Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
nemexia,
dvykunu,
ištrinti anketa,
honda crv,
minikraft,
vip,
vip atsisakymas,
nematomas dramblys,
roblox,
vulkaniniai,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Ajerų g., Šilutės m., Šilutės r. sav.,
Alyvų g., Šilutės m., Šilutės r. sav.,
Alkos g., Šilutės m., Šilutės r. sav.,
Atgimimo al., Šilutės m., Šilutės r. sav.,
Aukštaičių g., Šilutės m., Šilutės r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2010.05.01 10:25 |
|
|
baisus
Pažengęs
|
Kuo GĖJŲ EITYNĖS skiriasi nuo senos geros KATALIKIŠKOS PROCESIJOS? Nebent veidmainių skaičiumi. Katalikiškos procesijos dalyviai homoseksualai devi sutanas (ar kiti persirengėliai, panašūs į transvestitus) ar yra jiems prijaučiantys. Net neabeajoju, kad jie žymiai labiau istvirkę, nei atviri
gejai,KURIE DAR PATIRIA VISUOMENES SPAUDIMĄ IR SMURTĄ, bet vis tiek neslepia savo homoseksualumo sutana ar visuomenės nuomonės manipuliacijomis (pvz., "aš ne gėjus" ar "aš ne pedofilas", nes mane apšmeižė komunistai ir KGB agentai). Sakralizuoto religinio homoseksualizmo sekejai yra pakankamai
gudrūs ir įtakingi, kad visuomenes smurtui ir terorui išstatytų auką, o ne kaltininką. aplamai katalikybeje daug sakralizuoto homoseksualizmo ir tik aklas gali to nematyti. tuo tarpu aš pastebėjau mūsų įstatymų leidėjo prieštaringumą. NEPILNAMEČIŲ APSAUGOS NUO NEIGIAMO VIEŠOSIOS INFORMACIJOS
POVEIKIO įstatyme numatyta:13) kai demonstruojami inscenizuoti paranormalūs reiškiniai, sudarant šių reiškinių tikrumo įspūdį;16) kuria niekinamos šeimos vertybės, skatinama kitokia, negu Lietuvos Respublikos Konstitucijoje ir Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse įtvirtinta, santuokos sudarymo
ir šeimos kūrimo samprata. SEKULIARIOJE VALSTYBĖJE JAU SENAI KATALIKŲ HIERARCHAI BUTU BUVĘ NUBAUSTI, BET PASIRODO, KAD ĮSTATYMUI NE VISI LYGUS. negalima istatymo taikyti taip, kad vieni gėjai butu lygesni už kitus.
|
|
| | 2010.05.01 10:56 |
|
|
mylimukė
Didmeistris
|
+ 10 :D
Eisi į pragarą už tokią temą :D
|
|
| | 2010.05.01 11:13 |
|
|
baisus
Pažengęs
|
Pavyzdžiui, jau minėtame įstatyme, apibrėžta: Paranormalus reiškinys - fizinę išraišką turintis, mokslo nepaaiškintas įvykis, nutikimas, reiškinys ar faktas, eksperimentiniais metodais neįrodyti asmenų gebėjimai. to paties įstatymo 4 straipsnis apibrėžia, kas yra neigiamą poveikį nepilnamečių
vystymuisi daranti viešoji informacija. šio straipsnio 13 punktas nurodo:kai demonstruojami inscenizuoti paranormalūs reiškiniai, sudarant šių reiškinių tikrumo įspūdį. tuo tarpu mes visi žinome reiškinį, vadinamą eucharistija: Ir, paėmęs duonos, jis sukalbėjo padėkos maldą, laužė ją ir davė
apaštalams, tardamas: „Tai yra mano kūnas, kuris už jus atiduodamas. Tai darykite mano atminimui". Lygiai taip po vakarienės jis paėmė taurę, sakydamas: „Ši taurė yra Naujoji Sandora mano kraujyje, kuris už jus išliejamas"(Lk 22,19-20). KAS ČIA IR KAIP TAI SUPRASTI? O KUR DAR VISOKIŲ RELIKVIJŲ
GARBINIMAS, EGZORCIZMAS?
