Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
car tar,
dziedas,
pexion,
makita,
vimeo,
kolosas,
grožio paslaugų servisas,
sezonas,
kolekcijos,
aratiku,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Baltijos 14-oji g., Klaipėdos m., Klaipėdos m. sav.,
Baltijos 2-oji g., Klaipėdos m., Klaipėdos m. sav.,
Šiltnamių g., Klaipėdos m., Klaipėdos m. sav.,
Šilutės pl., Klaipėdos m., Klaipėdos m. sav.,
Škunų g., Klaipėdos m., Klaipėdos m. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2013.07.09 22:25 |
|
|
pumpuriukass
Pažengęs
|
Mums studijuojant sakydavo, kad norint rasti klientų reikia kažkam padaryti teikiamą paslaugą už dyką, tada jis rekomenduos tave dar kažkam (aišku čia jau bus dirbama ne už dyką), tas dar kažkas vėl kažkam ir pan. Čia pati geriausia reklama. O šiaip tai nzn, kažkur turi sklebimų kokių dėti, kad
žmonės pastebėtų ar pan.
|
|
| | 2013.07.09 23:01 |
|
|
Dmx24
Meistras
|
skelbimai internete, popierinė reklama tų namų savininkams (dažniausia dėžutes vistiek turi), jei yra biudžetas, galbūt kažkokia galimybė ir kažkokį matomą stendą kažkuriame rajone matomoje vietoje gaut, kad būtent ten tų nuosavų namų savininkai pravažiuotų/praeitų ir pan., google adwords,
užsirekomenduot kaip viršuj sakė.. ir t.t.
|
|
| | 2013.07.09 23:43 |
|
|
Neska
Didmeistris
|
sviperis rašė:
Sveiki, forumiečiai.
Gal kas turi patarimų kaip rasti tikslinę klientų auditoriją naujai(mano) teikiamai paslaugai http://graziveja.lt/sniego-valymas-vilniuje/
Kadangi bus dirbama su menkesne technika, galvoju, kad būtų tikslinga teikti sniego valymo paslaugas daugiau privatiems namas, tik nežinau kaip įsisiūlyti.
ypac dabar butu smagu, jei kokiu skrajuciu mieste
paplatintum, kad sniega valai. :)
|
|
| | 2013.07.09 23:49 |
|
|
Excelsior
Meistras
|
Prasti reikalai. Butu koks masazo salonas "laiminga pabaiga" klienturos nereiketu nei ieskoti, o dabar sniego valymas...
|
|
| | 2013.07.10 09:01 |
|
|
Taiko
Patyręs
|
tai išjunk kompiuterį, pakelk sėdynę nuo kėdės, eik per privačių namų kvartalus ir mėtyk lankstinukus apie savo paslaugą į pašto dėžutes
|
|
| | 2013.07.11 11:59 |
|
|
pumpuriukass
Pažengęs
|
Taiko rašė:
tai išjunk kompiuterį, pakelk sėdynę nuo kėdės, eik per privačių namų kvartalus ir mėtyk lankstinukus apie savo paslaugą į pašto dėžutes
Tai gal reiktų palaukt rudens? Dabar tikrai žmonėms ne
sniegas galvoj. Tie lankstinukai vistiek visi nukeliaus į šiukšlių dėžes. O rudenį jau bus aktualiau sniego valymas tai didesnė tikimybė, kad lankstinukai nebus išmesti.
|
|
| | 2013.07.11 21:48 |
|
|
Sidabrinis
Didmeistris
|
Tikslinės rinkos atstovai - ūkiai ir gyvenamieji pastatai, esantys už (ir šalia) didmiesčių. O dar tiksliau, teisėti jų turėtojai arba valdytojai.
Paaiškinimas paparastas - geografinė padėtis, technikos našumas ir degalų kaina, be to, žiemą už miesto sniego būna daugiau ir
laikosi jis ilgiau negu mieste, prisotintame šiluminių trasų, automobilių ir kt. šilumos šaltinių arba detergentų.
Teisingiausio patarimo rasi pavartęs užsienio interneto svetaines. Kodėl? Todėl, kad pas juos tas dalykas egzistuoja ilgesnį laiką (tikėtina).
Mokamai arba
nemokamai pakonsultuotų ir verslo finansavimo paslaugas teikiančios firmos.
|
|
| | 2013.07.11 22:02 |
|
|
Sidabrinis
Didmeistris
|
pumpuriukass, gera pastaba, vis tik paslauga yra sezoniška, taigi tavo pastabai atitenka papildomos priemonės vaidmuo.
