Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
akmenys interjerui,
kolekcijos,
iron,
admin,
kas,
porn,
blokavimas,
mano,
porno,
snezana,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Nedidele dvistiebe jachta su istrizomis buremis; uzpakalinis stiebas daug mazesnis uz priekini,
Viszalis spygliuotis medis Cedrus; savaime auga Himalaju, Atlaso kalnuose, V. Azijoje; is jo medienos gaminami brangus baldai, aliejus,
Spaustuvinio srifto matmuo - atstumas tarp literos virsutines ir apatines briaunos,
Apskrita, kartais pailga, neauksta ledynines kilmes kalva is sluoksniuoto smelio, zvirgzdo arba priesmelio, kuriuos kartais dengia moreninis priemolis,
Ekonomikos valstybinio monopolistinio reguliavimo teorija, gavusi pavadinima pagal jos kurejo anglu ekonomisto Dz. M. Keinso pavarde,
Purvynės g., Neringos m., Neringos sav.,
Skruzdynės g., Neringos m., Neringos sav.,
Taikos g., Neringos m., Neringos sav.,
Žaliasis kelias, Neringos m., Neringos sav.,
Ateities g., Pagėgių m., Pagėgių sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2011.03.15 16:10 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Mega Monte Carlo
Kėbulas Kėbulo tipas: 2S FHC Durų skaičius: 2
Išmatavimai ir svoris Ratų bazė: 2660 mm Priekinė tarpvežė: 1670 mm Galinė tarpvežė: 1640 mm Ilgis: 4450 mm Plotis: 1990 mm Aukštis: 1190
mm Svoris: 1500 kg
Aerodinamika Pasipriešinimko koeficientas: 0.35 Priekinės dalies plotas: 2.09
Variklis Variklio tipas: V formos Cilindrų skaičius: 12 Paskirstymo tipas: DOHC Vožtuvų skaičius: 48 Tūris: 6 l (5987
cm3) Stumoklio skersmuo: 89 mm Stumoklio eiga: 80.2 mm Suspaudimo laipsnis: 10:1 Katalizatorius: Yra
Važiuoklė Variklis: Per vidurį Variklio pozicija: Išilgai Varomieji ratai: Galiniai (RWD) Priekinės padangos: 275/35 ZR 18 Priekiniai
stabdžiai: 355 mm Galiniai stabdžiai: 330 mm Pavarų dėžė: 6M Aukščiausios pavaros perdavimo skaičius: 0.64 Galutinis perdavimo skaičius: 3.78
Dinamika 0-100 km/h: 4.5 s 1/4 mylios: 12.5 s 1 km: 22.2 s Maksimalus greitis: 300 km/h
|
|
|
|
|