Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
nepavyksta prisijungt,
kolekcijos,
keliautojo kolekcija,
fuck off,
gyvenk ir leisk,
nanoferma telefone,
šiaurės pašvaistė,
marius ivaškevčius,
išvarymas,
kamuoliai,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Bažnyčios g., Eišiškių m., Šalčininkų r. sav.,
Dainavos g., Eišiškių m., Šalčininkų r. sav.,
Gegužės 3-osios g., Eišiškių m., Šalčininkų r. sav.,
Gegužės a., Eišiškių m., Šalčininkų r. sav.,
Gėlių g., Eišiškių m., Šalčininkų r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2015.04.24 18:30 |
|
|
KristinaAd
Moderatorius
|
„Riterių karai" 7: Kraujas ir šlovė
7.1 versija
Naujos provincijos kasyklos ir samdinių stovyklos sujungtos su pilimis
Naujos provincijos kasyklos ir samdinių stovyklos pridėtos į žaidimą. Jos atsiranda aplink žaidėjo pilis pasaulio žemėlapyje ir provincijoje,
kai įvykdomi įvairūs kriterijai. Priėjimas į kasyklas ir stovyklas yra padarytas per pilies provinciją. Provincijos kasyklos ar stovyklos puolimas sutrikdo jų darbą, arba kitais žodžiais, jos tampa apiplėštos. Kai jos apiplėštos, kasykla ar stovykla negalima naudotis. Kad jos vėl pradėtų veikti, kas
reikia suremontuoti. Kol jos remontuojamos, kasyklai ar stovyklai yra suteikiama neliečiamybė kelioms valandoms. Remontavimo procesas gali būti pagreitintas auksiniais. Kunigaikščiai taip pat šiek tiek gali pagreitinti procesą.
Kasyklos suteikia priedą tam tikro resurso įplaukoms toje pilyje,
kuriai jos priklauso. Samdinių stovyklos suteikia galimybė apmokyti vieną karių rūšį iš kiekvienos karių kategorijos - pėstininkų, šaulių, karo mašinų ir unikalių karių. Visos stovyklos vienoje pilyje yra skirtingos - jose apmokomi skirtingi kariai. Apmokymas vyksta taip pat kaip ir karių
apmokymo pastatuose, tačiau greičiau.
Pilyje gali būti tik viena kasyklą ir 3 skirtingos samdinių stovyklos, kurios turi būti atrastos, kai atsiranda, kad jomis būtų galima naudotis. Kai pilis apleidžiama ar užkariaujama, kasyklos turi būti atrastos iš naujo. Atradimo misiją atlieka
kunigaikštis.
Kiekvieną kasyklą ir stovyklą galima patobulinti, kad būtų padidinti jų priedai. Tai daroma įėjus į pastatą, provincijoje. Kiekvienas patobulinimas turi skirtingus reikalavimus, kurie turi būti įvykdyti, prieš pradedant patobulinimą. Patobulinimai gali būti pagreitinti už
auksinius.
Žaidėjai apdovanojami nauja pilimi, kai pasiekia tam tikrą lygį
Žaidėjai bus apdovanoti nauja pilimi, kai pasieks 10, 15, 20 lygius (iš viso 3 nemokamos pilys).
Aktyvių žaidėjų pilys negali būti užkariautos
Aktyvių
žaidėjų pilys negali būti užkariautos. Tik neaktyvių žaidėjų pilys gali būti užkariautos.
Nauja žemėlapio technologija, mechanika ir paveiksliukai
Sukurta nauja žemėlapio naudojimo technologija. Ji optimizuota ir visiškai suderinama su mobiliais įrenginiais. Jame
visiškai nauji paveiksliukai, užkrovimo dinamiką ir keletą naujų funkcionalumų, tokių kaip žygio maršruto rodymas, žygių informacija, žygių taikiniai, sumažinimas iki mini žemėlapio, iš karto siųsti žygius (vieno žingsnio žygių sąsaja). Seni funkcionalumai yra palikti, išskyrus viešą pasaulio
naujienų rodymą, mūšio liekanų apžvalgą (ji funkcija vis dar prieinama per Žaidėjo apžvalgą).