Dmx22, jo vaizdinga ir informatyvi interneto svetainė - į naudą. Ji išskirtų konkrečiai šią firmą iš būrio kitų (nekalbant jau apie konkurentus, verslininkaujančius be
atitinkamų leidimų, pvm mokėjimo ir t.t.), paaiškintų, kad verslas legalus, paslauga kokybiška ir teikiama nustatytais arba sutartais terminais, kad kaina atitinka minėtus dalykus plius atitinka naudojamos įrangos lygį. Tiesa, temos autorius minėjo paprastesnę techniką... Tuo jis "atriša rankas"
turtingesniems varžovams, kita vertus didesnės firmos taikosi į stambesnius klientus. Tai yra jis gerai nurodė tariamąją rinką.
Neska, vadybininkas verčia pirkėją nusimauti šiltas pirštines - ataskaitinio laikotarpio pabaigoje šefas vadybininką verčia nusimauti kelnes... :-D ...ar tik
ne juose jis (vadybininkas) paslėpė skrajutes su klientais? Vis tik, sumanymas vertas dėmesio, jei dalintojų vaidmuo atitektų kvalifikuotiems specialistams. Tai yra skrajutės, o dar geriau - vaizdingo magnetuko prie šaldytuvo (kai kalba apie kelius prie gyvenamųjų namų, kitiems tiktų ir skrajutės)
įteikimas laikytinas tik dalimi vadybininko veiksmų pas potencialų klientą.
Taiko, kad yra kažkoks įstatymėlis, neleidžiantis spam'inti ir paprasto pašto dėžučių.
Išvada: pagrindinė rinkodaros įgyvendinimo priemonė - išankstinių sutarčių sudarymas. Sutartyje
gali ir turi būti aprašyta aplinkybė, kai sniego netipiškai mažai. Būtinai, nes sutartis pasirašoma iki žiemos pradžios, o už šališką jos nutraukimą (pavyzdžiui, sniego mažai - klientas pats susitvarkytų arba tiesiog rastų pigesnę alternatyvą) būtų imamas pinigas. Čia vietoje to, kad iš anksto imti
tam tikrą mokestį. Sutarčių sudarymas - vadybininkų darbas. Geriau jei firmoje rinkodarininkas ir vadybininkas būtų nevienas ir tas pats asmuo. Mano pastabomis, pagal apimtį, pardavimo vadybininkai padaro daugiau negu rinkodarininkai. Kuo solidesnė firma, tuo didesnė tikimybė, kad jų vadybininkai
gerai išmano ir rinkodarą.
|
|
| | 2013.07.11 22:28 |
|
|
Tomazzzz
Meistras
|
Na tas klausimas kaip susirasti klientura-isvis yra toks visapusiskas,kad net kraupu...Tai skamba panasiai kaip klausimas-kaip atidaryti sekminga versla?Kliantura visame kame ir yra pagrindas-bet kokios paslaugos ar produkcijos esme...Turesi klientura-turesi pinigus-O jai jieskai kad tau kas geru
ideju cia pametetu tai vargiai ar taip nutiks-geriau prie rinkodaros knygu priseks...O forume rasi tik atsakymus-Kaip skelbimai laikrasciuose ir portaluose,skrajutes,google reklama ar info telefono reklama,radiju ir televiziju reklama ar koks stendas-bet realiai nejaugi tu mania jog forume zmones
tau pasiulys tikslingiausia tavo verslui pletojimo buda-Visi sie variantai puikiai tinka tam jog tiksline auditorija tave susirastu,bet ne tam kad tu surastum juos-o tai kainuoja laiko ir pinigu...Nors ideja susisiekti su Vilu,kaimo sodybu ypac kur vyksta pobuviai-savininkais ir nuvalyti sniega
nemokamai viena karta-man patiko...Taip,kad pirmiausia orentuociausi vietoves ziema uzsiemancias pobuviu ir turizmo organizavimu-Manau tai jiem daznai gali buti problema,juolab kad kartais ten gali prireikti extra skubos-kai bus numojama ranka I kaina...
|
|
| | 2013.07.11 23:24 |
|
|
Sidabrinis
Didmeistris
|
Apie kitas priemones.
Ai, dar kažkas iš kolegų minėjo paprastus stendus. Irgi gera mintis naujiems klientams pritraukti. Dėl vietos informaciniame stende (tokias turi gyvenvietės) galima tartis su vietos atstovais, prižiūrinčiais tą "reikalą". Susitarti, kad skelbimas būtų nuolat
kabamas (gera motyvacija - atlyginti už pastangas) ir matomas. Kitaip tuos skelbimus kas nors nukabintų, ir niekam tai nerūpėtų. BET reikia turėti omeny, kad rudenį ir žiemą tie stendai mažai ką talpina, taigi gali ir nepritraukti auditorijos, netgi šiaip skaitytojų!
