Tema sukurta: 2007.09.04 20:20
Pirmas Atgal 1 2 3 4 5 6 Toliau Paskutinis
2007.10.27 12:12 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Akeginu
Akeginu
Pažengęs
Susibalansuok mitybą daugiau baltymų valgyk;] pasižiūrėk interneta body building or smth:]
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2007.11.09 15:23 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


defii
defii
Naujokas
aš irgi plona, valgau lyg ir daug, bet nestorėju :} buvau pas įv.gydytojus, bet sakė kad čia genetika ir pan. lankiau baseiną, maniau nors kiek priaugsiu, bet nieko. o ir kantrybės daug neturiu. na, apie mane nesvarbu ;D turiu draugą, kuris iki 17metų buvo labai kūdas. o dbr labai staigiai stambėt pradėjo. jau sakyčiau galėtų plonesnis būt ;D o šiaip sportuok, geriausia, kad atitinkamą programą sporto klube sudarytų, taip pat valgiaraštį. tik kantrybės reik turėt, nes čia per mėnesį ar du niekas labai nepasikeis
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2007.11.09 21:10 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


emexas
emexas
Patyręs
Originally posted by: defii

aš irgi plona, valgau lyg ir daug, bet nestorėju :} buvau pas įv.gydytojus, bet sakė kad čia genetika ir pan. lankiau baseiną, maniau nors kiek priaugsiu, bet nieko. o ir kantrybės daug neturiu. na, apie mane nesvarbu ;D turiu draugą, kuris iki 17metų buvo labai kūdas. o dbr labai staigiai stambėt pradėjo. jau sakyčiau galėtų plonesnis būt ;D o šiaip sportuok, geriausia, kad atitinkamą programą sporto klube sudarytų, taip valgiaraštį. tik kantrybės reik turėt, nes čia per mėnesį ar du niekas labai nepasikeis


prie ko cia tas baseinas ir svorio auginimas?? speju koks sundaktaris nusiunte
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2007.11.10 18:49 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


defii
defii
Naujokas
Originally posted by: emexas

Originally posted by: defii



aš irgi plona, valgau lyg ir daug, bet nestorėju :} buvau pas įv.gydytojus, bet sakė kad čia genetika ir pan. lankiau baseiną, maniau nors kiek priaugsiu, bet nieko. o ir kantrybės daug neturiu. na, apie mane nesvarbu ;D turiu draugą, kuris iki 17metų buvo labai kūdas. o dbr labai staigiai stambėt pradėjo. jau sakyčiau galėtų plonesnis būt ;D o šiaip sportuok, geriausia, kad atitinkamą programą sporto klube sudarytų, taip valgiaraštį. tik kantrybės reik turėt, nes čia per mėnesį ar du niekas labai nepasikeis




prie ko cia tas baseinas ir svorio auginimas?? speju koks sundaktaris nusiunte



taip, šundaktaris tiesiog, kad raumenų masė didėja, kyla apetitas, daugiau valgai ir storėji. ;D
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2007.11.10 20:49 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Dalianna
Dalianna
Meistras
mano drauges vyras iki siol vis dar tikisi sustoreti, nors sportuoja, valgo kaip arklys, o plonas, laibas kaip nendre, o jam jau 33 sunus pas juos toks pats auga genetika+medziagu apykaita
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2007.11.11 11:42 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


defii
defii
Naujokas
Originally posted by: Dalianna

mano drauges vyras iki siol vis dar tikisi sustoreti, nors sportuoja, valgo kaip arklys, o plonas, laibas kaip nendre, o jam jau 33 sunus pas juos toks pats auga genetika+medziagu apykaita


va va, teisingai sakai :} šiaip neverta čia nieko daryt, koks esi toks.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2007.11.11 11:56 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Dalianna
Dalianna
Meistras
o tokiem kudesiams dar paprasciau viskas-valgai ka nori ir nestoreji tiesiog reikia sportuoti, tuomet tas kudumas bus labai grazus, nes raumenukai labai graziai isdailins kuna. Grazu ziureti i liekna , raumenuku pasiauginusi vyruka
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2007.12.01 16:36 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


langasidangu
langasidangu
Patyręs
baltymai arba riebalai...
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2007.12.01 17:04 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


popieziuke
popieziuke
Meistras
kiek esu girdejus jeigu mergina sustambeja tai ir krutine jos padideja.....
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2007.12.04 19:24 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Nefera
Nefera
Pradedantysis
Originally posted by: babauzis

Labas, tai gal galit pagelbeti? noreciau sustambeti bet niekaip nepavyksta, valgau daug, sportavau bet nieko


ryk kiek imanoma daugiau nieko lengviau nebuna L
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2007.12.05 21:11 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


darlia
darlia
Naujokas
www.herbalifesoccer.com/lt jei domins
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2007.12.05 21:21 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


darlia
darlia
Naujokas
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2008.01.24 08:52 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


