti elektrinis arba konvencinis motoroleris. Kurio privalumai, teisingai, įsigijimo / disponavimo kaštai.
P.S. vairuoti teko ir tokį transportą, kuris forume neminimas. Pakalbėti apie tai galėčiau, jei paklaustų, tai
juk neįpareiguoja pirkti (juolab, tokį niekas ir neparduotų). :} Tarp kitko, dėl gamintojų, komplektacijų ir dizaino gausos sudėtingiau išsirinkti nedidelį lėktuvą - Lietuvoje buvo virš 90 pakilimui skirtų takų. Kuomet užsieny populiaru, tai pas mus paklausk, tik "Cessną" ir paminėtų (dabar ir
aviacija pamažu "elektrifikuojasi" - pramonė yra pramonė - lyrinis nuokrypis). :] Išsirinkti elektromobilį visai nesudėtinga, bent jau iš pažiūros.
--papildyta--
Bet gali panorėti ir kitoms rinkoms skirtų gaminių.
Kai kurios kontoros imasi elektrifikuoti ir
įprastus klientų automobilius.
|
|
| | 2020.09.02 16:32 |
|
|
LaisvasPilietis
Didmeistris
|
fxx8 rašė:
elektromobilio trukumai:
*pavojingi neatidiems pestiesiems nes neskleidzia beveik jokio garso
Mieste gal ir taip, bet užmiestyje padangos kelia tokį triukšmą, kad
kai aplenkia minant dviračiu, pagalvoju, ar jis tikrai elektrinis. Dar, nežinau kame trūkumas, kaimynystėje BNV i3 rytais kai spusteli, tai toks šaižus garsas, kai e-formulės lenktynėse, o mašina berods metų neturi, gal taip turi būti?
elektromobilio privalumai:
*galingesni uz paprastus automobilius
Nebūtinai
*tris kartus pigesnis vaziavimas
Tik jei nemokėti skaičiuoti amortizacijos
*nemokamos pasikrovimo stoteles
Laikina, kol mažai turinčių.
*tausoja aplinka
Čia didžiausias melas, laikoma, kad Europoje, kur didžioji dalis elektros
gaminama deginant iškastinį kurą, elektromobilis yra net taršesnis už benzą. Oficialios skaičiavimų išvados.
*neskleidzia triuksmo
Ne toks reikšmingas skirtumas, naujų mašinų didžioji triukšmo dedamoji yra padangos.
*neismeta miestuose suodziu kamuolio del kurio sukeliamu onkologiniu plauciu ligu kasmet vien Anglijoje mirsta 40 tukst. zmoniu. pagal proporcija Lietuvoje butu apie 2 tukst.
Nereikia lyginti naujo su senu laužu.
*nemokamas parkavimas centre
Laikina, kol mažai turinčių.
*nerudija duslintuvas, nereikia kasmet keisti zvakiu, tepalu ir t.t.
Tokie dalykai perkant
naują mašiną retai keičiami, nes jie atlaiko apie 300 t., tad vėl lyginami seni laužai su nauja.
Taip filosofuojant, teisinga lyginti prarūdyjusį duslintuvą su mirusiais akumais.
*na ir turbut pagrindinis privalumas kad nera kam gesti,
nepamatysite kur nors autostradoje stovincio elektromobilio su sugedusiu ar net uzkalusiu varikliu.
Kai beveik niekas neturi, o kurie turi, tai jos apynaujės... Man irgi neteko matyti su užkaltu varikliu naujos benzynkos ar dyzelio, bet tarkim, kažkam
pasitaikė. Šiaip, elektromobilyje pakankamai yra kam gesti.
|
|
| | 2020.11.15 02:46 |
|
|
Blussa
Didmeistris
|
fxx8 rašė:elektromobilio trukumai:
*gyvenant daugiabutyje nera kur krauti (nebent tik ismetus kabeli pro daugiabucio langa)
Tas vienintelis trūkumėlis atsveria beveik visus e-mobilio privalumus. O kai nebeliks nemokamų
pakrovimo stotelių (jeigu pastebėjote, jas jau sėkmingai keičia mokamos), daugiabučiuose gyvenantiems nebeliks jokių privalumų. O tai beveik 60% Lietuvos populiacijos.
|
|
| | 2021.03.01 11:13 |
|
|
LaisvasPilietis
Didmeistris
|
Elektromobiliai Lietuvoje - vienos Kauno firmos interesas (pavadinimo čia neminėsiu). Jiems reikia, tegu ir investuoja, ne valdiškus pinigus parceliuoja. Kodėl niekas nerėkia, kad valdžia turi statyti benzokolonkes ir iškart padovanoti privatininkams?
|
|
| | 2021.03.01 11:23 |
|
|
LaisvasPilietis
Didmeistris
|
Elektromobilis turi tik vieną esminį privalumą: taršą iš didmiesčio centro iškelia į užmiestį, kur elektrinėje deginant anglis ar dujas gaminama elektra. Tik va Lietuvoje nėra nė vieno didmiesčio, turinčio bent jau milijoną gyventojų. Nėra įvažiavimo į centrą mokesčių, kaip pvz Londone 11 svarų tik
už įvažiavimą, be parkavimo, kas berods yra nemokama elektromobiliams - bet tai netruks ilgai, kai tik jų rasis bent pusė, visi mokės panašiai vienodai.
