Santrauka: Ag, Nm, Vnz Galios kelimas...
Tema sukurta: 2006.09.27 22:59
1 2 3 4 5 6 7 8 Toliau Paskutinis
2006.09.27 22:59 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


2good4you
2good4you
Pradedantysis
Na manau cia viena naudingiausiu temu bus.... cia diskutuosim apie perfomance tuning, t.y Galios kelimas, tech charakteristiku gerinimas... kokia nauda kiek ka galima daryt...
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2006.09.28 22:42 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


WoOwY
WoOwY
Naujokas
pritariu tau 2good4you, man paciam idomu ir noreciau daugiau suzinoi kaip pakelti galia...
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2006.09.28 23:44 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


FullSpeed1
FullSpeed1
Pradedantysis
BUTU IOMU SUZINOTI KUR BUTU GALIMA VARIKLIUKA PACIPUOTI NISSAN PRIMERAI. VIMOTA TUNING NEAPSIIMA. V&G CAR STYLING NEAPSIIMA, MODERNA NEAPIIMA, GROUNDZERO NET NEATRASO I LAISKA. KO CIA VISI TAIP TU JAPONU PANISKAI BIJO??
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2006.10.01 15:48 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


2good4you
2good4you
Pradedantysis
nes primeros tavo varikliukas nesiCipuoja!... ir cipavima as skaitau kaip paskutinis Stage...
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2006.10.01 18:51 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


SeklysMorka
SeklysMorka
Naujokas
Originally posted by: FullSpeed1

BUTU IOMU SUZINOTI KUR BUTU GALIMA VARIKLIUKA PACIPUOTI NISSAN PRIMERAI. VIMOTA TUNING NEAPSIIMA. V&G CAR STYLING NEAPSIIMA, MODERNA NEAPIIMA, GROUNDZERO NET NEATRASO I LAISKA. KO CIA VISI TAIP TU JAPONU PANISKAI BIJO??


issirinkai ne ta masina cipinimui ir vien tas nepades
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2006.10.01 20:03 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


broncia
broncia
Naujokas
Originally posted by: 2good4you
ir cipavima as skaitau kaip paskutinis Stage...


o kodėl taip? pvz mano mašinikei tai būtų ko gero vienintelis įmanomas būdas ką nors tvarkingai priburti be rimtesnės intervencijos į variklį. Kitas klausimas, ar papildomi 35 ag prie esamų 200 (mano atveju) yra jaučiamas ir prašomų pinigų vertas rezultatas. O norint daugiau prasideda visai kitos eilės pinigai ir pasidaro tikrai aišku, kad tolimesnio tiuningo rezultatas kainos nevertas Bent jau gatvinei mašinai.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2006.10.01 23:24 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


SeklysMorka
SeklysMorka
Naujokas
+35AG tai nera mazai,jei niekur nedalivauji kam tau keisti pinigus vejais
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2006.10.02 00:21 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


2good4you
2good4you
Pradedantysis
ag is oro neatsiranda... reik atsimint kad auto veza ne ag o Nm t.y sukimo momentas... todel nauji dyzeliai turi lb didelias perspektyvas... nes ju Nm didelis ir kad paimkim golf 4 bombardieriu su visom raudonom TDI jis sukas tikrai nesweikai ne kiekvienas benzas tuo gali pasigyrti...
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2006.10.02 00:29 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Boost
Boost
Pradedantysis
siuo atveju matau tik 2good4you supranta ka ir apie ka sneka... respect... del tu +35ag tai butu ydomu suzinoti kokiai cia auto tiek dadeda??? nes atmosferikui kad cipas tiek dadetu nerealu.... turbo... irgi tik chipas be jokiu modu mazai tiketina... vat TDI tai taip naujam golfui 2,0 tdi cipas dadeda apie 30ag ir pakelia nm iki 400 kiek pamenu... o 35 ag tik is cipo yra nerealu... pvz civic vti stock 150 ag... darytas rimtas sport ismetimas, kolektorius, salto oro paemimas ir cipas... dasidejo 20AG... tai tik pavizdys...
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2006.10.02 00:34 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


2good4you
2good4you
Pradedantysis
o perfomance reik pradet nuo to: galvos spaudimas aisku ne 0.4mm o pagal galimybes pvz opelio galvai galima nuimt yra 1mm, lengvint smagrati (greiciau auto begejasi) aisku krenta max speed bet ar lakstom daznai 200 ir daugiau... toliau eina veleneliai, Isiurbimas, ismetimas, tada jau galima rimtai galvot apie chipavima, o jei truksta dar galios galima gamintis svaistiklius trumpesnius spaust bloka ir varikli priverst suktis iki 12k apsuku... na kaip sakant galios niekada ner per daug... viskas priklauso nuo investiciju ka gali sau leist investuot i auto... nes galima ir turba ar kompresoriu pakabyt kuris uzpustu 0.8-1.6bar... o dabar kam idomu N2O sauso tipo sistema jau nebekainuoja kosminiu pinigu ... paprasciausios N2o sistemos kaina ~800lt + montavimas ~200-400lt
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2006.10.02 01:12 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Boost
Boost
Pradedantysis
na ne galvos nespausciau nes tai tik didintu suspaudimo laipsni... kas man labai nereiklainga,nes ateinancia vasarele kabinsiu turbo ir tai butu ne i nauda... siaip norint pigiu ir grietu arkliu yra N2O, bet tai laikina... geriausia norint is esamo variklio nelendant i vidurius deti kompresoriu arba turbo ir pusti proto ribose atsizvelgiant i suspaudimo laipsni... o jau visi kaltiniai stumokliai svaistikliai velenai ir t.t. tai cia jau pinigu klausymas todel manau kad galima pradzioj apsiriboti stock variklio viduriais ir kokiu turbo... dar beje pamirsai pamineti kad performance tai ne tik galios kelimas... tai ir pakaba bei stabdziai... nes net su 400ag bet sh stabdziais ar laivo pakaba tavo auto bus nieko vertas...
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2006.10.02 18:12 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