EilinisPilietis
EilinisPilietis
Pažengęs
O dabar realiai patarimas...
Jei pas tave greita medžiagų apykaita, suvalgyk į dieną minimum ~3k kalorijų. Anglių/baltymų/riebalų santyki reikia rinktis priklausomai nuo tavo aktyvumo.
Svoris geriausiai auga sportuojant salėj. Paaugliui, pagal įdėja, reik suvalgyt į parą ~120g baltymų, 100g riebalų, ~380g angliavandenių (cukrus ir kiti š. nesiskaito)
Po ~ 18h medžiagų apykaita suletėja, t.y. jei nebijai riebalo - valgyk daug po 18h.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2008.04.16 01:12 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Artimas
Artimas
Pradedantysis
Sveiki, kurie nelabai stambūs, iš asmeninės patirties galiu pasakyti, kad priaugti svorio gali beveik kiekvienas. Būdamas 18m su ūgiu 188 svėriau 72 kg. Liūdnas buvo vaizdas. Užsukau į štanginę. Dabar man 30m, svoris 91 kg. Taigi esu 19 kg sunkesnis ir mažiausiai dukart stipresnis. Ir tai nereiškia, kad sportavau visus tuos 12 metų. Tam realiai reikėtų 3 metų jei esi linkęs priaugti svorio arba turėtum būti gerokai vyresnis, nes su amžium tampi sunkesnis natūraliai. Kultūrizmo esmė tokia: sportuoti dukart per savaitę ir ne dažniau, po vieną valandą. Daryti kuo mažiau pratimų, tik bazinius: pritūpimai, mirties trauka, štangos spaudimas gulint, štangos spaudimas sėdint, prisitraukimai, dar po pratimą kaklui, blauzdom, bicepsui ir tricepsui. (Vieną dieną pusė pratimų) Minimalus keliamas svoris - pusė tavo kūno svorio (Po apšilimo).
Toliau: gerai miegoti, daug valgyti, nesinervinti, negauti traumų. Visam gyvenimui pamiršti riebų maistą. Paprasta kaip du kart du, bet realiai yra daug niuansų ir pagundų kažką daryti kitaip, ko pasekoje traumos, pervargimas ir sporto metimas. Viską patyriau savo kailiu.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2008.04.20 00:25 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


hello
hello
Naujokas
SUnkiai sportuok ir greitai mesk ir tada daug valgyk ir sustambesi...
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2008.04.20 00:29 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


hello
hello
Naujokas
KA manote apie tuos vaistus kur sustambeji nu tiems stangistams kur issipucia?
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2008.04.29 22:22 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


emexas
emexas
Patyręs
Originally posted by: hello

KA manote apie tuos vaistus kur sustambeji nu tiems stangistams kur issipucia?


neklausinek durnu klausimu..
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2008.04.29 22:25 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


emexas
emexas
Patyręs
Originally posted by: EilinisPilietis

O dabar realiai patarimas...

Jei pas tave greita medžiagų apykaita, suvalgyk į dieną minimum ~3k kalorijų. Anglių/baltymų/riebalų santyki reikia rinktis priklausomai nuo tavo aktyvumo.

Svoris geriausiai auga sportuojant salėj. Paaugliui, pagal įdėja, reik suvalgyt į parą ~120g baltymų, 100g riebalų, ~380g angliavandenių (cukrus ir kiti š. nesiskaito)

Po ~ 18h medžiagų apykaita suletėja, t.y. jei nebijai riebalo - valgyk daug po 18h.


negrybauk, jei neismanai apie tai..
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2008.04.30 21:05 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


emexas
emexas
Patyręs
Originally posted by: Sidabrinis79

Originally posted by: vytas0527



Labas, tai gal galit pagelbeti? noreciau sustambeti bet niekaip nepavyksta, valgau daug, sportavau bet nieko




- Labai klaidinga ir neapdairu maisyt sporta su stambejimu. Del ko? Del to, kad sportas remiasi sistemingu raumenu "pompavimu" ir visokios chemijos vartojimu, o stambejimas yra atsisakymas nuo "kenksmingu" iprociu, dienotvarkes ir valgiarascio reguliavimu. Tad vien sportu nieko nepasieksi. Jeigu nori pasiekti norima rezultata, turek omeny, kad dienos metu 1 kg kuno mases turi atitekti bent 2 gr baltymu. Butent. Mityba. O visa kita tik "bla bla bla". Kodel? Naturalu. Sportavimas atima kur kas daugiau negu kasdien suvartoji mitybos metu. Tad daryk isvadas.

nuo kada sportas siejamas su chemija?? o gal isvis nerauki kas ta chemija?
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2008.05.01 11:04 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


emexas
emexas
Patyręs
Originally posted by: Sidabrinis79

emexas, teisingai, tikri sportininkai jos nenaudoja, sakykim nenaudoja tuo labiau nesedi nete. Bet ka reiskia "nerauki"? Jeigu tau atrodo, kad viena ar kita nuomone nesutampa su tavaja, tai dar nereiskia, kad oponentas neteisus, tuo labiau, neismanantis. Butu banalu teigti, kad tu, emexas, idiotas, nes tavo avataras idiotiskas. Tiesa?



Kodel pavartojau savoka "chemija"? Elementaru, nes tai mokslas apie praktiskai viska, kas aplink ir viduj. Nepaslaptis, kad net energetiniai gerimai savo sudetyje turi elementu, kurie vienaip ar kitaip siejami su chemijos mokslu. Neisimtis ir mineralizuotas vanduo. Chemijos rastume ir duonoje (kuo toliau, tuo smagiau).

nesivartyk tik.. ir taip aisku ka ten uzvemei
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
Pirmas Atgal 1 2 3 4 5 6 Toliau Paskutinis
© 2006 – 2016 Forumas "Draugas.lt"  |  Privatumo politika  |  Naudojimosi taisyklės  |  Reklama  |  Kontaktai