Esminis trūkumas, kad elektromobiliu važinėti yra brangiau nei benzu, net kai elektra nemokama - akumuliatorių amortizacija
(nusidėvėjimas) nusineša daugiau pinigų, nei benzo eksploatacijos išlaidos - lyginant panašaus pajėgumo auto. O dar ribojimai, kiek gali nuvažiuoti nepasikrovęs - realiai kol kas elektromibilis yra prikolas, tinkantis mėgstantiems naujoviškus žaislus.
|
|
| | 2021.03.15 11:20 |
|
|
LaisvasPilietis
Didmeistris
|
fxx8 rašė:
siaip stai telefono baterija jau laiko 10 metu kasdienio naudojimo internete. tiek ziniu.
Belieka užpatentuoti! Nes jokia šiuo metu gaminama baterija normaliai nebelaiko po 300 įkrovų, po 500
įkrovų talpa krenta iki nepriimtino lygio. Jei nenaudoti, tuomet taip, laikys ilgiau, bet metais, ne naudojimo skaičiais.
Rageliai išvis gaminami tokiam laikui, po kurio normalią perkamąją galią turinčiose šalyse perkamas naujas, nes tiesiog išėjo naujas "geresnis" modelis. Tai yra
statisniniai 1,5 metų (kai kuriose šalyse nauji perkami kas metus, atnaujinant sutartį). Varguolių šalyse dažniau naudojama 3-4 metus, kol fiziškai apsitrina ir jau tikrai norisi kito.
Kaip nematantis poreikio pirkti dėl naujumo, naudoju 3-4 metus, net kraunant kas 2-4 dienas (tik skambinant
atlaiko ir 5), po tiek laiko jau ima prastokai laikyti akumas.
|
|
| | 2021.03.28 00:39 |
|
|
Blussa
Didmeistris
|
LaisvasPilietis rašė: po 500 įkrovų talpa krenta iki nepriimtino lygio. <...> Varguolių šalyse dažniau naudojama 3-4 metus
Tai kad ir ne visai varguolių šalyse būna, kad telefoną naudoja ilgai, kol baterija ima ožiuotis, o
kartais ir dar ilgiau, pakeitus bateriją į naują.
Pvz, pažįstų vokietį vakarietį, ne visai varguolį (dirbantį fachhochschulėje prof dr).
Praeitą vasarą kaip sykis išėjo kalba apie įvairius buitinius daiktus ir jų "gyvavimo" ciklą. Priėjom vieningą išvadą, kad daiktą naudojame tol, kol
jis tenkina mūsų poreikius ir pakeičiame tik tada, jeigu atsiranda ženkliai naujų poreikių ar integruotų patogumų, o ne tada, kai gamintojai prikaišioja nereikalingų funkcijų, kurios kartais dar ir nervuoja. Na, o tas vokietis tebenaudoja itin seną aifoną: mažas, bet patogus nešiotis, pageltęs
visas, bet eina kaip ferdinandas, tai ir žada dar bent porą metų nepirkti naujo. Ir ką tu jam
|
|
| | 2021.03.29 10:45 |
|
|
LaisvasPilietis
Didmeistris
|
Racionalūs žmonės visuomet taip elgiasi. Tačiau dauguma, į ką orientuota rinka - reklamos aukos. Jie perka todėl, kad "naujas geresnis".
Kas liečia telefoną, man vis sunkiau rasti patinkantį modelį - kad būtų nedidelis, patogiai gulėtų kišenėje. Nes visi kiti perka didelį, juk kaina tai ta
pati, o gal dar pigiau ))
|
|
| | 2022.11.15 11:08 |
|
|
LaisvasPilietis
Didmeistris
|
Fxx8 rašė:
zodziu per tuos elektromobilius kurie nesumoka anei cento uz kelius, o kelius tvarko tik is akcizu uz benzina ir dyzelina, tai turesim vis ir vis prastejancia keliu bukle jei valdzia neprades atiminet pinigu is pensininku ir uz juos
remontuot duobes. gyventoju mazeja, bendrai vairuotoju mazeja, elektromobiliu daugeja. priesindustriniais laikais zmones pamate automobili juos musdavo su pagaliais, turbut tas pats laukia ir elektromobiliu, jei keliu bukle toliau bloges
Blogiausi yra dviratininkai, o ypač pėstieji.
Jie nemoka už kelius.
Jie neperka auto, todėl nepalaiko gamintojų, kurie moka mokesčius valstybei.
Jie neperka kuro, todėl
nemoka akcizo valstybei.
Jie nesilanko pas remontininkus, todėl šie netenka darbo, galiausiai valstybė negauna pajamų.
Jie būna sveikesni, todėl retai lankosi pas gydytojus ir taip gydytojai negauna pajamų, vėl valstybė negauna dalies mokesčių.
Jie gyvena ilgiau, todėl ilgiau tenka
mokėti pensiją.
Išvada: pėstieji ir dviratininkai yra valstybės priešai, juos reikia visais įmanomais būdais naikinti.
|
|
|
|
|