Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
nepavyksta prisijungt,
kolekcijos,
keliautojo kolekcija,
fuck off,
gyvenk ir leisk,
nanoferma telefone,
šiaurės pašvaistė,
marius ivaškevčius,
išvarymas,
kamuoliai,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Masina, kuri imituoja kai kurias zmogaus savybes ir pavaduoja zmogu,
Masine kulturos svente; teatro, kino ar kitu meno kuriniu perklausa, apziura,
Masines eitynes visuomenes nuotaikai, reikalavimams, solidarumui reiksti,
Masinis ginkluotas pasipriesinimas pries esama valdzios sistema,
Masinis susirgimas,
Astravo g., Biržų m., Biržų r. sav.,
Ateities g., Biržų m., Biržų r. sav.,
Atgimimo g., Biržų m., Biržų r. sav.,
Aukštaičių g., Biržų m., Biržų r. sav.,
Aukštoji g., Biržų m., Biržų r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2009.10.21 09:18 |
|
|
issiblaskiusi
Pradedantysis
|
Pasibaigė sutartis Tele2, bet dabar jie siūlo dar prastesnes sąlygas negu siūlė prieš 2 metus, nors abonementą turiu jau 7 metus.
Ar kur nors kitur siūlo geresnes sąlygas ilgamečiams klientams? Ar dabar svarbiau susirasti naujų negu išlaikyti senus? :(
|
|
| | 2009.10.21 09:34 |
|
|
vaidilute77
Didmeistris
|
tele 2 paslaugomis naudojuosi nuo 2001 m. dėl lojalių klientų ši kompanija nieko gero nedaro. na, man buvo pasiūlytas planas lojaliems klientams, o telefoną turėjau rinktis iš pačių prasčiausių. norint gauti geresnį telefoną, reikėjo keisti planą. dabar sumokėjau daugiau, bet pasirinkau normalų
telefoną. viena draugė, turinti drąsos daugiau, pareiškė, kad jei tokios sąlygos klientams, tai pereisianti į omnitelį. tada jai geresnį telefoną davė.
|
|
| | 2009.10.21 10:18 |
|
|
Vienuole69
Pradedantysis
|
Taip as irgi Tele2 kliente jau 8 metai, ir jie nieko nedaro, kad tiems lojaliems klientams ka nors geresnio ar plana koki pigesni. As irgi jau buvau sumasciusi pereiti i kita tinkla, bet dabar isvis isidejau Pildyk kortele ir nors tarp Pildyk kalbame nempkamai :)
|
|
| | 2009.10.21 11:13 |
|
|
Monarchas
Didmeistris
|
na omniteli irgi siek tiek reikejo pasokdint kol dave geresni aparata uz taskus. Ten galima telefona pasirinkt, jeigu esi kazkiek tasku pririnkes. Kadangi jau 8 metai pas omniteli, tai ir susirinko tie taskai (pries 6 metus atrodo jie pradejop skaiciuotis), o kai atejo laikas telefona pasiimt, tai
prasidejo smegenu ieskojimas kur ju nera, bet priminus ju paciu siulytas akcijas bei nuvaziavus pabendraut gyvai, problemos issisprende
|
|
| | 2009.10.21 16:12 |
|
|
FrydrichasN
Pradedantysis
|
Aš pats Tele2 nesinaudoju, bet žinau vieną juokingą istoriją.
Vienas pažįstamas yra Tele2 abonentas jau keletą metų, bet jam vieną dieną užsidegė telefone užrašas, kad SIM kortelė neaktyvuota. Tą pačią dieną nuvykus į klientų aptarnavimo skyrių paaiškėjo, kad jo numeris buvo atiduotas
kažkokiam naujam klientui dėl sistemos klaidos ir maloniai pasiūlė jam naują numerį
Tai gal ir tiesa, kad jiems labiau rūpi nauji abonentai, nei seni. Suprantu, kad klaidų įvyksta, bet juk, mano nuomone,
daug lengviau naujam abonentui pasakyti, kad šiandien įvyko klaida ir jums priskirtas netinkamas numeris.
Aišku, gal jie tiesiog norėjo pabandyti tokią išeitį - o gal sueis. Bet rimtas operatorius tai manau neturėtų drįsti klausti vartotojo, ar keletą metų naudotą numerį norėtumėte
pasikeisti...
