Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
aratiku,
nemexia,
dvykunu,
ištrinti anketa,
honda crv,
minikraft,
vip,
vip atsisakymas,
nematomas dramblys,
roblox,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Lietuviu deive, seimos ir istekejusiu moteru globeja, taip pat globojo ir bites,
Lietuviu deive, slogindavusi miegancius zmones,
Lietuviu dienos sviesos deive, kiekviena ryta pakylanti i dangu auksine karieta, traukiama poros baltu zirgu,
Lietuviu dievaitis, kuris priziurejo aludarius, alu ir midu, priziurejo apeigines isgertuves per ivairias sventes,
Lietuviu dievaitis, linu ir kanapiu globejas,
Sakalaičių Sodų 5-oji g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Sakalaičių Sodų 6-oji g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Sakalaičių Sodų 7-oji g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Sakalaičių Sodų 8-oji g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Sakalaičių Sodų 9-oji g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2011.03.15 16:12 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Audi A8 L 4.0 TDI quattro
Kėbulas Kėbulo tipas: 4/5S SAL Durų skaičius: 4
Išmatavimai ir svoris Ratų bazė: 3074 mm Priekinė tarpvežė: 1629 mm Galinė tarpvežė: 1615 mm Ilgis: 5181 mm Plotis: 1894 mm Aukštis:
1455 mm Svoris: 1990 kg
Aerodinamika Pasipriešinimko koeficientas: 0.27 Priekinės dalies plotas: 2.31
Variklis Variklio tipas: V formos Cilindrų skaičius: 8 Paskirstymo tipas: DOHC Vožtuvų skaičius: 32 Tūris: 3.9 l
(3936 cm3) Stumoklio skersmuo: 81 mm Stumoklio eiga: 95.5 mm Suspaudimo laipsnis: 17.5:1 Maksimali galia: 202 kW (271 AG) (3750 rpm) Maksimalus sukimo momentas: 650 Nm (1800-2500 rpm) Katalizatorius: Yra
Važiuoklė Variklis: Priekyje Variklio
pozicija: Išilgai Varomieji ratai: Visi (AWD) Priekiniai ratai: 8J x 17 Galiniai ratai: 8J x 17 Priekinės padangos: 235/55 R 17 99Y Pavarų dėžė: 6A Aukščiausios pavaros perdavimo skaičius: 0.69 Galutinis perdavimo skaičius: 2.9
Dinamika 0-80
km/h: 4.6 s 0-100 km/h: 6.8 s Maksimalus greitis: 250 km/h CO2: 259 g/km
|
|
|
|
|