Maža to, šaltojo
sezono metu anksti temsta, o tai reiškia, kad iškyla apšvietimo klausimas. Nežinau kaip dėl kitų miestų, bet Vilniuje (tiesa, sostinė gan plati), šiuo klausimu yra pozityvių permainų. Apšvietimas svarbus ir dėl kitos, firmai-užsakovei aktualios, priežasties. Vienur reklaminis apšvietimas nepasižymi
našumu, ir tai matoma sąskaitoje, kitur gali būti naudojamos modernios technologijos. Antrosios nors ir taupo energiją, bet jų įsigijimo kaštai vis tiek didina bendrą reklamos paslaugos kainą firmai-užsakovei. Taigi, imho, specialūs ir brangūs reklaminiai stendai kitose vietose mažoms firmoms
retai kada būna naudingi. Apskritai, stendų naudojimas papildomai reklamai privalo būti gerai apsvarstytas.
Reklamą gali talpinti ir vietinės parduotuvės (skelbimo lentos ir kita) bei degalinės. Šių prekybos vietų lankomumas pastovus, su aukščiau aprašytu apšvietimo
klausimu viskas ok, juose pasitaiko ir išorinės reklamos atvejų (sulankstomi stendukai prie įėjimų arba kitur, pvc baneriai). Talpinimo sąlygas visuomet galima aptarti su administracija ir vadovybe. Beje, kolegos forume siūlė kažką atlikti už dyką klientų atžvilgiu - galima atlikti ir jūsų reklamos
talpintojo labui.
Pastraipa apie skelbimo dizainą. Dizainas iš karto turi pasakyti apie ką rašoma skelbime! Snaigės arba sniegas (šie tiesiog privalo atrodyti kitaip negu kitų firmų reklamoje arba dekoracijoje kur nors netoliese), būtinai - valytuvas / sniego valymo įranga, vyras
firminėje darbo aprangoje, na, ir antraštės teksto šriftas atitinkamas. Kitaip liaudis pamanytų, jog siūloma sezoninė prekė, tarkim, kastuvas, anti-frizas, specifinė buitinė chemija arba statybinė medžiaga. :-)
Lipdukai arba kitokia grafika ant firmos transporto. Tai ne tiek
vizitinė firmos kortelė, kiek tiesiog reklama. Apie firmos prestižą pasakytų darbinio lengvojo automobilio markė ir būklė. Vieniems tvarkai, kiti, kaiminystėje esantys arba praeiviai, užmato, pagalvoja, susidomi, pažiūri, ir paskambina (ypač, jei rekomenduoja patenkintas klientas)... Vėl gi,
papildoma priemonė, veikianti visumoje su kitomis, jau skambėjusiomis.
Jei leidžia firmos lėšos - galima imti pavyzdį iš partijų. Pavyzdžiui, reklama ant keleivinio transporto, tarp apšvietimo stulpų pakabinti baneriai. :-)
Dar viena kainuojanti reklama -
tv. Tik va pas tv-šnikus dabar mada: reklama derinama prie rodomo turinio. Aišku, žiemą rodomi visokie smagūs tematiniai filmai (sniego ir ledo perterklius - aktualus visai šeimai). Paprasčiau ir kažkiek taupiau - reklamuotis fm bangomis. Dabartinę tv kartais, na, patys žinot, kaip
įdomu žiūrėti, tuo tarpu radijas daug kam ir prieinamas, ir pasiekiamas. Be to, kartais užtenka paklausyti ką į eterį leidžia vedėjai, kad suprastum, jog prie tokio jų nemuzikinio turinio lengvai galima parinkti įvairiausią reklamą (jei taikyti tv ir internete praktikuojamus metodus).
|
|
| | 2013.07.12 11:41 |
|
|
Taiko
Patyręs
|
pumpuriukass rašė:
Taiko rašė:
tai išjunk kompiuterį, pakelk sėdynę nuo kėdės, eik per privačių namų kvartalus ir mėtyk lankstinukus apie savo paslaugą į pašto
dėžutes
Tai gal reiktų palaukt rudens? Dabar tikrai žmonėms ne sniegas galvoj. Tie lankstinukai vistiek visi nukeliaus į šiukšlių dėžes. O rudenį jau bus aktualiau sniego valymas tai didesnė tikimybė, kad lankstinukai nebus išmesti.
