Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
vgtu,
vilnius tech,
salomėjos,
istrinti anketa,
100 kw,
okeanija,
ieva,
gabrielė,
'or,
akmens sodo elementai,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Kas nors netikra, prasimanyta, neteiseta,
Epinio, epinio lyrinio ar dramos kurinio ivykiu, isdestytu chronologine ir priezastine seka, visuma,
Vienmete arba daugiamete zole, savaime auga Amerikoje,
Nebutinas, laisvai pasirenkamas,
Laivo lynas, virve burems, skersiniams, veliavoms, signaliniams zenklams pakelti ir nuleisti,
Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnyba, Šilalės r. konsultavimo biuras,
Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnyba, Šiaulių r. konsultavimo biuras,
Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnyba, Šalčininkų r. konsultavimo biuras,
Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnyba, Šakių r. konsultavimo biuras,
Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnyba, Rokiškio r. konsultavimo biuras,
Beržų g., Mikėnų k., Panevėžio r. sav.,
Bokšto g., Mikėnų k., Panevėžio r. sav.,
Gluosnių g., Mikėnų k., Panevėžio r. sav.,
Lauko g., Mikėnų k., Panevėžio r. sav.,
Malūno g., Mikėnų k., Panevėžio r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2011.03.15 16:09 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Opel Kadett 1.3 {Kadett E}
Kėbulas Kėbulo tipas: 4/5S HBK Durų skaičius: 5
Išmatavimai ir svoris Ratų bazė: 2520 mm Priekinė tarpvežė: 1400 mm Galinė tarpvežė: 1405 mm Ilgis: 4000 mm Plotis: 1665 mm Aukštis:
1400 mm Svoris: 865 kg
Aerodinamika Pasipriešinimko koeficientas: 0.32
Variklis Variklio tipas: Vienaeilis Cilindrų skaičius: 4 Paskirstymo tipas: SOHC Vožtuvų skaičius: 8 Tūris: 1.3 l (1297 cm3) Stumoklio skersmuo:
75 mm Stumoklio eiga: 73.4 mm Suspaudimo laipsnis: 8.2:1 Katalizatorius: Nėra
Važiuoklė Variklis: Priekyje Variklio pozicija: Skersai Varomieji ratai: Priekiniai (FWD) Priekiniai ratai: 4.5 x 13 Galiniai ratai: 4.5 x 13 Priekinės
padangos: 145 SR 13 Pavarų dėžė: 5M Aukščiausios pavaros perdavimo skaičius: 0.71 Galutinis perdavimo skaičius: 3.94
Dinamika
|
|
|
|
|