|
|
| | 2010.05.01 12:52 |
|
|
baisus
Pažengęs
|
Štai Romos Katalikų bažnyčios katekizme (1996m.) teigiama:Santuokos ryšys, kuris visam gyvenimui sujungia vyrą ir moterį, savo prigimtimi yra skirtas sutuoktinių labui ir vaikų gimdymui bei auklėjimui (1601). tuo pačiu toliau teigiama : Visas krikčioniškas gyvenimas yra pažymėtas Kristaus ir
Bažnyčios,tarytum jaunikio ir nuotakos meile<...> (1617) ši vieta yra ypač svarbi, tiesiog sofizmo viršūnė, perėjimas prie tolesnės minties: Kristus yra viso krikščioniško gyvenimo centras. <...> Nuo pat Bažnyčios pradžios buvo vyrų ir moterų, atsisakiusių didžio santuokos gėrio, kad
lydėtų Avinėlį, kur tik Jis eina, kad rūpintusi Viešpaties reikalais ir trokštų jam patikti, kad išeitų pasitikti ateinančio jaunikio <...> (1618) Mergystė dėl dangaus karalystės yra Krikšto malonės atskleidimas, iškalbingas ženklas, kad ryšys su Kristumi yra užvis PRANAŠESNIS,kad karštai
laukiama Jo sugrįžimo;tai ženklas, taip pat primenantis, jog SANTUOKA TĖRA ŠIŲ PRAEINANČIŲ LAIKŲ TIKROVĖ. (1619)
AKIVAIZDU, KAD TEIKIAMAS PRIORITETAS TARIAMIEMS METAFIZINIAMS RYŠIAMS, O NE VYRO IR MOTERS SĄJUNGAI, IŠ KURIOS GIMSTA VAIKAI,O ŽODŽIUI "SANTUOKA" SUTEIKIAMAS PLATESNIS
TURINYS, SIEKIANT APIBŪDINTI RYŠĮ SU ROMOS KATALIKŲ BAŽNYČIA. SKAMBA NEĮGUDUSIAI AUSIAI GAL IR GRAŽIAI, BET DAR SOCIOLOGAS MAX WEBER YRA PASTEBĖJĘS SKIRTUMĄ TARP IDĖJOS KAIP TOKIOS IR TOS IDĖJOS REALAUS POVEIKIO VISUOMENEI. IŠ ESMĖS TAI-NE KAS KITA, KAIP NESANTUOKINIŲ IR NESANKCIONUOTŲ RYŠIŲ VIEŠAS
PROPAGAVIMAS, KURIE SUDARO PRIELAIDAS HOMOSEKSUALISTAMS, VENGIANTIEMS TEVYSTĖS ASMENIMS MASKUOTIS, SIEKIANT MATERIALINĖS NAUDOS (galima įžvelgti sukčiavimo požymių)IR NEVARŽOMO IŠTVIRKĖLIŠKO GYVENIMO, SKATINAMI POLIGAMIŠKI SANTYKIAI. GALOP TOKIA GALIMYBĖ GALI SUKELTI NEPATOGUMŲ TAM TIKRŲ TEISĖS AKTŲ
ATŽVILGIU.PAVYZDŽIUI, PARAMOS ŠEIMAI PAGRINDŲ ĮSTATYMO PROJEKTE ĮTVIRTINAMAI ŠEIMOS SAMPRATAI: 2straipsnis 3. Santuoka sudaroma laisvu vyro ir moters sutarimu.Valstybė pripažįsta ir įsipareigoja ginti tik vyro ir moters santuoka sudarytos šeimos teises.
|
|
| | 2010.05.01 12:57 |
|
|
baisus
Pažengęs
|
mylimukė rašė:
+ 10
Eisi į pragarą už tokią temą
Ten šilta ir gera kompanija Prisijunk ir tu.
