Tema sukurta: 2014.01.10 12:18
2014.01.10 12:18 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


sauliaus456
sauliaus456
Pradedantysis
Sveiki.
Kaip manote, ar verta pardavinėti arbatas internetu, arbatas imsiu iš tiekėjų ir t.t bet norėjau paklausti gal žinote ar dažnai žmonės perka arbatas internetu?
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2014.01.10 13:32 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Laimaxxx
Laimaxxx
Patyręs
manau, kad neverta
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2014.01.10 14:47 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Blussa
Blussa
Didmeistris
O ką gali žinoti, jeigu bus gera reklama išmesta, tai gal gausis. Svarbiausia, pagauti momentą ir pasiūlyti kažką originalaus, ko neturi konkurentai. Tada ir sėkmė gali ateiti, tai labai įmanoma.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2014.01.10 19:05 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Digitus
Digitus
Moderatorius
Jei sugebėsi pasiūlyti kažką paklausaus - gal ir turės pasisekimą. Jei ne, tai ne.

Kad žmonės pirktų, turi būti arba kaina labai patraukli, arba kažkas, ko parduotuvėse nėra, bet yra paklasu/patrauktu kitose šalyse.

Jei pardavinėsi tą patį kas yra prekybcentriuose ir kaina bus ~10 proc. mažesnė, nelabai kas susidomės
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2014.01.10 23:51 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


invazija
invazija
Moderatorius
manau, kad norint imtis verslo, reikėtų pačiam ir išsityrinėti rinką, įvertinti potencialius konkurentus, pažiūrėti, kas ką siūlo, kokios kainos.. ir ką gali pasiūlyti geriau t.y. kuo tu patrauksi pirkėją bei kas apskritai bus tikslinis pirkėjas. nesu domėjusis eshopais, kurie prekiautų arbatomis, bet šiaip įsigyti arbatų kiekvienam skoniui yra kur, pasiūla tikrai plati.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2014.01.11 01:49 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Blussa
Blussa
Didmeistris
Taip, ir einant prašyti paskolos į banką, bankas pareikalaus pateikti normalų verslo planą, o verslo planas be rinkos tyrimo ir kaip minimum be detalios SWOT analizės nepraeis. Registruojant įmonę savivaldybėje po paskutinių įstatymo pataisymų lyg tai detalaus verslo plano nebereikalauja, bet šiokio tokio planelio vistiek reikia.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2014.01.11 01:56 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Blussa
Blussa
Didmeistris
Ajo, pažiūrėjau tavo metus, tai jei ten teisingai parašyta, ant tavęs nieks įmonės neregistruos (verslininku dar būti negalėsi ), nes esi nepilnametis. Tėvas, motina ar vyresnis brolis jeigu įsiregistruos, tai galėtum jam padėti ir mokintis dirbti, kol sukaks 18, bet ir tai neoficialiai, nes darbo įstatymai taip pat yra gana griežti tuo atveju.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2014.01.14 12:47 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Kidis
Kidis
Naujokas
idėja, mano nuomone, nebloga. jau yra el parduotuvių, kurios prekiauja maistu, gėrimais, tarp jų ir kava bei arbata. o tu, jeigu specializuosiesi tarp šių dviejų produktų, padarysi gerą internetinę parduotuvę, neblogą reklamą, turėtų neblogai sektis.
tik negalvok, kad eisis lengvai viskas kol įsivažiuoja verslas, tenka skirti laabai daug laiko, pastangų ir pinigų.
bet jeigu esi tvirtai pasiryžęs, tau pasiseks. svarbu nemesti visko atsiradus vienai ar kitai kliūčiai
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2014.01.30 16:03 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


DeivisX
DeivisX
Naujokas
https://www.facebook.com/pages/Muzika-visiems/399179616775566 Užeik, Spausk like ir klausyk geros muzikos
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2014.01.31 01:24 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Blussa
Blussa
Didmeistris
Prie ko čia arbatos biznis ir feisbukinė muzika "visiems"?
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2014.06.04 23:56 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


ramonna
ramonna
Naujokas
Tikrai verta! Viską verta dabar pardavinėti internetu, o jei dar turi pasiūlyt kažką išskirtinio, tada iš vis super ir nebijok rizikuoti
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2018.05.18 23:58 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Philosopher
Philosopher
Didmeistris
Na kaip sekasi ?
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2018.05.19 11:57 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Vėjuota1
Vėjuota1
Meistras
Neturi laiko atsakyti, pelną skaičiuoja.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2018.05.19 12:16 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Philosopher
Philosopher
Didmeistris
Tikriausiai Gražios dienos Verslininkams ir jų vartotojams ;}
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2018.05.20 18:05 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Vėjuota1
Vėjuota1
Meistras
Verslininkų vartotojai
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2018.05.29 17:44 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Sidabrinis
Sidabrinis
Didmeistris
Profesionaliai sudaryta nomenklatūra, pateikiamos specifikacijos ir kita medžiaga. (TVS adminas, su kolegomis)
Padorus dizainas. (Webdizaineris)
Funkcionalumas. (Webmasteris)
Firmos įvaizdis. (Rinkodaros vadybininkas)
Partnerystės ryšiai internete ir ne tik. (Rinkodaros/pardavimo vadybininkas/PR technologas)

Kas nepažymėta - dadedat kaip cūkrų.

