Tema sukurta: 2020.08.04 08:41
2020.08.04 08:46 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


fxx8
fxx8
Meistras
elektromobilio trukumai:
*gyvenant daugiabutyje nera kur krauti (nebent tik ismetus kabeli pro daugiabucio langa)
*pavojingi neatidiems pestiesiems nes neskleidzia beveik jokio garso

elektromobilio privalumai:
*galingesni uz paprastus automobilius
*tris kartus pigesnis vaziavimas
*nemokamos pasikrovimo stoteles
*tausoja aplinka
*neskleidzia triuksmo
*malonesnis vaziavimas, nera visokiu trukciojimu
*neismeta miestuose suodziu kamuolio del kurio sukeliamu onkologiniu plauciu ligu kasmet vien Anglijoje mirsta 40 tukst. zmoniu. pagal proporcija Lietuvoje butu apie 2 tukst.
*nemokamas parkavimas centre
*nerudija duslintuvas, nereikia kasmet keisti zvakiu, tepalu ir t.t.
*na ir turbut pagrindinis privalumas kad nera kam gesti, nepamatysite kur nors autostradoje stovincio elektromobilio su sugedusiu ar net uzkalusiu varikliu.

2019 metais Lietuvoje buvo 1010 elektromobiliu
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2020.08.04 09:18 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


fxx8
fxx8
Meistras
nutariau sukurti tema, kai zmogelis gyvenantis griuvancioje kaimo trobeleje nusipirko Tesla
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2020.08.04 11:22 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


LaisvasPilietis
LaisvasPilietis
Meistras
Važinėjimo savikaina susideda iš energijos nešėjo (elektra, soliarka, benzas) ir automobilio amortizacijos. Šiuo metu elektromobilio amortizacijai reikia priskaičiuoti tiek, kad soliarka vis dar pigiau važiuoti.

Apie aplinkos tausojimą pasauliniu mastu - nėra taip jau gerai, akumuliatorių gamyba ir utilizavimas teršia baisiai, tik kad svetimame kieme - man nematyti, reiškia to nėra? Dėl žaliavų akumuliatoriams vyksta negrų genocidas Afrikoje, dėl to vartotojui irgi galvos neskauda? Bent šiuo momentu tai yra didelis šūdo malimas, kol kas elektromobiliai yra blogis pasauliniu mastu.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2020.08.05 04:59 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Sidabrinis
Sidabrinis
Didmeistris
Kam tau ekonomobilis? Gali pasidomėti VW Lupo 3L (prierašas "3L" ne darbinė apimtis, o sąnaudos, faktinės nedaug didesnės). Vietinio "Ekoralio" laimėtojas savo kategorijoje. Likusį biudžetą, manau, rasi kur įdėti. ;] Dar buvo Seat Arosa, versijos rekordams, berods, nebuvo.

Naujesnis ir erdvesnis? 100 proc. ekologiškas salonas - pas Mondeo, įskaitant, hibridą.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2020.08.05 08:40 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


fxx8
fxx8
Meistras
Sidabrini, motoroleris naudoja 1 litra 100 km kelio ! tai gal vaziuok motoroleriu ?
reikia lyginti atitinkamai, tarkim bmw i3 su bmw 120d, o toks teoriskai naudoja 5 litrus 100 km.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2020.08.05 08:49 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


fxx8
fxx8
Meistras
tyreju komanda nustate, kad nuo 2011 metu is 35 tukst. parduotu vieno modelio elektromobiliu vos trys kreipesi del remonto, visiems trims buvo pakeisti akumuliatoriai garantinio serviso metu. gamintojo garantija akumuliatoriams 8 metai.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2020.08.05 09:55 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


fxx8
fxx8
Meistras
Lietuvos valdzia tikslingai siekia neplesti pakrovimo stoteliu tinklo, o tas CO2 programos surinktas lesas isisavinti/pasisavinti. kaip jus nesuprantat dalis tu lesu is 200 milijonu greiciausiai bus skirta to paukstuko kur Lietuvoje baigia isnykti del sylancio klimato, stebejimui. jei visi perses i elektromobilius, biudzetas praras simtus milijonu, teks tada apmokestinti kelius. o tai nepopuliaru. nepopuliaru reiskia kad taves antrai kadencijai nebeisrinks. taip kad vienintelis dalykas kuris trukdo elektromobiliu pletrai - tai pakrovimo stoteliu tinklo nebuvimas.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2020.08.05 10:50 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


