Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
zerojus,
klimatas,
modernus gyvenimas,
naniferma,
kolekcijos,
kriaukliui kolekcija,
nanoferma,
kids competitive,
kaip istrinti anketa,
okeanija@dr.lt,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Adrenalinas kitaip,
Is ivairiu ginkluotes elementu (sarvu, skydu, salmu, veliavu, ieciu ir kt.) sudarytas dekoro motyvas,
Zynys, gyvenes senoves Egipte 800 m pr. Kr., kurio mumija buvo palaidota netoli faraonu slenio, o 1899 m. parvezta i Britanijos muzieju,
To paties metalo egzistavimas keliose kristalinese formose,
Aktualijas gvildenantis publicistikos ir grozines literaturos zanras,
Tilžės g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Titnago g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Tyzenhauzų g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Tolimoji g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Tolimosios Sodų 1-oji g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.10.02 15:24 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Prekių kiekio, kurį pardavėjai nori ir gali parduoti, ir kainos, už kurią ta prekė gali būti nupirkta, ryšys. Kiti veiksniai, tarp jų ir laikotarpio trukmė, laikomi nekintamais. Šis ryšys išreiškiamas matematine lygtimi, lentele arba grafiku (pasiūlos kreive). Pasiūlos kitimas, kitaip nei pasiūlos
apimties kitimas, kurį sukelia prekės kainos kitimas, vyksta neatsižvelgiant į tai, ar kaina kinta. Grafiškai tai vaizduojama taip: pasiūlos kreivė pasislenka (perkeliama) į dešinę arba į kairę. Tą pasislinkimą sąlygoja veiksnių, kurie brėžiant pačią pasiūlos kreivę buvo laikomi pastoviais,
pokyčiai. Pagrindiniai veiksniai yra šie: technologija, išteklių kainos arba gamybos veiksnių kaštai, kitų prekių kainos, pardavėjų rinkoje skaičius, pardavėjų prognozės apie galimus kainų pasikeitimus rinkoje. Pasiūlos elastingumas kainoms yra santykinis pasiūlos ir kainos pasikeitimas vienu
procentu. Pasiūlos infliacija rodo kainų augimą dėl pasiūlos mažėjimo, kurį sukelia nederlius, katastrofos, krizės ir pan. Pasiūla riboja ekonominį augimą tada, kai nepakankama kaupimo norma riboja pasiūlos kreivės kilimą, kartu ribodama vartojimo augimą gamybos perspektyvoje. Pasiūlos dėsnis:
prekių pasiūlos kiekis kinta paprastai kainai kintant. Prekės kainai didėjant pasiūlos kiekis didėja, o kainai mažėjant – mažėja.
|
|
|
|
|