broncia
broncia
Naujokas
Originally posted by: Boost

siuo atveju matau tik 2good4you supranta ka ir apie ka sneka... respect... del tu +35ag tai butu ydomu suzinoti kokiai cia auto tiek dadeda??? nes


Na ne atmosferikui savaime aišku ir šiaip ten niuansų yra su to variklio gimtąja galia, todėl prieaugis toks gaunasi. Tik tolko iš to prieaugio nulis, bo gatvėj ir standarto pakanka, o kitom veiklom trūksta vienos varomos ašies ir bent 50 papildomų arklių.
Jei kam įdomu - saab 9000 2,3 FPT. Standarte 200ag/323Nm ir 1,5 tonos svorio.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2006.10.02 20:25 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


2good4you
2good4you
Pradedantysis
Originally posted by: Boost

na ne galvos nespausciau nes tai tik didintu suspaudimo laipsni... kas man labai nereiklainga,nes ateinancia vasarele kabinsiu turbo ir tai butu ne i nauda... siaip norint pigiu ir grietu arkliu yra N2O, bet tai laikina... geriausia norint is esamo variklio nelendant i vidurius deti kompresoriu arba turbo ir pusti proto ribose atsizvelgiant i suspaudimo laipsni... o jau visi kaltiniai stumokliai svaistikliai velenai ir t.t. tai cia jau pinigu klausymas todel manau kad galima pradzioj apsiriboti stock variklio viduriais ir kokiu turbo... dar beje pamirsai pamineti kad performance tai ne tik galios kelimas... tai ir pakaba bei stabdziai... nes net su 400ag bet sh stabdziais ar laivo pakaba tavo auto bus nieko vertas...


Na cia visiem iskilo klausimu lb apie galia tai as ir paaiskinau o vaziuokle yr antra pagal svarbuma paskui stabdziai bent jau man
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2006.10.05 19:46 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


FullSpeed1
FullSpeed1
Pradedantysis
va seip netaip goundzero atrase primera pacipuoti 1800lt nemanau,kad verta "nors nezinau kas man gali uzbanguoti" geriau sportini filtriuka ir ismetima tiesiogini susikonstruoti. o kai del masinu tinkamumo cipavimui tai ir karbus seis laikais cipuoja. berots vimota tuning skaiciau.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2006.10.06 21:36 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


2good4you
2good4you
Pradedantysis
ko siais laikais nedaro dujas ideda i motorolerius, dyzelius... na ner ko noret progresuoja viskas...

to: FullSpeed1 sakau chipavimas kaip paskutinis stage daromas...
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2006.10.09 13:55 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


FullSpeed1
FullSpeed1
Pradedantysis
gal kas pazystat zmoniu kurie apsiimtu tiesiogini ismetima sukurti ir pagaminti primerai 1992m???
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2006.10.22 21:01 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Dumas
Dumas
Naujokas
y sia tema atsakyciau taip: manau pirma investicija y norimos galios santyki tai tam tinkamas auto istikruju labai nusivyliau kai nuvairavau savo auto(BMW e36 325i coupe) y vimota patarimas buvo karstai buciuot gal ir valins geriau
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2006.10.26 15:44 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


LaimutisPalaima
LaimutisPalaima
Pradedantysis
sweiki,idomios cia diskusijos wiksta.ziuriu dsag kas apie masina sraukia.as tai ti siem vosiem na dabar prie reikalo: ar jeigu isidedi turbo rejkia keist ausinimo sist.ir kiek turėtu kainuot visas turbo ir ausinimo sist ( audi a4 1,8 ) ???????
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2006.10.26 16:45 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


LaimutisPalaima
LaimutisPalaima
Pradedantysis
parasiau biski su klaidom;}
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2006.10.26 22:27 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


FullSpeed1
FullSpeed1
Pradedantysis
jei rimtas turbo tai ir varikli reikia perdaryti ,o ausinima tai zinoma reikia tobulinti.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
1 2 3 4 5 6 7 8 Toliau Paskutinis
© 2006 – 2024 Forumas "Draugas.lt"  |  Privatumo politika  |  Naudojimosi taisyklės  |  Reklama  |  Kontaktai