Nežinau, aš nenaudočiau Tele2.
|
|
| | 2009.10.21 16:24 |
|
|
VTomukas
Meistras
|
Vien ant TELE2 taip varyt nereikia Kiek žinau situaciją, visų mobilių operatorių strategija ta pati - reikia pritraukti naują klientą. "O senas gal ir taip pasiliks, jei tiek ilgai buvo - matyt, patiko
jam". Taip pigiau, tas sutaupytas lėšas netaikant akcijų seniems klientams galima įsidėtį kišenę, ir metų gale turėt milijardinius pelnus
P.S. kalbant apie požiūrį į klientą, tai "Omnitel" sulaukia
daug daugiau klientų pasipiktinimo... Užtenka prisimint šaunią akciją "šnekėkit kiek norit, mokėsit kiek pernai!". Ir nesvarbu, kad pernai buvo laikai, kai niekas netaupė, o dabar krizė Arba kai mano pažįstamas
gavo SMS žinutę "jūs esate puikus mūsų klientas, ta proga mes jums keičiame planą, į naują, geresnį". Deja, kaip paaiškėjo, perpus brangesnį, ir be galimybės sugrįžti į seną planą
|
|
| | 2009.10.21 16:29 |
|
|
FrydrichasN
Pradedantysis
|
MrProper rašė:
Vien ant TELE2 taip varyt nereikia Kiek žinau situaciją, visų mobilių operatorių strategija ta pati - reikia pritraukti naują
klientą. "O senas gal ir taip pasiliks, jei tiek ilgai buvo - matyt, patiko jam". Taip pigiau, tas sutaupytas lėšas netaikant akcijų seniems klientams galima įsidėtį kišenę, ir metų gale turėt milijardinius pelnus
P.S. kalbant apie požiūrį į klientą, tai "Omnitel" sulaukia daug daugiau klientų pasipiktinimo... Užtenka prisimint šaunią akciją "šnekėkit kiek norit, mokėsit kiek pernai!". Ir nesvarbu, kad pernai buvo laikai, kai niekas netaupė, o dabar krizė Arba kai mano pažįstamas gavo SMS žinutę "jūs esate puikus mūsų klientas, ta proga mes jums keičiame planą, į naują, geresnį". Deja, kaip paaiškėjo, perpus brangesnį, ir be galimybės sugrįžti į seną planą
Geri tavo pastebėjimai :) Sutinku, kad visi operatoriai ne be trūkumų. Net nežinočiau, ką rinktis, jei reikėtų nuo nulio pasirinkti operatorių. Su Omnitel reikėjo pastaruoju metu
bendrauti įmonės reikalais, tai pasimatė, kad ir jie truputį trintukai.
O šiaip kaip jau kai kas pastebėjo, kad auksinė taisyklė prasitęsiant sutartį - derybos. Reikia su jais derėtis ir reikalauti tų sąlygų kaip turguje, tada kažką gal ir gausi.
|
|
| | 2009.10.21 16:43 |
|
|
ilgiausias
Didmeistris
|
Operatorius domina tik jų pačių pelnas
|
|
| | 2009.10.21 17:00 |
|
|
vaidilute77
Didmeistris
|
MrProper rašė:
P.S. kalbant apie požiūrį į klientą, tai "Omnitel" sulaukia daug daugiau klientų pasipiktinimo... Užtenka prisimint šaunią akciją "šnekėkit kiek norit, mokėsit kiek pernai!". Ir nesvarbu, kad pernai buvo laikai, kai niekas
netaupė, o dabar krizė Arba kai mano pažįstamas gavo SMS žinutę "jūs esate puikus mūsų klientas, ta proga mes jums keičiame planą, į naują, geresnį". Deja, kaip paaiškėjo, perpus brangesnį, ir be galimybės
sugrįžti į seną planą
taip, mano kolegei ir jos vyrui taip ir atsitiko. kai gavo sąskaitą, akys vos neiiššoko ant kaktos. tada vyras nuvyko į atstovybę pasiaškinti, kas čia dabar
per naujovės. gavęs paaiškinimą, pasakė, kad atsisakys paslaugų, o kartu su juo dar 3 šeimos nariai, tada dialogas įvyko.
|
|
| | 2009.10.21 18:46 |
|
|
notorious
Pažengęs
|
dar nemaciau nei vieno operatoriaus tiek mobilaus rysio tiek interneto tiekeju kurie darytu kazkokias nuolaidas seniems klientams.tas pats galioja tiek lietuvoj tiek anglijoj,kompanijos stengiasi tik pritraukti naujus klientus o esamiems niekad nesuteiks jokiu nuolaidu netgi visaip stengiasi
vilkinti sutarties nutraukimo procesa dirbtinai sukurdami visokiausiu kliuciu kad tik ilgiau uzsitestu ta sutartis
|
|
|
|
|