Pasiekimai
Sukurta nauja pasiekimų sistema, kuri skaičiuoja daugumą kasdienių žaidėjų veiklų ir apdovanoja, kai žaidėjas įveikia tam tikrą etapą. Yra 3 kiekvieno pasiekimo
pakopos, kuriose etapai ir kaip ir apdovanojimai didėja. Pasiekimai matomi prie patarėjo taip pat ir žaidėjo profilyje.
Pavadavimo sistema
Pavadavimas - tai sistema, kuri leidžia pasirūpinti kitų žaidėjų paskyromis, kol jie neprisijungę ar turi problemų jungtis.
Vienas žaidėjas laikomas Pavaduotoju (žaidėjas, kuris pasirūpina paskyra), o kitas Savininku(žaidėja, kurio paskyra reikia pasirūpinti, kol jis neprisijungęs). Sistema leidžia turėti tik vieną Pavaduotoją, tačiau vienas žaidėjas gali pavaduoti du žaidėjus. Pavadavimas turi skirtingus prieigos
leidimus ir keletą apribojimų (pvz., negalima leisti ar pirkti auksinių).
Pastaba: pavadavimas galimas tik tarp klaniškių, kurie yra aukštesnio negu 10 lygis.
Nauja Kelių paskyrų sistema (žaidėjai, kurių IP adresas sutampa)
Kelių paskyrų sistema leidžia
dviem žaidėjams nurodyti, kad jų IP adresas sutampa (jeigu nenurodoma, tai yra taisyklių pažeidimas), tada jie nėra baudžiami. Ši funkcija draudžia žygius tarp šių žaidėjų ir bendrus veiksmus prieš kitą žaidėją.
Kareivinių pastatas išskirstytas į kareivines ir šaudyklą
Dabar kareivinės išskirstytos į du pastatus - kareivines, kuriose apmokomi pėstininkai, ir šaudyklą, kurioje apmokomi šauliai.
Patirties gavimo atnaujinimas
Patirtis gaunama iš karių apmokymo padidinta 50%, o patirtis gaunama iš mūšių sumažinta 50%. Šis
pakeitimas padarytas, kad būtų sumažinta dirbtinių kovų įtaka.
Klano puslapyje rodoma, kiek žaidėjas surinko klano taškų
Klano puslapyje rodoma, kiek kiekvienas klano narys surinko klano taškų. Ši informacija matoma tik klano nariams.
Klano taškai
yra susieti su žaidėju
Klano taškai yra susieti su kiekvienu klano nariu, tad jeigu žaidėjas palieka klaną ar yra pašalinamos, jo pridėti taškai yra atimami iš bendros klano taškų sumos. Šie taškai yra laikomi dingusiais.
Klano nariai nebegali vienas kito pulti
Mūšiai tarp klano narių yra panaikinti, kad būtų galima išvengti galimų pažeidimų.
Žaidėjas nebegali daryti įrašų (įžeidimų prevencija)
Pašalintos visos galimybės žaidėjui įrašyti tekstą, todėl nebegalima nieko įrašyti į žaidėjo informaciją, pilies
informaciją, Kelių paskyrų informaciją ir keisti kunigaikščio vardo.
Galima pakeisti pilies pavadinimą, tačiau ši funkcija veikia kitaip (paaiškinta žemiau).
Paslėpti pilių pavadinimai (įžeidimų prevencija)
Dabar pakeistus pilių pavadinimus mato tik pats
pilies savininkas, kiti žaidėjai nemato. Kiti žaidėjai mato pilis pavadintas pilies savininko vardu.
Pašalintas laiko limitas žaidime (kasdienės valandos)
Dabar žaidėjai gali žaisti neribotą kiekį valandų žaidime, be bausmės.