|
|
| | 2010.05.01 13:18 |
|
|
Anuprologas
Naujokas
|
Gerb. baisus - tu tikrai baisus Eucharistijos sakramentas - labai senas, simbolinis. Jis įsteigtas Jėzaus Kristaus prieš beveik porą tūkstantmečių, paskutinės vakarienės metu. Tai jo aukos simbolis. Reiškia jis tai, kad
Dievo sūnus paaukojo save už tikėjimą, auka jo - ne tik simboline, bet ir tiesiogine prasme - atiduodant savo kūną ir kraują, buvo padaryta tam, kad paskleisti naują tikėjimą - krikščionybę. Žmonės tikriausiai kitaip nebūtų atkreipę dėmesio, tuolab kad tais laikais buvo daug įvairių pranašų, o
Izraelyje anuomet tikrai buvo laukiama mesijo, tik jo atėjimas buvo siejamas su Izraelio išsivadavimu iš Romos imperijos įtakos. Neveltui Jėzus Naujajame testamente sakė palyginimą (MT 22, 2-10; LK 14, 16-24) apie vestuves, į kurias sukviesti rinktiniai svečiai pasidižiavo atvykti. Tuomet buvo
pakviesti įvairūs žmonės, o išrinktieji liko be nieko. Tai - parabolė apie žydus ir pagoniškas tautas, nes pašauktieji buvo izraelitai, kurie nepriėmė atėjusio mesijo, o susirinkę svečiai - kitos pasaulio tautos, pasekoje priėmusios krikščionybę. Kad pasklistų krikščionybė, reikėjo aukos, kuria ir
tapo Jėzus. Tad Eucharistijos sakramentas - paskutinės vakarienės priminimas, kai Jėzus laužė duona, dalino ją mokiniams ir sakė, kad tai jo kūnas, už juos atiduodamas. Gaudami bažnyčioje ostiją, tuo simboliškai priimame Jėzų, kuris pasiaukojo, kad jo mokymas ir krikščionybė pasklistų po visą
pasaulį.
Nepilnamečių apsaugos nuo neigiamo poveikio įstatymas nuo Kristaus laikų rašytas praėjus porai tūkstantmečių. "baisaus" pateiktas lietuviško įstatymo istatymo sulyginimas su neturi nieko bendro su Eucharistijos sakramentu, cituoju: "13) kai demonstruojami inscenizuoti paranormalūs
reiškiniai, sudarant šių reiškinių tikrumo įspūdį" - eucharistija ir "inscenizuotas paranormalus reiškinys" - nesusiję dalykai. Ostijos padalijimas bažnyčioje - simbolinis Kristaus priėmimas, savotiškas priminimas paskutinės vakarienės, o ne paranormalaus reiškinio inscenizavimas, nes jame nieko
paranormalaus nėra. Paprastai tariant - paskutinė vakarienė - istorinis faktas, kurios metu Kristus mokiniams dalinamą duoną simboliškai pavadino savo kūnu, o vyną - krauju. Kad Dievo sūnus buvo puikus pranašas - galime įsitikinti - juk eucharistijos sakramentą galime pamatyti pamaldų metu Ir Izraelis, kaip Jėzus minėjo savo palyginime apie vestuves, taip pat buvo beveik porai tūkstančių metų išgainiotas. Ką žmonės beišgalvotų, tai ne nuo Dievo, o nuo žmonių, o klysti - žmogiška, taigi ir lyginti eucaristiją su
pora tūkstantmečių vėliau išgalvotais Lietuvos respublikos įstatymais - klaidinga Galų gale, įstatymai atgaline data negalioja, o ir pavyzdys, pateiktas temos autoriaus, klaidingas. Tai, kad katalikų bažnyčiai daro gėdą
ten įlindęs vienas kitas iškrypėlis, tai kur jų nėra? Katalikiška procesija su seksualinių mažumų eitynėmis lyginti nederėtų, nes dvasininkijos tarpe iškrypėliai daugumos tikrai niekada nesudarė, o va žalingą poveikį nepilnamečiams gėjų (kaip neįprasta pedarastus naujadarais vadinti) eitynės tikrai
gali padaryti.
|
|
| | 2010.05.01 14:00 |
|
|
Eyjafjalajokull
Patyręs
|
galų gale, nusiraminkit su savo tais paradais, rodot čia savo nesveikumus prieš visus, jus pakart reikia už tų dalykų, kuriuos mėgstat kišt į savo išanges. Čia nekalbama apie žmonių teises, man visiškai nusispjaut ant gėjų teisių, čia kalbama apie moralę. Darykit jūs su savim ką norit, bet jeigu
rodysit tai viešumoje, tai laukit blogų pasekmių, kad ir molotovo kokteilį į jūsų minią ar keletą salvių iš makaro..O apie gėjus katalikų bažnyčioje, gal jų ir yra vienas kitas, juk išsigimėlių visur pasitaiko, o tai rodo, kad gėjai yra pavojingi visuomenėj. Dabar leisk jum paradus rengti, vėliau
užsimanysit vaikus auginti ir dar didesnių teisių, čia turi būt konservatyvu, mano valia aš jus visus viešai pakarčiau.