P.S. Ir kaip lietuviška, kad už vieną atlyginimą kartais norima turėti viską. Didesnių firmų www reikalus tvarko kitos, į el. verslą orientuotos, įmonės.

P.S.2 Dėl SEO ir susijusių dalykėlių. Pas jus kas perka trafiką (jei perka) - negi kuris nors kitas negu su transakcijomis susijęs asmuo? Pvz., TVS adminas? O darbdaviai gali panorėti kartais nelogiškų dalykų, dar vienas pvz., - kad web programuotojas pasižymėtų ir subtiliomis, dizainerio, savybėmis (taip, dizainą lengva "nuplagijuoti" - apie ką atvirai rašoma ir pusiau taikomojoje literatūroje, ISBN neminėsiu, - kartais nepatinka, kad pakankamai mokslinės krypties literatūros leidyba užsiima verslai, nebe rinkodarinių interesų, skaitai kaip kokį komersija prisotintą laikraštėlį). Ir mažai ką stebina kiek interneto skelbimuose prašoma už web-dizaino paslaugas. Vienoje storoje el. knygoje apie SEO rašoma, kad bazinėms SEO žinioms įgyti pakanka savaitėlės, o išsamioms (ilgų mėnesių). Iš tikrųjų pusę knygos pakankamai greitai pravarčiau - nieko kažko ypatingai sudėtingo (lietuviškos knygos gali pareikalauti daugiau dėmesio, patys žinote: rašoma arba per nelyg paprastai ir dėl to vilkinamas reikalas, t.y. įdomesnės vietos radimas, arba būna pridėta tokios leksikos, vertinių, neįtin patogių lentelių ir paveikslėlių aprašymų, kad imi prisiminti kai kurių bendrasuolių rašto ir projektinius...). Žodžiu, SEO, kaip ir kai kurie žemiau aprašomi dalykai, nėra mokslo dalis, tai - technologijomis paremta dalis komercijos. Ir medžiagos apie ją gausite kursuose, paieškynuose ir jų "how-to" žanro skyriuose. Pardavimo vietose, žinoma. Skaityklose, abejoju ar leistų išsinešti, nors... Kas tikrai nori, tas išmoktų. Tik va darbdaviai ir jų atstovai laikosi banalios taisyklės: "Gal popieriuką kokį turėsite?". Pardon, kai iš jūsų perkame prekes, ar daug popieriukų ir lindimo iš kailio reikalaujame, m? ;-) Tai vat. Išskyrus B2B, kai šalia paranojos, kad gali įpiršti ką nors (to šaltinis Lietuvoje populiarios nenaujų automobilių pirkimo-pardavimo sritis), yra rašytiniai reikalavimai (norminiai ir kt. dok-tai). Ir apskritai iš komersantų nemažai popierių prašoma, kaip žinia, tai nenuostabu, kad tai palieka pėdsaką verslininkų ir jų atstovų sąmonėje. Apmaudu, kai durnizmai iš mados ir minėtų aplinkybiu išsimetamorfozinami į nerašytus reikalavimus kitiems. Tik keista, kad prie to egzistuoja žodiniai susitarimai, turintys teisinės galios. Padrąsinimo priemonė, kas žino... :-) Specialiai tai progai paaiškinimo iš VŽ neprašysiu. O verslininkams patarčiau, ypač tiems, kurie jais tapti ruošiasi arba tik rengia diplominius. Jeigu reikia pramonės skaičių, tuomet reikia pasidomėti Lietuvos statistikos departamente. Kaip rengti apklausą turi konsultuoti mokslo įstaiga (individualiai surinktų duomenų apdorojimas nebūtinai ssps - priemonių sąrašas netrumpas).

Antra, papildyta, žinutė skirta rinkodarai (glaustai, žinoma).
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2018.05.29 17:54 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Sidabrinis
Sidabrinis
Didmeistris
Jei esi stambus importierius, tai šalia savo, t.y. įvaizdinio-informacinio www, gali priglausti ir remti kurios nors prekių grupės www (š.a. arbatos, nors čia, imho, labiau prekė negų jos grupė). Nebūtinai akcentuojant ryšį su pagrindiniu bendrovės saitu.

Žinotina, kad tokios bendrovės, kaip varžovės pramonėje, kad ir kitame, t.y. didesniame arba pelningesniame, segmente, gali laisvai manipuliuoti kaina, be to jų pristatymų veikla pakankamai preciziška ir mažiau priklausoma nuo įvairių aplinkybių, kad tenkintų ir platesnio profilio (ne tik savam segmente) klientų poreikius. Kaip žinia mažesnės apimties bendrovėms vis dėlto lieka pyrago gabaliukas, jei tik pasistengia be pesimizmo (nors kaip kažkas aukščiau rašė, jog be abejo reikia verslo plano su SWOT analize, o tai reiškia, kad sudaromas ne tik "rinkodarinis", bet ir "apskaitės" reikšmės planas, atskiras dokumentas, kuriame paskaičiuotos tiek optimistinė, tiek pesimistinė naudos, trečiosios, pardon, nepamenu, bet pagrindinės yra anos dvi).

