Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
imbierinis zmogeliukas,
sift,
@@9wvow,
1????%2527%2522\'\",
1'",
-1 or 3*2>(0+5+795-795),
-1 or 3*2<(0+5+795-795),
-1 or 3+795-795-1=0+0+0+1,
-1 or 2+795-795-1=0+0+0+1,
@@gfzzm,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Prancuzu inzinierius, lektuvu konstruktorius ir lakunas, 1909 m. savo statytu monoplanu perskrides Lamansa,
Prancuzu kompozitorius, baleto "Dafnis ir Chloje", "Ispanu rapsodijos", "Bolero", kuriniu fortepijonui ir simfoniniam orkestrui autorius,
Prancuzu kompozitorius, operu "Karmen", "Perlu ieskotojai", "Ivanas rustusis", opereciu, 2 simfoniju autorius,
Prancuzu kompozitorius, pianistas, vargonininkas, dirigentas, rasytojas, operos "Samsonas ir Dalila", baletu, kuriniu fortepijonui ir simfoniniam orkestrui autorius,
Prancuzu liaudies sokis,
Taikos g., Laukuvos mstl., Šilalės r. sav.,
Tvenkinio g., Laukuvos mstl., Šilalės r. sav.,
Tverų g., Laukuvos mstl., Šilalės r. sav.,
Varnių g., Laukuvos mstl., Šilalės r. sav.,
Akmenos g., Naujojo Obelyno k., Šilalės r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2011.03.15 16:10 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Honda Ballade CR-M Automatic {E-AK}
Kėbulas Kėbulo tipas: 4/5S SAL Durų skaičius: 4
Išmatavimai ir svoris Ratų bazė: 2380 mm Priekinė tarpvežė: 1400 mm Galinė tarpvežė: 1415 mm Ilgis: 4160 mm Plotis: 1630
mm Aukštis: 1385 mm Svoris: 820 kg
Aerodinamika Pasipriešinimko koeficientas: 0.39 Priekinės dalies plotas: 1.87
Variklis Variklio tipas: Vienaeilis Cilindrų skaičius: 4 Paskirstymo tipas: SOHC Vožtuvų skaičius:
12 Tūris: 1.5 l (1488 cm3) Stumoklio skersmuo: 74 mm Stumoklio eiga: 86.5 mm Suspaudimo laipsnis: 9.2:1 Maksimali galia: 66 kW (89 AG) (6000 rpm) Maksimalus sukimo momentas: 126 Nm (3500 rpm)
Važiuoklė Variklis: Priekyje Variklio pozicija:
Skersai Varomieji ratai: Priekiniai (FWD) Priekinės padangos: 155 SR 13 Pavarų dėžė: 3A Aukščiausios pavaros perdavimo skaičius: 0.78 Galutinis perdavimo skaičius: 3.59
Dinamika
|
|
|
|
|