|
|
| | 2010.05.01 14:06 |
|
|
baisus
Pažengęs
|
Anuprologas rašė:
Gerb. baisus - tu tikrai baisus Eucharistijos sakramentas - labai senas, simbolinis. Jis įsteigtas Jėzaus Kristaus prieš beveik
porą tūkstantmečių, paskutinės vakarienės metu. Tai jo aukos simbolis. Reiškia jis tai, kad Dievo sūnus paaukojo save už tikėjimą, auka jo - ne tik simboline, bet ir tiesiogine prasme - atiduodant savo kūną ir kraują, buvo padaryta tam, kad paskleisti naują tikėjimą - krikščionybę. Žmonės
tikriausiai kitaip nebūtų atkreipę dėmesio, tuolab kad tais laikais buvo daug įvairių pranašų, o Izraelyje anuomet tikrai buvo laukiama mesijo, tik jo atėjimas buvo siejamas su Izraelio išsivadavimu iš Romos imperijos įtakos. Neveltui Jėzus Naujajame testamente sakė palyginimą (MT 22, 2-10; LK 14,
16-24) apie vestuves, į kurias sukviesti rinktiniai svečiai pasidižiavo atvykti. Tuomet buvo pakviesti įvairūs žmonės, o išrinktieji liko be nieko. Tai - parabolė apie žydus ir pagoniškas tautas, nes pašauktieji buvo izraelitai, kurie nepriėmė atėjusio mesijo, o susirinkę svečiai - kitos pasaulio
tautos, pasekoje priėmusios krikščionybę. Kad pasklistų krikščionybė, reikėjo aukos, kuria ir tapo Jėzus. Tad Eucharistijos sakramentas - paskutinės vakarienės priminimas, kai Jėzus laužė duona, dalino ją mokiniams ir sakė, kad tai jo kūnas, už juos atiduodamas. Gaudami bažnyčioje ostiją, tuo
simboliškai priimame Jėzų, kuris pasiaukojo, kad jo mokymas ir krikščionybė pasklistų po visą pasaulį.
Nepilnamečių apsaugos nuo neigiamo poveikio įstatymas nuo Kristaus laikų rašytas praėjus porai tūkstantmečių. "baisaus" pateiktas lietuviško įstatymo istatymo sulyginimas su neturi
nieko bendro su Eucharistijos sakramentu, cituoju: "13) kai demonstruojami inscenizuoti paranormalūs reiškiniai, sudarant šių reiškinių tikrumo įspūdį" - eucharistija ir "inscenizuotas paranormalus reiškinys" - nesusiję dalykai. Ostijos padalijimas bažnyčioje - simbolinis Kristaus priėmimas,
savotiškas priminimas paskutinės vakarienės, o ne paranormalaus reiškinio inscenizavimas, nes jame nieko paranormalaus nėra. Paprastai tariant - paskutinė vakarienė - istorinis faktas, kurios metu Kristus mokiniams dalinamą duoną simboliškai pavadino savo kūnu, o vyną - krauju. Kad Dievo sūnus buvo
puikus pranašas - galime įsitikinti - juk eucharistijos sakramentą galime pamatyti pamaldų metu Ir Izraelis, kaip Jėzus minėjo savo palyginime apie vestuves, taip pat buvo beveik porai tūkstančių metų
išgainiotas. Ką žmonės beišgalvotų, tai ne nuo Dievo, o nuo žmonių, o klysti - žmogiška, taigi ir lyginti eucaristiją su pora tūkstantmečių vėliau išgalvotais Lietuvos respublikos įstatymais - klaidinga Galų
gale, įstatymai atgaline data negalioja, o ir pavyzdys, pateiktas temos autoriaus, klaidingas. Tai, kad katalikų bažnyčiai daro gėdą ten įlindęs vienas kitas iškrypėlis, tai kur jų nėra? Katalikiška procesija su seksualinių mažumų eitynėmis lyginti nederėtų, nes dvasininkijos tarpe iškrypėliai
daugumos tikrai niekada nesudarė, o va žalingą poveikį nepilnamečiams gėjų (kaip neįprasta pedarastus naujadarais vadinti) eitynės tikrai gali padaryti.