Tikėtina, kad autorius pakankamai verslus, su teorinėm žiniom, pagardintom praktiniais verslavimais. Elektroninis verslas nėra naujas dalykas, tačiau ir čia stagnacija yra duobė kelyje į sėkmę. Ir autorius gali panorėti praplėsti žinių bagažą, ypač el. verslo srityje. Į studijų programą įeinančios literatūros sąrašą galima suveikti, kaip ir pačią literatūrą. O kai kurių, specifinių, knygų galbūt verta "paprašyti" internete, kadangi šios, nors ir susijusios su rinkodara ir apskritai el. verslu, bet didžiųjų korporacijų verslo sprendimai nevisuomet yra dalis mokslo, joms neleidžiama atskira mokslinė medžiaga, tik ta, kurią parūpina suiteresuotos šalys: tiek savo vardu, tiek per, vadinkime, "tarpininkus". Štai viena tokia, lietuvių k.: ISBN978-609-408-457-7. Knyga temai tinka ir tuo, kad kiekvieną jos skyrių vainikuoja padrąsinanti, nevisuomet girdėta, citata. Kita skaitmeninė, informacinė, medžiaga teikiama el. verslo sprendimų grandų svetainėse.

Pridėsiu, kad siekiant geresnių rezultatų paieškų sistemose, kai kur būtina sąlyga, kad jūsų www turėtų kuo daugiau išorinių nuorodų, kad talpinama informacija būtų visokeriopai svarbi vartotojui, ir įvairi. Tai SV (skirtingai nuo stambiųjų įm. turėtojas) sufleruoja, kad jų tinklalapio vaidmuo tiesiog privalo būti ne tik elektronine pardavimo vieta, bet įtraukianti, įdomi, naudinga. Stambiai įmonei svarbu pasiūlyti ir parduoti, todėl jie "neapkrauna" savų svetainių, siekiant geresnio reitingo, kokybės balo, etc. Mažos įmonės www jau kita kalba - čia galima saikingai įdėti pačios pačiausios informacijos, ir tuo pačiu paįvairint prekių normenklatūra tuo, ko neturi stambūs varžovai. Tiesiog pagalvotina kokia informacija ir kokias "antraeiles" arba papildomas prekes/paslaugas (susijusias su temos "subj") galima būtų pasiūlyti. Tai yra nepaisant teorinių galimybių, stambiųjų varžovių dėmesys - pirmiausia B2B modeliui, o ne B2C. Turiu omeny per oficialius jų tinklalapius, kadangi neelektroninės prekybos tinklo elementai ir apskritai partnerystė leidžia be vargo pasiekti ir B2C. Dėl šios priežasties privaloma laikytis tokios pačios taktikos - kaip minėjau aukščiau - rinkodara per partneryste: tiek elektronine (vėl gi pagerina imidžia paieškos sistemose, padidina informavimo plotį, ir t.t.), tiek klasikine. O su riebesnio segmento atstovėmis verta ne varžytis (nebent kiekvieną savaitgalį Olifejos sode skinti po aukso puodą), o siekti patapti jų atstovais - akivaizdi abipusė nauda ir pirmiems, ir antriems. Apskritai, bet kokio pirkliško verslavimo pradžia - importieriaus arba patikimo tiekėjo radimas. Ir nevadovaukitės mada: kai prekės nėra - rašoma "klausti", "skambinti" (ir taip aišku ką daryti - tai visiškai neįpareiguoja laukti, arba nepasidomėti varžovų pasiūla). Palyginkite su tokiu užrašu: "Užsisakę dabar gausite nuolaidą" (bet netaikykite daugumai prekių - jus "iššifruotų ne tik kaip n-tąjį logistinės grandinės narį; ir nemaišykite su pardavimo skatinimu - ten irgi skamba panašios reklaminės frazės, taigi būtina perfrazuoti). Toks variantas jau sudomina ir informuoja, tiesa? Arba tiesiog nurodyti, kad tokios prekės teikimas galimas (pvz., iš katalogo - būtina įdėti parsisiuntimo nuorodą). Ypač svarbu ten, kur prekių nomenklatūra ohoho kokio ilgio. Taigi ir www turėtojams būtų paprasčiau laistyti daržą: kambarinės kvietkos ant palangės, likusios ten, kur joms ir vieta.

Ir, kaip jau rašiau, vienu, citatos ilgio, sakiniu, galima padrąsinti... jei tik esat įžymybė (-ės).
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
© 2006 – 2019 Forumas "Draugas.lt"  |  Privatumo politika  |  Naudojimosi taisyklės  |  Reklama  |  Kontaktai