Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
meile,
ugnė kveselytė,
60????? 11.09.2024,
žaliene,
"75 jb bd",
seks pazintys,
asr nederland,
euronews,
iyad mare vader,
de stentor,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Saulėnų g., Alytaus m., Alytaus m. sav.,
Saulės g., Alytaus m., Alytaus m. sav.,
Saulėtekio g., Alytaus m., Alytaus m. sav.,
Savanorių g., Alytaus m., Alytaus m. sav.,
Seinų g., Alytaus m., Alytaus m. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.10.02 15:24 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
1980 metais išleistoje knygoje "Konkurencinė strategija" (angl. “Competitive Strategy“) M. E. Porter pristato tris bazines konkurencinės jėgos didinimo bendrąsias strategijas. Kompanija, kuri nori pasiekti konkurencinį pranašumą, turi padaryti strateginį pasirinkimą ar sieks minimizuoti savo
sąnaudas, ar sieks diferencijuoti rinkoje. M. E. Porter išskiria tris pagrindines bendrąsias strategijas, kurios leidžia įgyti konkurencinį pranašumą: Sąnaudų lyderiavimas (angl. Cost leadership) - firmos gebėjimas pagaminti tinkamos kokybės prekę arba paslaugą pigiau nei jos konkurentai,
kuri suteikia galimybę parduoti ją žemesne kaina nei kitos įmonės. Įprastai, tokios įmonės efektyviai išnaudoja savo resursus, kad sumažintų savo išlaidas siejamas su tuo produktu ar paslauga. Diferenciacija (angl. Differentiation) - įmonės produktai ar paslaugos išsiskiria nuo konkurentų tam
tikromis savybėmis, kurios klientų vertinamos kaip geresni produktai ar paslaugos nei atitinkami konkurentų produktai. Tokios įmonės įprastai pasižymi inovacija ar geresnės kokybės produkcija, bei produktai įprastai kainuoja daugiau nei konkurentų, tačiau vartotojai pasiryžę mokėti didesnę kainą dėl
papildomai suteiktų savybių. Dėmesio sutelkimas (angl. Focus) - įmonės veiklos sutelkimas į mažą rinkos dalį, siekant pateinkinti vartotojus geriau, nei konkurentai. Naudodamas "dėmesio sutelkimo" (fokuso) sąvoką, Porter turi omeny tai, kad kompanija savo dėmesį sutelkia į konkrečią pirkėjų
grupę, konkretų produktų grupės segmentą arba konkrečią geografinę rinką. Ši strategija dažniausiai naudojama baigiantis produkto gyvavimo ciklui. Pvz. Polaroid kameros ilgą laika dominavimo pagal diferenciacijos strategiją, tačiau atėjus skaitmeninėms kameroms į rinką Polaraid kameros
naudojamos tik tam tikrų specialistų, kuriems reikalingos momentinės nuotraukos.
|
|
|
|
|