NA O KAPSTANT DAR GILIAU,TAI TA KRISTAUS AUKA TURI RYSIU SU SENOVINIU ZMONIU AUKOJIMU IR APEIGINIU KANIBALIZMU. TIK
VISUOMENEI TOBULEJANT, O RELIGIJOMS ETIZUOJANTIS, ZMONES DIEVAMS TOKIU BUDU NEBEAUKOJAMI. Vis tiek tos eucharistijos man nieko nereiskia. ir nieko nesako. eucharistija tai simbolis? taip, kulto apeigu metu atkartojamas mitas. bet tai kodel tada tas simbolis laikomas spinteleje, pries kuria katalikai
stabmeldziauja? Paskutine vakariene lygiai toks pat "istorinis" ivykis kaip ir biblijinis zydu isejimas is egipto vergoves. Istorikai tik sypteletu. sakai gejai daugumos nesudaro? tai kodel tada tarnyste kataliku baznycioje jiems tokia patraukli? kodel man teko girdeti, jog persekiojami susituoke
buve kataliku kunigai?
|
|
| | 2010.05.01 14:22 |
|
|
Naxalka
Meistras
|
Nesamone. Lai eina i miškus ir rengia ten savo ne tik paradus, bet ir orgijas. Kas juos teistu, jei jie savo patalų nekedentu visiems prieš akis. Man asmeniškai, visai neidomu kas su kuo ir kaip miega (tenkinas). Jei jau gėjai gyvena tarp žmonių tai lai ir laikosi visiems priimtinų taisyklių.
|
|
| | 2010.05.01 14:49 |
|
|
Progresas
Meistras
|
Gėjai, pedofilai, zoofilai, nekrofilai ir visi kiti išsigimėliai - ne žmonės.
|
|
| | 2010.05.01 14:53 |
|
|
baisus
Pažengęs
|
Naxalka rašė:
Nesamone. Lai eina i miškus ir rengia ten savo ne tik paradus, bet ir orgijas. Kas juos teistu, jei jie savo patalų nekedentu visiems prieš akis. Man asmeniškai, visai neidomu kas su kuo ir kaip miega (tenkinas). Jei jau
gėjai gyvena tarp žmonių tai lai ir laikosi visiems priimtinų taisyklių.
o jei tas gejus yra kataliku kunigas ?
|
|
| | 2010.05.01 15:29 |
|
|
baisus
Pažengęs
|
jeigu tik gejus, tai-niekadėjas, o jei kunigas-gejus, tai--šelmis ir išdykėlis. gražūs jauni kunigiukai ėjo susikibę už rankų...mmm...koks grožis ir dvasingumas
|
|
| | 2010.05.01 15:32 |
|
|
Eyjafjalajokull
Patyręs
|
baisus rašė:
jeigu tik gejus, tai-niekadėjas, o jei kunigas-gejus, tai--šelmis ir išdykėlis. gražūs jauni kunigiukai ėjo susikibę už rankų...mmm...koks grožis ir dvasingumas
prie ko čia tau kunigai???aišku ir
tokius kunigus reikia kart, bet jokių gėjų Vilniuje, kitaip pamatysit kas bus.
|
|
| | 2010.05.01 15:33 |
|
|
Jason
Didmeistris
|
Progress rašė:
Gėjai, pedofilai, zoofilai, nekrofilai ir visi kiti išsigimėliai - ne žmonės.
nelygink geju su pedofilais. Jei manai, kad nesi gejus, tai laikai save zmogumi? Ne tavo pimpalas daro atve
zmogumi. Jaunas dar, suprasi.
|
|
| | 2010.05.01 15:41 |
|
|
baisus
Pažengęs
|
AnjunaBeach rašė:
baisus rašė:
jeigu tik gejus, tai-niekadėjas, o jei kunigas-gejus, tai--šelmis ir išdykėlis. gražūs jauni kunigiukai ėjo susikibę už
rankų...mmm...koks grožis ir dvasingumas
prie ko čia tau kunigai???aišku ir tokius kunigus reikia kart, bet jokių gėjų Vilniuje, kitaip pamatysit kas bus.