LaisvasPilietis
LaisvasPilietis
Meistras
Gal pabandyk mobilkai akumą pagal garantiją pasikeist po 2 metų? Nes garantija tai yra, bet dykai keis tik tuomet, jei įrodysi, kad nenaudotas nudvėsė - ir nudvėsė visiškai, jei veiks kokius 5% pradinio, laikys veikiančiu.
Užsieniuose pilna skelbimų, kur parduodami 2-3 metų elektromobiliai su nudvėsusiais akumais "už kapeikas", keitimą ir senų utilizavimą priskaičiavus kaina tampa nesąmoningai aukšta (gal pas mus nėra utilizavimo mokesčio, atsiras vėliau, kokie 2000).
Kodėl juos perka ten? Viena, valdiškos subsidijos sugrąžina 1/3 kainos, antra, nemokamas įvažiavimas į didmiesčių centrą ir parkavimas, kas tarkim Londone kiek pamenu 11 svarų/diena vien už įvažiavimą - taigi, jei kasdien važiuoti ir dar parkuoti, per metus susitaupo nuo 3000 svarų, gal net 10000, tuomet lyg ir px, kiek tas elektromobilis brangesnis, ar ne?
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2020.08.09 13:19 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


fxx8
fxx8
Meistras
jei gyveni privaciame name ir turi saules elektrine ant stogo, tai vazinejimas su elektromobiliu yra isvis uz dyka, turint omenyje kad nera kam gesti, per metus susitaupo maziausiai 2000 euru. tai jei po penkiu metu net jei ir tektu tarkim keisti baterijas, nors netikiu kad tektu keisti visa baterija, greiciau kokia viena sekcija, eksploatacija vistiek nebutu brangesne uz dyzelio. is principo gali baterija keisti kas tris metus i nauja ir tai bus pigiau uz dyzeli. ka parodo ir senu elektromobiliu kainos, bmw nuo 14 tukst. euru, o tesla nuo 30 tukst. eur, ten uz kapeikas jei bus tai koks japonas ar korejietis ir tai kainos bus nuo 5000 eur.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2020.08.09 13:30 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


fxx8
fxx8
Meistras
Kodėl juos perka ten? Viena, valdiškos subsidijos sugrąžina


ka sugrazina, ta paima atgal per keliu mokescius. kaip pavyzdi paimkim Norvegija, kurioje Europoje ir pasaulyje daugiausia elektromobiliu. Skandinavijoje pajamos aukstos, tai kam jiems elektromobilis ? negi ten visi tokie kvaili kad kas trecias automobilis Tesla ? ir net pati Norvegija zada gaminti elektromobilius Tesla analogus, kurie tures keiciamas baterijas ir belaidi krovima. jau prasidejo siu elektromobiliu rezervacija.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2020.08.12 17:54 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


