Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
ieva,
gabrielė,
'or,
akmens sodo elementai,
nijole pareigyte,
aratikų lobių sala,
flamingų medis,
namas su baseinu,
tatjana kocetkova,
sename,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Pietu Lenkijos miestas, piligrimus ir maldininkus traukiantis stebuklais garsejanciu juodosios Dievo Motinos paveikslu,
Miestas, kurio pavadinimas oficialiai laikomas ilgiausiu pasaulyje (itrauktas i Gineso rekordu knyga) ,
Antikos rasytojas (~190-159 m.pr.kr.),? Broliai",? Uosve",? Pats save baudzias" autorius,
2 asmenu grupe (dazniausiai didesnes grupes dalis) ,
"Pepsi" gimimo metai, kai Caleb Bradham pervadino savo gaminama tuo metu populiaru gerima "Brad's drink" i "Pepsi-cola",
Mokyklos g., Ąžuolų Būdos k., Kazlų Rūdos sav.,
Tujų g., Ąžuolų Būdos k., Kazlų Rūdos sav.,
Alyvų g., Jūrės mstl., Kazlų Rūdos sav.,
E. Spurgaitės g., Jūrės mstl., Kazlų Rūdos sav.,
Geležinkelio g., Jūrės mstl., Kazlų Rūdos sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.10.02 15:24 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Rinkodara - tai kokios nors konkrečios rinkos poreikių valdymo procesas, t. y. realių vartotojų poreikių nustatymas ir pelningas tų poreikių patenkinimas per susijusias gamybos, paskirstymo, kainų nustatymo ir skatinimo funkcijas. Kitaip tariant tai yra rinkos tyrimo priemonių sistema ir įmonės
bei jos tarpininkų gamybinės ir komercinės veiklos strategija bei taktika, skirta atskirų vartotojų grupių poreikiams tenkinti, sistemingas duomenų, susijusių su rinkodaros problemomis, rinkimas, kaupimas ir apdorojimas. Rinkodara dara kartais vadinama marketingu, kas reiškia tą patį, tačiau
rinkodara yra lietuviškesnis atitikmuo. Pagrindinės rinkodaros priemonės – konkurencijos kryptys, kuriomis firmos reklamuoja savo produktus klientams ir galimiems vartotojams:
prekių ir paslaugų apipavidalinimas, kokybė, kainos, reklama, įpakavimas, paskirstymas, pardavimas ir priežiūra.
Kiekviena kryptis turi būti plėtojama kaip atskira bendrojo marketingo sistemos dalis ir negali būti viešai atskirta, pvz., kainos negali būti nustatomos nepaisant požiūrio į prekes ir skatinimo politikos.
|
|
|
|
|