tektų iškarti daug aukštų hierarchų
|
|
| | 2010.05.01 15:42 |
|
|
Eyjafjalajokull
Patyręs
|
gėjais gimstama, tai genetika, aišku, šie žmonės nekalti, kad tokiais yra, BET, man netrukdo, kad jie gyvena, bet jų ten tie norai rengti paradus man nėra priimtini, ne dėl to, kad man tai nepatinka, o dėl to, kad po paradų leidimo, jie pradės prašyti naujų teisių, kad ir auginti vaikus šeimoje, o
žinoma, kad normalus vaikas auginamas gėjų šeimoje irgi tampa gėjumi. Vat mane tas baugina, kad pradės daugiau teisių reikalauti, o kadangi Lietuva yra ES, tai vėl bus smerkaintys sakiniai Lietuvos atžvilgiu, kad laužomos žmonių teisės, tai ir tai bus priversta leisti.Galų gale, kokia tada bus
ateitis?Leisim visiems viską, reikia būti ir kiek konservatyviems, ypač moralės klausimais..
|
|
| | 2010.05.01 15:45 |
|
|
Eyjafjalajokull
Patyręs
|
baisus rašė:
AnjunaBeach rašė:
baisus rašė:
jeigu tik gejus,
tai-niekadėjas, o jei kunigas-gejus, tai--šelmis ir išdykėlis. gražūs jauni kunigiukai ėjo susikibę už rankų...mmm...koks grožis ir dvasingumas
prie ko čia tau kunigai???aišku ir tokius kunigus reikia kart, bet jokių gėjų
Vilniuje, kitaip pamatysit kas bus.
tektų iškarti daug aukštų hierarchų
klausyk, jei tuo argumentuoji kad reikia leisti paradus, tai
tada eik tu į vieną vietą. Jei tokių kunigų ir yra, tai labai mažai, nes daugiau yra pedofilų. Ir nespręsk pagal kelis kunigus apie visus, tie 3-5 procentai ne 100.
|
|
| | 2010.05.01 15:48 |
|
|
Begem0tas
Pažengęs
|
Gėjais gimstama? DD Norit tikėk, norit ne, bet šis teiginys dar nėra įrodytas. Kad ir kokie propagandiniai straipsniai sklandytų internete, mokslinių įrodymų nėra.
|
|
| | 2010.05.01 15:48 |
|
|
baisus
Pažengęs
|
AnjunaBeach rašė:
gėjais gimstama, tai genetika, aišku, šie žmonės nekalti, kad tokiais yra, BET, man netrukdo, kad jie gyvena, bet jų ten tie norai rengti paradus man nėra priimtini, ne dėl to, kad man tai nepatinka, o dėl to, kad po
paradų leidimo, jie pradės prašyti naujų teisių, kad ir auginti vaikus šeimoje, o žinoma, kad normalus vaikas auginamas gėjų šeimoje irgi tampa gėjumi. Vat mane tas baugina, kad pradės daugiau teisių reikalauti, o kadangi Lietuva yra ES, tai vėl bus smerkaintys sakiniai Lietuvos atžvilgiu, kad
laužomos žmonių teisės, tai ir tai bus priversta leisti.Galų gale, kokia tada bus ateitis?Leisim visiems viską, reikia būti ir kiek konservatyviems, ypač moralės klausimais..
manau, kad atidavus vaika aukleti i kokia uzdarą kunigų mokykla nuo pat kūdikystės, tai beveik
100proc., kad iš jo butų nulipdytas tobulas gėjus.įsivaizduok, kad kunigai nuo ankstyvos vaikystės kalbėtų apie katalikų kunigystės pranašumus ir dar su religiniu įkarsčiu. šiaip katalikybę laikau viena iš gėjiškiausių konfesijų
|
|
| | 2010.05.01 15:50 |
|
|
Begem0tas
Pažengęs
|
3-5% ????? Aplankyk šimtą bažnyčių ir 5 tavo matyti kunigėliai tvirkina savo klapčiukus??? Ant kryžiaus juos visus, tegu išpirkinėja kaltę už save ir už ateities kartas, nes vieno žmogaus aukos man šiuo atveju jau
mažoka
|
|
|
|
|