Atnaujintas maisto
naudojimas stovyklose
Stovyklose kariai nebenaudos maisto kas 10 minučių, priklausomai nuo populiacijos stovykloje. Dabar išsiuntus stovyklą iš pilies, toje pilyje 10 % sumažės maisto įplaukos. Už kiekvieną išsiųsta stovyklavimo žygį, įplaukos bus sumažinamos po 10 %.
Stovyklos grįžta po 24 val.
Stovyklos dabar automatiškai grįš po 24 val., vietoj 120 val.
Nauja pranešimų sistema
Apie įvykius tokius kaip pasiektas lygis, kunigaikščio pasiektas lygis, gauta nauja pilis, įvykdytas pasiekimas pridėti nauji
vaizdiniai pranešimai. Pranešimai yra dviejų rūšių:
Trumpi pranešimai - rodomi trumpai ekrano apačioje, su trumpu tekstu ir yra ryškūs. Juose pateikiama informacija apie tuos įvykius, kuriems nereikia žaidėjo (įvykdytas pasiekimas, žaidėjo ir kunigaikščio lygio pakitimas).
Pranešimų žinutės - ikona yra patalpinta po viršutiniu dešiniu kampu, išsiskleidžiančiame meniu, kur rodomi gauti nauji pranešimai. Šiems pranešimams reikia žaidėjų veiksmų tokių kaip nuorodų atidarymas (žaidėjo ir kunigaikščio lygio pakitimas, naujos pilies gavimas, atsiradusios kasyklos ir
pan.).
Įvykių logas
Žaidime pridėtas naujas įvykių logas, į kurį patenka žinutės iš kategorijos: „Atvykę žygiai", „Kunigaikščiai ir dinastija", „Turgus" ir „Vedybos". Šių įvykių logą galima atidaryti dešiniame viršutiniame kampe, išsiskleidžiančiame meniu.
Žaidėjo profilio atnaujinimas
Žaidėjo profilio dizainas atnaujintas. Savaitės medaliai ir reitingų taurės rodomi tame pačiame puslapyje su kita žaidėjo informacija. Pasiekimai yra išvardinti žaidėjo profilyje.
Reikia 1 lygio orderio, kad būtų galima nugriauti
pilį
Pridėtas reikalavimas turėti 1 lygio orderį, kad būtų galima nugriauti pilį.
Atnaujinti reikalavimai orderio pastatui
Kiekvienam orderio pastato lygiui yra skirtingi reikalavimai.
Atnaujintas resursų įplaukų priedas ir bausmė
Atnaujintos resursų įplaukų priedų ir bausmių skaičiavimai, kad būtų lengviau juos suprasti. Skirtingi procentai neperdengia vienas, tačiau pritaikomi tam tikriems baziniams skaičiams.
Panaikintas automatiškai žaidžiančių priemonių patikrinimas
Panaikintas automatiškai žaidžiančių priemonių patikrintas.
Skubus kariuomenės apmokymas ir gydymas
Atnaujinta mokama skubaus karių apmokymo ir skubaus gydymo paslauga. Ši paslauga pagrįsta populiacija, o ne laiku. Paslauga kainuoja tiek pat, nepaisant priedų ir
pastatų patobulinimų.
Skubus resursų paskatinimas
Mokamas pilies resursų produkcijos paskatinimas dabar priklauso nuo pasaulio greičio. Dabar lėtuose pasauliuose paskatinama ilgesniam laikotarpiui.
Skubi statyba ir skubus patobulinimas
Mokamas skubių statybų ar patobulinimo paskatinimas dabar priklauso nuo pasaulio greičio. Pigiau paslauga kainuoja lėtesniuose pasauliuose negu greitesniuose.
Kunigaikščių misijų trukmės ir apdovanojimų skirstymas
Kunigaikščio misijos trukmė ir apdovanojimai
dabar priklauso nuo pasaulio greičio.
|
|
|
|
|