LaisvasPilietis
LaisvasPilietis
Meistras
Nemokat skaičiuoti sąnaudų. Tai yra energijos nešėjas plius amortizacija, plius besidėvinčios dalys ir remontai. Taigi, elektromobilių daug didesnė amortizacija, tad net jei elektra nekainuotų nieko (fotoelementai ant stogo tiek brangūs, kad verčiau krauti iš tinklo, be to, naktį jie elektros negamina), vis tiek dyzelis šiuo metu yra pigiau ar bent jau kone lygu, priklausys nuo mašinos. O kur dar patogumas, kur kartą ar du į mėnesį per kelias minutes užsipili kuro, gi elektromobilis iš tavęs netiesiogiai kas mėnesį greičiausiai pavagia ne vieną dieną, kai norėtum važiuoti, bet akumas tuščias, tai ai, nuvažiuosiu rytoj - į namą 100 kW vargu ar vesiesi, tai kainuoja nežmoniškus pinigus, tiesiog gal antrą elektromobilį.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2020.08.12 20:10 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


fxx8
fxx8
Meistras
tai kad is tinklo elektromobili pakrauna per nakti, grizti i nama, pajungi i tikla ir krauni per nakti 8 valandas, kaip ir telefona. koks cia ne patogumas ?
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2020.08.13 13:53 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


LaisvasPilietis
LaisvasPilietis
Meistras
Per naktį iš fotoelementų? Nebent pas jus naktimis šviečia saulė ))

Tik prieš savaitę vėl buvo specialistų straipsnis, kad šiuo metu elektromobiliai yra taršiausias transportas, jei sudėti visus teršalus, kaip jo paties gamyboje, taip ir elektros gamyboje, jie gerokai viršija benzininių auto taršą. Be to, dar ir brangiausias. Tad kame tikslas pirkti? minėta Norvegija, jie didžią dalį elektros gamina ne degindami dujas, todėl padėtis kitokia. Dar galima būtų paminėti Prancūziją, kur ar ne 80% elektros pagaminama AE, taigi jokio CO2 išmetimo, bet tie ypatingai neskatina elektromobilių.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2020.08.13 17:08 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


fxx8
fxx8
Meistras
diena krauni is fotoelementu, nakti is vejo jegaines ar tinklo, tai kame problema ? lietuviai perka ir kaskart elektromobiliu vis daugiau. tai kodel jie juos perka ? nes kainos tikrai nemazos.
dar nepamirskit kad dyzelis gali brangti iki 2 euru
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2020.08.16 22:28 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


fxx8
fxx8
Meistras
tai va dabar ziuriu dar isejo Honda E elektromobilis, stilingas, puikaus dizaino, miestui kaip tik. arteja absoliutus galas vidaus degimo varikliams, neisivaizduoju kaip kiti to dar nesupranta. tik uztruks kol visi sie naudoti elektromobiliai pasieks Lietuva.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2020.08.20 03:54 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Sidabrinis
Sidabrinis
Didmeistris
fxx8 rašė:

Sidabrini, motoroleris naudoja 1 litra 100 km kelio ! tai gal vaziuok motoroleriu ?


Kainos skirtumas = priemoka už ketverias vietas, bagažinę, nors kiek brandesnį turėtojo imidžą, bent jau teorinę galimybę gabenti ilgesnių gabaritų krovinį. Ko negali pasiūlyti elektrinis arba konvencinis motoroleris. Kurio privalumai, teisingai, įsigijimo / disponavimo kaštai.

P.S. vairuoti teko ir tokį transportą, kuris forume neminimas. Pakalbėti apie tai galėčiau, jei paklaustų, tai juk neįpareiguoja pirkti (juolab, tokį niekas ir neparduotų). :} Tarp kitko, dėl gamintojų, komplektacijų ir dizaino gausos sudėtingiau išsirinkti nedidelį lėktuvą - Lietuvoje buvo virš 90 pakilimui skirtų takų. Kuomet užsieny populiaru, tai pas mus paklausk, tik "Cessną" ir paminėtų tarp atsakymų. O dabar ir aviacija pamažu "elektrifikuojasi" - lyrinis nuokrypis. :] Išsirinkti elektromobilį visai nesudėtinga, bent jau iš pažiūros. Bet gali panorėti ir kitoms rinkoms skirtų gaminių.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2020.08.30 09:50 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


