Santrauka: pasidalinkime :)
Tema sukurta: 2009.01.30 16:07
1 2 3 Toliau Paskutinis
2009.01.30 16:07 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Alexandra
Alexandra
Didmeistris
As darau toki pratimuka: atsiguliu, rankos uz galvos, tarp keliu laikau kamuoliuka ir letai keliu kojas i virsu. Vienu metu dirba ir pilvo, ir koju raumenukai...

O kokius pratimus atliekat jus?
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.01.30 16:24 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Jason
Jason
Didmeistris
atsilenkimai, koju kelimas, posukiai i salis. Nera geriausio pratimo, yra pratimas, kuris tinka tam zmogui, ir patinka. Man yra pratimu, kurie nepatinka, nors yra geri, todel nedarau, nes nebus rezultato.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.01.30 16:28 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


foxinabox
foxinabox
Meistras
Geriausias pratimas, nes dirba absoliučiai visas presas - tai pasikabinus ant "tūrniko" kelt kojas ištiestas į viršų. Aišku iškart nesigaus, pradžioj kelius tik geriausiu atveju galėsi iškelt, bet su darbu viskas pasidaro įmanoma.

Be to, rankas geriau laikyti ne už galvos, geriau ar prie galvos ar kaip kitaip, kad sprandas nesilaužtų ir stuburas nesitraumuotų.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.01.30 16:31 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Jason
Jason
Didmeistris
Keliant kojas, duagiau dirba pilvo apacia, o rankas laikai uz galvos, nes sunkiau daryti, o kad stuburas nesilauztu, reiki alavinti nugaros apacios raumenis, kurie yra svarbus darant presa. Susirieciant darant presa turi issiriesti truputi, taigi sprandas lauziasi lauziasi taip ir turi buti.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.01.30 16:42 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Shinzo
Shinzo
Meistras
Ne tiek svarbu kokie pratimai, kiek svarbu juos daryt reguliariai ir sąžiningai
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.01.30 16:54 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Charibdė
Charibdė
Didmeistris
kiek zinau pilvui ir liemeniui geriausias pratimas lanko sukimas...merginos liemuo po 2 vaiku liko 60 kad kasdiena suko...bet va gero lanko radimas jau kita tema
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.01.30 17:20 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Alexandra
Alexandra
Didmeistris
missniekas rašė:

kiek zinau pilvui ir liemeniui geriausias pratimas lanko sukimas...merginos liemuo po 2 vaiku liko 60 kad kasdiena suko...bet va gero lanko radimas jau kita tema


Lanka rast tikrai ne problema, nupirkt galima

As dar turiu diska, ant kurio reikia suktis. Tie pratimukai taip pat plonina liemeni
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.01.30 17:29 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Charibdė
Charibdė
Didmeistris
nezinau mano mieste nera lanku...nusipirkau tai paziurejau neina pasukt toks mazas....
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.01.30 17:35 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Cypsius
Cypsius
Meistras
Alexandra rašė:

Lanka rast tikrai ne problema, nupirkt galima



As dar turiu diska, ant kurio reikia suktis. Tie pratimukai taip pat plonina liemeni


Liemeni plonina lasiniu metimas, o sitas sukimo pratimas didina ir stiprina istrizinius preso -liemens raumenis, todel liemuo tampa didesnis nors ir nezymiai.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.01.30 17:47 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Jason
Jason
Didmeistris
pilvo presui reikia bnet 3 pratimus daryti, kurie lavintu skirtingas pilvo preso raumenuku grupes. As keitineju, atsilenkimus darau per kiekviena treniruote, kas antra dar prijungiu ir posukius i sonus, ir koju kelima.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.01.30 17:52 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Cypsius
Cypsius
Meistras
Jason tikrai gerai sako, kad 1 pratimo neuztenka.
Man tai tas presas ne prie sirdies , tai as ji karta i savaite pradirbu ir tai nenorom . O siaip jei yra daromi pritupimai ir (ar) traukos tai presas gauna pakankama kruvi.

Merginoms kurios nori plokscio pilvuko rekomenduociau tiesiog pabegioti ir tiek. Juk niekam nepatinka matyti mergaite su 6 pagalvelem ant pilvo
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.01.30 18:10 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Jei
Jei
Didmeistris
Darau pratimus pilvo presui. Dažniausiai po bėgimo. Mankštinuosi su hanteliais,lengva štanga ir darau įvairius pratimus pilvo presui: atsilenkimus, kojų kėlimą kabant ant skersinio, gulėdamas ant suoliuko suku kojas ratais, darau žirkles. Bėgikams svarbu geras pilvo presas
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.01.30 19:00 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Alexandra
Alexandra
Didmeistris
Kad ir nesu begike, bet ir man svarbu turet grazu, plokscia pilvuka. O dar ir vasara arteja, su bikiniu norisi atrodyt nepriekaistingai
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.01.30 19:42 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


cusiks
cusiks
Pažengęs
1VIETA yra mityba o tik poto wisi kiti pratimai. nes jei tai ka suwalgisi ir nesunaudosi energijei nueis i lasinius ko tau tikrai nereikia jei nori pasiskaityk http://www.tvirtas-kunas.lt/tr...gyti-stulbinanti-presa .. o preso pratimu yra daug ir visokiu ,. kaip sake ant turniko koju kelimas, bet cia jau poto nes iskart tikrai nepadarysi . gali atsigult ant suoliuko bet kojos turi buti ore zodziu atsiguli tik su nugara ir uzpakaliu o kojo ore tiesiai su wisu kunu o poto gali arba kojas kelt tiesias arba per kelenus lenkt ir kelt ,. gali daryt atsilenkimus bet ne tokius kaip kad mokykloj atsiskaitinedawai nugara turi buti tiesi ziuriu akim i wirsu ranko prie galwa nes jei bus uz su rankom lenksi galwa ir ,truputi lenkies turi taip atsilenkt kad wisa nugara tiesiai pasikeltu , nu nemoku paaiskint bet manau mazdaug supratai nugara turi but tiesi ir ziuri i wirsu. pradziai daryk kokius 3x10 poto kai isiwaziuosi 4x10 poto daryk po 4 priejimus tik didink pakartojimu skaiciu po 12 14 ir t.t. sekmes
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.01.30 19:56 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Alexandra
Alexandra
Didmeistris
Aciu uz idomu straipsni
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.01.30 20:53 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Meshka
Meshka
Patyręs
as tai kas vakara imu alaus buteli i viena ranka, cipsu, ar kokio kumpio lekste i kita ir krentu i sofa pries tv! pratimukas nerealus! svarbu tik neuzmigt, kol visko nesuslemsti!
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.01.30 21:47 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


mylimukė
mylimukė
Didmeistris
Daug ir sąžiningai juokitės- irgi presui padeda

Jason, o kokiais pratimais lavinti nugaros apačios raumenis? Nes ten ir turiu problemikę.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.01.30 23:13 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


cusiks
cusiks
Pažengęs
namu saligom nelabai ka ir padarysi nugaros apaciai ,.nu nebent pritupimai bet nelabai dirba ,.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.01.30 23:15 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


mylimukė
mylimukė
Didmeistris
cusiks rašė:
namu saligom nelabai ka ir padarysi nugaros apaciai ,.nu nebent pritupimai bet nelabai dirba ,.


O ne namų sąlygom?
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.01.30 23:17 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


cattus
cattus
Meistras
tradiciniai atsilenkimai
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
1 2 3 Toliau Paskutinis
© 2006 – 2016 Forumas "Draugas.lt"  |  Privatumo politika  |  Naudojimosi taisyklės  |  Reklama  |  Kontaktai