Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
kitas,
trinti anketa,
dovile3,
ok-13,
zerojus,
klimatas,
modernus gyvenimas,
naniferma,
kolekcijos,
kriaukliui kolekcija,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Miestas S. Rytu Indijoje, budistu ir induistu religinis centras,
Pusbezdziones, gyvenancios Afrikoje, i pietus nuo Sacharos,
Dangaus sferos apskritimas, einantis beveik Pauksciu Tako viduriu ir per Galaktikos centra,
Kvapus augalu ekstraktas,
Nedideli planetu palydovai, kurie savo gravitacijos lauku neleidzia issisklaidyti planeta supanciam ziedui,
Naujienos, Jonavos r. Laikraštis, Naujienų Redakcija,
Naujieji ženklai, automobilių servisas,
Naujieji ženklai,
Naujieji sprendimai,
Naujieji rytai, restoranas, UAB "Vedanė",
Šešupės g., Telšių m., Telšių r. sav.,
Šiaulių pl., Telšių m., Telšių r. sav.,
Šiaurinės g., Telšių m., Telšių r. sav.,
Šilų g., Telšių m., Telšių r. sav.,
Šlaito g., Telšių m., Telšių r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.10.02 15:24 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Rinkodara - tai kokios nors konkrečios rinkos poreikių valdymo procesas, t. y. realių vartotojų poreikių nustatymas ir pelningas tų poreikių patenkinimas per susijusias gamybos, paskirstymo, kainų nustatymo ir skatinimo funkcijas. Kitaip tariant tai yra rinkos tyrimo priemonių sistema ir įmonės
bei jos tarpininkų gamybinės ir komercinės veiklos strategija bei taktika, skirta atskirų vartotojų grupių poreikiams tenkinti, sistemingas duomenų, susijusių su rinkodaros problemomis, rinkimas, kaupimas ir apdorojimas. Rinkodara dara kartais vadinama marketingu, kas reiškia tą patį, tačiau
rinkodara yra lietuviškesnis atitikmuo. Pagrindinės rinkodaros priemonės – konkurencijos kryptys, kuriomis firmos reklamuoja savo produktus klientams ir galimiems vartotojams:
prekių ir paslaugų apipavidalinimas, kokybė, kainos, reklama, įpakavimas, paskirstymas, pardavimas ir priežiūra.
Kiekviena kryptis turi būti plėtojama kaip atskira bendrojo marketingo sistemos dalis ir negali būti viešai atskirta, pvz., kainos negali būti nustatomos nepaisant požiūrio į prekes ir skatinimo politikos.
|
|
|
|
|