fxx8
fxx8
Meistras
turbut mazai kas perka elektromobili kaip pagrindini automobili, dazniausiai tai buna antras ar net trecias automobilis garaze. tik sakau kad valdzia (siuo klausimu) daro didziausia nesamone kompensuodama elektromobiliu isigijima, vietoje to, kad irengtu uz tuos pinigus geriau kuo platesni pasikrovimo stoteliu tinkla. cia ne naftos kolonele, kur pastatei pora mieste ir jau visiems uztenka.
as asmeniskai nesuprantu kur zmones gyvenantys daugiabuciuose krauna savo teslas, nes tos kelios pasikrovimo stoteles kurios yra, buna pastoviai uzimtos ar vietiniu, ar pravaziuojanciu uzsienieciu.
pagal mane tai valdzia specialiai taip daro, kad butu kuo nepatogiau. o tos keliu tukstanciu euru priemokos galintiems ipirkti elektromobili, nieko nepakeis, nes net ir be ju elektromobiliu parkas kasmet sparciai augo. siemet kompensuos 160 elektromobiliu (tiek berods paraisku dabar), kai elektromobiliu parkas ir taip per keleta metu augo aritmetine progresija iki 1000 automobiliu vos per penketa metu. tuos kelis simtus elektromobiliu ir taip butu nupirke be jokiu kompensaciju.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2020.09.02 16:32 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


LaisvasPilietis
LaisvasPilietis
Meistras
fxx8 rašė:

elektromobilio trukumai:


*pavojingi neatidiems pestiesiems nes neskleidzia beveik jokio garso



Mieste gal ir taip, bet užmiestyje padangos kelia tokį triukšmą, kad kai aplenkia minant dviračiu, pagalvoju, ar jis tikrai elektrinis. Dar, nežinau kame trūkumas, kaimynystėje BNV i3 rytais kai spusteli, tai toks šaižus garsas, kai e-formulės lenktynėse, o mašina berods metų neturi, gal taip turi būti?


elektromobilio privalumai:

*galingesni uz paprastus automobilius


Nebūtinai

*tris kartus pigesnis vaziavimas

Tik jei nemokėti skaičiuoti amortizacijos

*nemokamos pasikrovimo stoteles

Laikina, kol mažai turinčių.

*tausoja aplinka

Čia didžiausias melas, laikoma, kad Europoje, kur didžioji dalis elektros gaminama deginant iškastinį kurą, elektromobilis yra net taršesnis už benzą. Oficialios skaičiavimų išvados.

*neskleidzia triuksmo

Ne toks reikšmingas skirtumas, naujų mašinų didžioji triukšmo dedamoji yra padangos.


*neismeta miestuose suodziu kamuolio del kurio sukeliamu onkologiniu plauciu ligu kasmet vien Anglijoje mirsta 40 tukst. zmoniu. pagal proporcija Lietuvoje butu apie 2 tukst.

Nereikia lyginti naujo su senu laužu.

*nemokamas parkavimas centre

Laikina, kol mažai turinčių.

*nerudija duslintuvas, nereikia kasmet keisti zvakiu, tepalu ir t.t.

Tokie dalykai perkant naują mašiną retai keičiami, nes jie atlaiko apie 300 t., tad vėl lyginami seni laužai su nauja.
Taip filosofuojant, teisinga lyginti prarūdyjusį duslintuvą su mirusiais akumais.

*na ir turbut pagrindinis privalumas kad nera kam gesti, nepamatysite kur nors autostradoje stovincio elektromobilio su sugedusiu ar net uzkalusiu varikliu.


Kai beveik niekas neturi, o kurie turi, tai jos apynaujės... Man irgi neteko matyti su užkaltu varikliu naujos benzynkos ar dyzelio, bet tarkim, kažkam pasitaikė. Šiaip, elektromobilyje pakankamai yra kam gesti.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
© 2006 – 2020 Forumas "Draugas.lt"  |  Privatumo politika  |  Naudojimosi taisyklės  |  Reklama  |  Kontaktai