Dabar pats laikas lankstukus paruošti, apžiūrėti rajonus, kuriuose nori dirbti. Juk nelakstysi: vienas namas Naujininkuose, kitas Santariškės. O kai iškris pirmas sniegas ne laikas bus galvoti, ko čia imtis. Tada jau reikia lėkti ir mėtyti informaciją "target grupei".
|
|
| | 2013.08.05 16:59 |
|
|
svoloth
Naujokas
|
Mano manymu efektyviausia reklama yra SEO ir Google adwords. Jūsų atveju pakaktų ir SEO tai daug pigiau uz adwords.
|
|
| | 2013.08.05 17:05 |
|
|
antares
Didmeistris
|
geriausia paieška yra rekomendacijos.
|
|
| | 2013.08.05 22:51 |
|
|
Digitus
Moderatorius
|
sviperis rašė:
Sveiki, forumiečiai.
Gal kas turi patarimų kaip rasti tikslinę klientų auditoriją naujai(mano) teikiamai paslaugai http://graziveja.lt/sniego-valymas-vilniuje/
Kadangi bus dirbama su menkesne technika, galvoju, kad būtų tikslinga teikti sniego valymo paslaugas daugiau privatiems namas, tik nežinau kaip įsisiūlyti.
O tai tu pernai nepradėjai to? Kaip ir
minėjo - geriausias būdas yra buvusių klientų teigiami atsilipimai ir rekomandacijos kaimynams. Taip sakant, jei kreivai dirbsi tai ir reklama nepadės, o jei visršysi lūkesčius tai reklamuotis laiko neturėsi, nes būsi užsiėmęs darbais... Viskas prasideda nuo paties darbo ir kaip jė atliksi.
O pradiniam žinutės paskleidimui tinkamiausia tokiu atveju yra tik skrajutės ir internetinė svetainė. Tik ta žinutė turėtų būti paruošta kokybiška.
O visi tie paminėjimai aukščiau radijas, laikraščiai, lidukai, plakatai - diletantų pezalai, ne tokiems verslams tai tinka ir ne su
tokiu biudžetu, gyvenime iš vejos pjovimo tokia reklama neatsipirktų. Dar trūksta tik pasiūlymų pasamdyti orkestrą kas dieną žygiuoti gatvėmis ir 100 dirižablių paleisti virš miesto su užrašais...
|
|
| | 2013.09.21 15:10 |
|
|
Sidabrinis
Didmeistris
|
Tarp kitko, visai tikėtina, jog šiemet žiema padovanos daugiau sniego - gilių netrūksta. Bet prie kiekvieno ąžuolo statyt banerį neapsimoka, žinoma. :-)
P.S. (šiaip lyrika) Prie vieno, beje, užmačiau. Užrašas byloja "TNS medis": ąžuoliukas parke, netoli Profsąjūngų rūmų Vilniuje.
Ąžuolas - solidnas medis, o sodinukų kaina labai simbolinė (kątik pasidomėjau).
|
|
| | 2013.09.24 12:13 |
|
|
wileakwile
Naujokas
|
Skrajutės nuosavų namų rajone.
|
|
| | 2013.09.24 12:20 |
|
|
Rennais
Moderatorius
|
Skrajutės duoda maždaug tiek pat naudos, kaip joms išleistų pinigų viešas sudeginimas.
|
|
| | 2013.09.24 13:24 |
|
|
siberian
Meistras
|
sviperis rašė:
Sveiki, forumiečiai.
Gal kas turi patarimų kaip rasti tikslinę klientų auditoriją naujai(mano) teikiamai paslaugai http://graziveja.lt/sniego-valymas-vilniuje/
Kadangi bus dirbama su menkesne technika, galvoju, kad būtų tikslinga teikti sniego valymo paslaugas daugiau privatiems namas, tik nežinau kaip įsisiūlyti.
Neatsidaro pateikta nuoroda.
Šiaip
pirmas klausimas kuris kilo, o vasara ką veikti?
Rutuliuojant mintį, ieškočiau gabios mergičkos floristės ale kiemo dizainas. Gali ieškoti jau veikiančių įmonių šioje sferoje. Gal nesusitvarko...
ir tt...
|
|
| | 2013.09.24 14:23 |
|
|
Digitus
Moderatorius
|
Rennais rašė:
Skrajutės duoda maždaug tiek pat naudos, kaip joms išleistų pinigų viešas sudeginimas.
Nu kodėl, spausdinimo išlaidos ~100Lt., autorius laiko turi, išplatinti gali pats, tai visai gali būti kad
sudomins 3-5 klientus, pradžiai gerai.
|
|
| | 2013.09.24 14:42 |
|
|
Rennais
Moderatorius
|
Digitus rašė:
Nu kodėl, spausdinimo išlaidos ~100Lt., autorius laiko turi, išplatinti gali pats, tai visai gali būti kad sudomins 3-5 klientus, pradžiai gerai.
Labai priklauso nuo paslaugos, žinoma. Bet šiaip
skrajutės tai nekoks sprendimas. Realiai tai yra tas pats, kas spamas emaile.
|
|
|
|
|